Ik vertrek

Oh, maar ze heeft haar nieuwe vriendinnen alweer voor haar karretje gespannen.

1 like

Aiai onsympathieke vrouw. Dat gejack de hele tijd.
Net als kasteelvrouw emmy bleh

1 like

Ik vind aan ik vertrek zo fasinerend, nu ook weer, dat ze zo zijn van “ja ik heb nog 30 jaar om te leven dus dan wil ik ECHT leven” en dan verhuizen ze naar the middle of nowhere (waar ik op zich in kan komen) om zich helemaal de pleuris te gaan werken in een B&B :joy:

8 likes

Ook dat ze nadat het voor de tweede keer weer aan is zegt “ik vind het niet erg als je dood gaat hoor ik heb het prima alleen, zou fijn zijn als jij dat ook zou hebben” arme man đŸ« 

7 likes

Vind het eigenlijk echt een kille egoĂŻstische vrouw. Beetje een profiteur van zijn mankracht en daarna toedeloe ophoepelen. En alles onder de noemer ohm ohm en energie. Yikes

3 likes

Ja ongelooflijk hĂš! Vond het echt zielig, en ongevoelig

3 likes

Ik geniet normaal van Ik Vetrek, maar deze vrouw kon ik niet naar luisteren. Je zou maar zo zijn

Ik keek die van Sharive en Marcel en ik kan nergens zo van genieten als Hollanders die in het buitenland ontdekken dat ze geen klap waard zijn. Nee het boeit de burgemeester niks dat jij er bent en de aannemer maakt geen vriendenprijsje voor je.

11 likes

Oh heerlijk, ze komen uit mijn woonplaats. Echt zin in deze treinramp

Wat een cringe

Oh my god Jehovahs :sob:

6 likes

Oh ik heb echt medelijden met deze kinderen. Die moeder van ‘beter gaat het niet worden’ en dan denkt ze dat die kinderen denken wow wat prachtig hier op die kale heuvel?

Snap dat dat kind meteen schrok en begon te janken.

3 likes

Omggg dat dan hun kind die Portugese brief moet vertalen

En dan janken dat je wordt tegengewerkt

2 likes

Lol dat kind met die gewichten
Praat helemaal zijn ouders na

7 likes

Haha dat liedje dat hun familie ging zingen bij het afscheid

“De meeste dromen zijn bedrog”

1 like
Spoiler

Klopte dus ook wel

2 likes

Ze werkt als moderne medicijnvrouw? Dit wordt een aflevering vol irritatie.

1 like

Ben er nu al klaar mee

2 likes

Een cel is nog groter dan die slaapkamers

1 like

Hij vindt “het wel netjes zo, poepie”

2 likes