Ik vertrek

Oké ik zit nu zo’n tien minuten in de aflevering en gatver wat een typische millennials dit. En waarom begin je een yoga retreat op Bali als er al zooo veel zijn?!
Die lach kan ze vast niets aan doen, maar god wat irritant.

Het zijn ook echt van die verschrikkelijke Haarlemmers (ja dat mag ik zeggen want ik kom er zelf ook vandaan), en elke keer als ik terug ga en steeds meer van dat soort types zie, hoe minder groot de drang tot definitief terugkeren wordt.

4 likes

Jeetje nou dat hebben ze maar bereikt he! Het geld geleend van familie en alles door mensen in dienst gedaan. Alles medium geslaagd. ANTREPENOERS!

7 likes

Ik ben halverwege de aflevering en word hier geeoon aggressief van. Zo intens verwend, onbeschoft en respectloos. Hoe word je zo? En waarom in hemelsnaam verdiepen dit soort mensen zich nooit in de cultuur en mentaliteit in de landen waar ze heen gaan? Je kan niet verwachten dat ze a la Nederland bouwen (en zelfs in nl worden er in de bouw flinke fouten gemaakt).

“Ik denk niet dat wij kunnen rusten voordat het allemaal loopt”. Liggen lekker met zijn tweetjes naast het zwembad.

4 likes

Mijn god heb me ontzettend zitten ergeren:

  • waarom regelen ze niet eerst een bouwvergunning?
  • waarom moet iemand anders hen vertellen dat je een burenruzie niet oplost met een appje, maar dat je het gesprek moet aangaan? (“Ik breng wel wat koekjes”)
  • waarom doen ze niets zelf, helemaal als al het geld op is? Zelfs haar eigen nagels lakken gaat haar te ver.
  • waarom hebben ze mensen in dienst als ze geen gasten hebben?
7 likes

Ik heb met vertraging gekeken dus beetje laat… Maar ik zit met stomheid geslagen hier op de bank? Wat zijn dit voor mensen??? Lui, verwend en zo respectloos. BAH, wat een stomme aflevering zeg

2 likes

Oh god dit klinkt echt als een aflevering die ik terug moet kijken vanavond!

3 likes

Zeker doen! Heerlijke erger-tv.

1 like

Lieke en Sjors hebben hun leven ook nog eens 360 graden gedraaid. Follow your dreams!

10 likes

Ik ben niet zo goed in rekenen, maar dan ben je toch gewoon weer terug bij af?

10 likes

Ja! Ze bedoelden 180.

11 likes

Ik besef nu pas dat dat ‘Quiet the mind, free the body’ ook op hun huis stond!

Die Q was zo raar dat ik steeds ‘Zwet’ las :woman_shrugging:t2:

16 likes

Ja ik snapte hier ook niks van. Ik dacht eerst dat het over Zweden ging.

Zo een retreat kost trouwens 1000 dollar :grimacing:

Hahaha hier heb ik me ook de hele avond aan geërgerd. En mn vriend vervolgens weer aan mij omdat ik haar lach dan na deed :joy:

1 like

https://www.ad.nl/show/sjors-en-lieke-woedend-op-redactie-ik-vertrek-we-zijn-verkeerd-weggezet~af1fbd15/

5 likes

Tuurlijk wordt het goed ge-edit maar the gehinnik was echt wel real :grimacing:. Denk dat mss vooral de reacties ze lieten schrikken. Ben benieuwd of er een reactie komt van Avro.

1 like

Staat erbij toch:
“AVROTROS laat in een reactie weten deelnemers niet anders neer te zetten dan ze zijn. ,Wij vinden het vervelend dat Sjors en Lieke zichzelf en hun emigratietraject niet herkennen in hun aflevering. Wij hebben er absoluut geen baat bij om de emigranten die wij volgen anders neer te zetten dan het werkelijk is’’, aldus een woordvoerster.”

Oh huh ben ik weer bij een adv gestopt in plaats van aan het eind ofzo… Thanks!

Stond er nog niet toen ik die link plaatste. Alleen dat ze nog wachtten op een reactie van AVROTROS @Lort

Aha thanks!

Ah oke blijkbaar staat het er ook net pas bij!