Oh, maar ze heeft haar nieuwe vriendinnen alweer voor haar karretje gespannen.
Aiai onsympathieke vrouw. Dat gejack de hele tijd.
Net als kasteelvrouw emmy bleh
Ik vind aan ik vertrek zo fasinerend, nu ook weer, dat ze zo zijn van âja ik heb nog 30 jaar om te leven dus dan wil ik ECHT levenâ en dan verhuizen ze naar the middle of nowhere (waar ik op zich in kan komen) om zich helemaal de pleuris te gaan werken in een B&B
Ook dat ze nadat het voor de tweede keer weer aan is zegt âik vind het niet erg als je dood gaat hoor ik heb het prima alleen, zou fijn zijn als jij dat ook zou hebbenâ arme man đ«
Vind het eigenlijk echt een kille egoĂŻstische vrouw. Beetje een profiteur van zijn mankracht en daarna toedeloe ophoepelen. En alles onder de noemer ohm ohm en energie. Yikes
Ja ongelooflijk hĂš! Vond het echt zielig, en ongevoelig
Ik geniet normaal van Ik Vetrek, maar deze vrouw kon ik niet naar luisteren. Je zou maar zo zijn
Ik keek die van Sharive en Marcel en ik kan nergens zo van genieten als Hollanders die in het buitenland ontdekken dat ze geen klap waard zijn. Nee het boeit de burgemeester niks dat jij er bent en de aannemer maakt geen vriendenprijsje voor je.
Oh heerlijk, ze komen uit mijn woonplaats. Echt zin in deze treinramp
Wat een cringe
Oh my god Jehovahs
Oh ik heb echt medelijden met deze kinderen. Die moeder van âbeter gaat het niet wordenâ en dan denkt ze dat die kinderen denken wow wat prachtig hier op die kale heuvel?
Snap dat dat kind meteen schrok en begon te janken.
Omggg dat dan hun kind die Portugese brief moet vertalen
En dan janken dat je wordt tegengewerkt
Lol dat kind met die gewichten
Praat helemaal zijn ouders na
Haha dat liedje dat hun familie ging zingen bij het afscheid
âDe meeste dromen zijn bedrogâ
Ze werkt als moderne medicijnvrouw? Dit wordt een aflevering vol irritatie.
Ben er nu al klaar mee
Een cel is nog groter dan die slaapkamers
Hij vindt âhet wel netjes zo, poepieâ