Ik vertrek

Oh god dit klinkt echt als een aflevering die ik terug moet kijken vanavond!

3 likes

Zeker doen! Heerlijke erger-tv.

1 like

Lieke en Sjors hebben hun leven ook nog eens 360 graden gedraaid. Follow your dreams!

10 likes

Ik ben niet zo goed in rekenen, maar dan ben je toch gewoon weer terug bij af?

10 likes

Ja! Ze bedoelden 180.

11 likes

Ik besef nu pas dat dat ‘Quiet the mind, free the body’ ook op hun huis stond!

Die Q was zo raar dat ik steeds ‘Zwet’ las :woman_shrugging:t2:

16 likes

Ja ik snapte hier ook niks van. Ik dacht eerst dat het over Zweden ging.

Zo een retreat kost trouwens 1000 dollar :grimacing:

Hahaha hier heb ik me ook de hele avond aan geërgerd. En mn vriend vervolgens weer aan mij omdat ik haar lach dan na deed :joy:

1 like

https://www.ad.nl/show/sjors-en-lieke-woedend-op-redactie-ik-vertrek-we-zijn-verkeerd-weggezet~af1fbd15/

5 likes

Tuurlijk wordt het goed ge-edit maar the gehinnik was echt wel real :grimacing:. Denk dat mss vooral de reacties ze lieten schrikken. Ben benieuwd of er een reactie komt van Avro.

1 like

Staat erbij toch:
“AVROTROS laat in een reactie weten deelnemers niet anders neer te zetten dan ze zijn. ,Wij vinden het vervelend dat Sjors en Lieke zichzelf en hun emigratietraject niet herkennen in hun aflevering. Wij hebben er absoluut geen baat bij om de emigranten die wij volgen anders neer te zetten dan het werkelijk is’’, aldus een woordvoerster.”

Oh huh ben ik weer bij een adv gestopt in plaats van aan het eind ofzo… Thanks!

Stond er nog niet toen ik die link plaatste. Alleen dat ze nog wachtten op een reactie van AVROTROS @Lort

Aha thanks!

Ah oke blijkbaar staat het er ook net pas bij!

FF, sneller dan het nieuws :laughing:

Overigens denk ik dat ze er wel baat bij hebben. Ik ben ook vanmorgen gaan terugkijken naar aanleiding van alle berichten hier :joy:

Is er eerder ~drama~ geweest rondom Ik vertrek? Dat deelnemers boos waren?

Nja drama niet maar ik herinner me die aflevering met die hele vrouwelijke man en zijn vrouw in Frankrijk, daar kwamen ook veel reacties op en de insinuaties dat die man gay zou zijn. Later werd ook bekend dat zij uit elkaar zijn gegaan

Verwende mensen vinden het al snel oneerlijk als je ze erop wijst dat ze verwend zijn. In hun beleving hebben ze natuurlijk ook heel hard gewerkt en alles zelf gedaan.

15 likes