Ik vertrek

Wat een irritant stel zeg. Lijken wel twee van die hulpeloze tieners.

Ja ze willen op vakantie en in plaats daarvan droppen ze bijna een milli op een kant en klare guesthouse en zijn ze zichtbaar oncomfortabel elke keer als ze iets moeten doen

En een van ze lijkt heel erg op Sita van K-otic vind ik

2 likes

Bedankt voor je posts, ik zit al vol ergernis naar die ukelele te kijken :star_struck:

1 like

Daar werd naar mijn zin veel te casually overheen gestapt. Niet door mij!!!

1 like

Dit is dus een soort ADHD retraite? Blijkbaar kun je hier ook al geld aan verdienen

Bijna 9 ton neerleggen en maandlasten van €6000-8000, en een schoonmaker en tuinman willen, maar ook willen niksen en nul ervaring hebben. Wou dat ik zo delulu was, love deze cringe aflevering nu al :heart_eyes:

Omg ik ben nu pas bij de aanbetaling van 1,4 ton na het ‘ja, ik vind geld eigenlijk niet zo interessant’.

Ok neem alles terug, top dat het ze gelukt is en sorry dat ik ze delulu noemde.

4 likes

Leuk dat het uiteindelijk gelukt is inderdaad maar welke bank leent dit stel 7 ton uit? Moet je dan niet een goed business plan overhandigen? Want hoe ga je de maandlasten van 6000-8000 euro per maand betalen als een overnachting maar €25 of €30 euro kost.

Wou dat ik zo zorgeloos in het leven zou kunnen staan maaar sodeknetter ik zou niet zo’n grote lening will nemen

2 likes

Wat een heerlijke aflevering haha. Die Nienke lijkt aan de ene kant 47 in plaats van 27 maar aan de andere kant kunnen ze echt niks en zijn het net tieners idd

Ohhh ik ben ook aan het kijken, HOE delulu zijn deze 2??? Een lening nemen van zo’n 8 ton maar dan het hele “gas/water/licht” verhaal spannend vinden want nog nooit gedaan huhhhh :joy::sweat_smile:

1 like

Ik heb nu een airtag in mijn portemonnee en aan mijn sleutels gehangen. Die adhd coach … hoe vaak ik zulke momenten heb gehad in mijn leven. Vond het echt een goede tip haha!

3 likes

Vond t wel lachen dat zij dan adhd coach was, maar haar portemonnee toch weer onderweg naar Porto was :rofl:.

Maar goed zelf ook wel hotels gemaild of ze mijn AirPods hadden gevonden terwijl ze in m’n tas zaten

Ik zoek minstens 3x per dag mijn airpods of telefoon via mijn horloge :joy: (1 reden voor airpods was omdat ik ze kan zoeken met mijn telefoon, ben altijd mijn oortjes/spullen in huis kwijt :weary::weary:)

1 like

Haha Ja same! Elke dag weer, ik zou een goeie zijn voor t retreat. Vond t gewoon grappig dat zij adhd’ers moest leren met het leven om te gaan en dan zie je zo een en al chaos

1 like

Ik vond het best goed georganiseerde chaos dus! Ja de portemonnee en paspoort waren in een andere stad maar ze had dus wel een manier om ze terug te krijgen. Ik vind een adhd coach met adhd veeeel beter dan iemand die niks heeft en alles op orde heeft.

2 likes

Ja ik geloof ook wel dat ze t dat kan, ze maakte gewoon ook de vooroordelen waar

1 like

Die aflevering met dat gezin in spanje. Die vrouw ging even werken in Nederland en hoppa 200k verdiend? En hoezo hadden zij al hun (spaar)geld contant in een kluis?

Echt vreemd allemaal :face_in_clouds:

Vind dat het programma echt minder info geeft dan voorheen. Die vrouw zal natuurlijk niet 200k hebben verdiend maar zo klonk het inderdaad wel. Voorheen zag je veel meer van de financiële kant, de struggles en hoe het dan werd geregeld.

2 likes

Vind het ook veel vermakelijker als er een Frans bouwval wordt opgeknapt met veel te weinig budget. Lijkt wel alsof iedereen nu al in kant en klare b&b’s stapt.

2 likes

Deze aflevering was inderdaad wel onduidelijk, ik snapte niks van het financiële plaatje. Volgens mij lag vooral het geld dat ze van familie en vrienden gekregen hadden bij hun vertrek in de kluis. Het eindresultaat mocht er wel zijn trouwens. Ik was ook echt onder de indruk van hoe die vrouw zorgt voor anderen. Mooi initiatief waarvan ik hoop dat het heel succesvol wordt en veel gezinnen een fijne en onbezorgde vakantie bezorgt

4 likes

Nee, die 200k voor de verbouwing hadden ze al gok ik. Het gestolen geld was voor de rolstoelbus en kleinere zaken. Die hebben ze nog steeds niet.

Wel echt een mooi initiatief. Was recensies aan het lezen en meerdere mensen die voor het eerst echt op vakantie kunnen.

2 likes