Ja zeg dat lekker tegen je composthoop
ik vond seyran en fawaz leuk!
Ik vond hem wel heel opvliegend. Ook wel begrijpelijk met die prutsers die aan het werk waren. Ben benieuwd hoe dat hotel gaat lopen. Thüringen is nou niet echt de groei regio van Duitsland. Ook nog AFD country.
Benieuwd of ze Eibergen nog hebben kunnen verkopen.
Wel harde werkers en nauwelijks klagen.
Er zit nu wel een andere horecatent in dus vermoedelijk wel!
Ik vond het ook wel een leuke aflevering, sympathieke mensen en ik vond ze ook nog best geduldig en realistisch.
Prachtige montage tussen dat kind dat het konijn direct wilt knuffelen als ie in zijn hok staat en die konijnen die direct gaan wippen.
Een keer in de twee weken naar de kapper maar hij vind zichzelf niet ijdel.
Hahaha ok maar deze mensen hoeven toch bijna niks te doen aan deze plek
‘Drie maanden later hebben de kinderen een eigen kamer en hebben ze helemaal een trampoline gemaakt. Jan lul probeert zijn nieuwe graafmachine al een week aan de praat te krijgen voor een onnodige klus’
Omg deze man kan niks
Ik ga trouwens altijd zo lekker als die ouders voor het eerst met jonge kinderen naar een school gaan kijken. Die scholen zien er altijd uit als een troosteloze bende en je ziet die kids zich gewoon afvragen of ze serieus zijn.
Ik vond die kinderen wel schattig. Vader: “Op dat veldje kan je straks voetballen met je vrienden!” Kind: “Ik heb nog niet zoveel vrienden. ”
Ja sorry, ik heb niks te zeiken Ik vond zelfs die kinderen niet irritant.
Die scholen in Frankrijk enzo hebben altijd van die prikkeldraad hekken
Die man vindt het echt niet leuk trouwens volgens mij hahaha, die mist zijn laptop en zijn e-mail baan
Hebben wij een ander programma zitten kijken? Ik vond ze juist een heel.lief koppel. Positief en vol humor bezig. Dat restaurant moeten ze duidelijk gaan uitbesteden maar volgens mij zitten ze beter op hun plek dan in Naaldwijk.
Wat een chateau… en al die ongelukken met de graafmachines
Ja dit was echt een geweldige aflevering en die vader die de hele tijd met die machines omviel
Ik kijk deze nu maar die vader is 84!???!!! Wat een prachtvent zeg zoals hij staat te klussen en zo positief steeds, ook als hij ompleurt met dat ding haha
Ik heb zo gelachen om die man, iedereen helemaal van de leg want hij is wéér omgevallen met de graafmachine en hij er maar om lachen met zo’n ja ach kan gebeuren toch houding
Vorige week dinsdag was weer een nieuwe aflevering! Wel leuk, een emigratie naar de Emiraten, een niet zo’n standaard verhaal en lijkt een leuk gezin.
Inderdaad weer eens wat anders, maar dit gezin had het echt niet goed doordacht volgens mij. Ergens op vakantie gaan is toch heel anders dan er gaan wonen en werken. En dan erachter komen dat het daar overdag snikheet is en je alleen maar binnen kan zitten met de airco aan.
Ik snapte hun beweegredenen niet zo goed waarom ze nou wilden emigreren. Die vrouw runde in NL ook een goedlopende salon, ja dat kan je in een ander land ook doen maar wat is dan precies het verschil
Nou inderdaad, het leek allemaal wat impulsief omdat ze daar zo’n leuke vakantie hadden gehad. Ik keek gister de aflevering pas terug, dus had bij mijn vorige bericht alleen het begin gezien.
Inmiddels zijn ze ook allemaal weer terug, en managen ze de kliniek op afstand.