Ik vertrek

Deze man heet Eimert en wij moeten allemaal maar doen alsof dat normaal is

6 likes

Ik vond de montage ook echt waan, hoor je hem zeggen hoe gezellig & mooi het daar is of iets en zie je een shot met dorre hoogbouw en verder niks. Oh en dat ze van airco naar airco moesten want bloody hot & ze konden eigenlijk niet naar buitenšŸ˜…

1 like

Ik heb het nu ook gekeken en in m’n ā€˜ik vertrek-kijk-carriĆØre’ heb ik echt niet vaak iemand gezien die met zoveel tegenzin ging emigreren als Jorn :sweat_smile:

3 likes

Ben op de helft met kijken en Nelleke heeft nog geen poot uitgestoken in dat pand. Lekker makkelijk, zij gaan werken en hem laten klussen.

2 likes

Ik ben het aan het terugkijken, wat een walgelijke types.

Ik kijk nu voor de tweede week op rij Het Roer Om en dat is vergelijkbaar met Ik Vertrek maar dan dramatischer. Er gaat zoveel mis (heerlijk)

1 like

Ja deze was echt genieten. Een tweeluik :heart:

Ik zie net op npo start een nieuwe ik vertrek. ā€œIk vertrek voor de liefdeā€.

Lijkt zelfde fitmat als grenzeloos verliefd van net5 vroeger. Ben benieuwd!

8 likes

Ik ben net gelijk naar die aflevering van Lindsey gegaan omdat ik wat kleine stukjes online had gezien, spiriwiri stel dat gaat trouwen op Burning Man. Lekkere irritainment.

5 likes

Als je een shitdag hebt gehad raad ik aan om de aflevering met Ezra en Rayvon te kijken :smiling_face_with_three_hearts: :star_struck: :face_holding_back_tears:

3 likes

Ik heb net de eerste aflvering gekeken in Kenia en ik heb veel bewondering voor het stel en hun positieve insteek. Maar die ouders hebben het er wel heel moeilijk mee zeg, zo sneu. Ook niet een land waar je even makkelijk naartoe gaar want die tickets zijn zo duur

9 likes

Oh ik vond deze mega saai?
Ik wil toch liever huizen zonder dak zien in de blubber geloof ik.

1 like

Ik keek eerst die Kenia aflevering en meteen daarna deze, wĆ”t een verschil hahaha. ā€œJe hebt niet eens een beach club in Orange County!ā€ en die ander heeft niet eens een dak :joy:

Edit: Omg nog groter contrast, de een geeft makkelijk 1000 dollar per dag uit aan dr looks, de ander heeft een man die 5-10 euro per maand verdiend.

3 likes

Ik ga echt stuk om die Kenia aflevering. Wat een ellende. Word je daar forever opgelicht door de lokale verkopers en moet je een mega hek om je huis heen metselen voor je veiligheid. Vond ze ook niet bepaald geluk uitstralen.

6 likes

Ik werd plaatsvervangend depressief. Wat verschrikkelijk daar. Het ongeluk droop ook van ze af, vooral van haar. Zit je dan te monopolieƫn op dat stoffige stuk grond tussen een paar metershoge hekken met permanente angst voor allerlei ellende. Maar gelukkig bouwden ze wel een paar mooie gastenkamers voor iedereen die zeker wel langs zou komen, maar nie heus

5 likes

Uiteindelijk vond ik het wel echt knap wat ze er van hadden gemaakt. Maar inderdaad, die meid leek met de dag ongelukkiger. Ze praatte zo zacht ineens ook, haar hele houding veranderde.
Ik las dat ze intussen terug was in NL om geld te verdienen omdat daar als arts aan de slag gaan, niet zo gemakkelijk is als dat ze had gedacht.

1 like

Ja wat een ellende toen ze daar aankwam zeg, zo’n hoop bakstenen zonder dak. Moet zeggen dat ik wel aangenaam verrast was door hoe goed het huis eruit zag later in de aflevering, toen het gestuct was, een dak op zat en er een normale badkamer in zat.

Alsnog lijkt het me echt heel onprettig als je zo angstig moet leven. Continue bang moet zijn voor je veiligheid, opgelicht worden door de lokale bevolking die duidelijk jouw relatie afkeuren, niet alleen op pad kunnen, hoog hek om je huis, bang als je motorpech krijgt etc.

2 likes

Het roer om van vandaag lijkt weer irritainment te worden hoor. 2 vrouwen die hartje winter naar Noorwegen emigreren maar geen winterbanden onder hun auto hebben :sweat_smile:

Omg ze lijken ook heel lui en gemakzuchtig, smullen.

THE HILLLLLLLLS ARE ALIVE

Wattt een vermoeiende vrouw met haar gezang de hele tijd.

ā€œDit huis is een droomā€. Man wat een sfeerloze keet (doet me denken aan het sovjet huis uit bzv in Slowakije destijds)

1 like