Ik vertrek

Dat sowieso, vond het ook een leuk stel en lieve familie. Maarrrr ik kan er gewoon niet bij dat je daar wilt wonen en nooit naar buiten kunt? Dat is toch -al helemaal met jonge kinderen- hélemaal niks. Ik zou gek worden

2 likes

Net de nieuwste aflevering op npo plus gekeken, jammer dat het artikel met hoe het nu met ze gaat nog niet online staat (of ik ben blind), ik ben benieuwd.

1 like

Zo dan, dit pand in Oostenrijk heeft ze 940.000 gekost :scream: en dan nog een budget van 80k(?)

940? Oh shit, ik dacht dat ‘ie 340 zei

1 like

Ja dat dacht ik? Maar nu twijfel ik of ik het niet verkeerd heb verstaan :sweat_smile: ik heb geen idee vd vastgoed prijzen in Oostenrijk verder

Mijn vriend hoorde ook 940. Jezus wat een bedrag.

2 likes

Ik vroeg net aan mijn vriend of hij me zou verlaten als ik me vanaf mijn 50e zou kleden als die vriendin waarmee Yvonne op het terras zat incl kortpittig haar en hij zei ja???

We doen dit spel heel vaak en hij heeft nog nooit ja gezegd

9 likes

Haha ja ik heb teruggespoeld om die aankoopprijs nog een keer te horen. Maar omg en er moet echt nog wel veel gebeuren :skull:

1 like

Het lijkt me wel een beperkt budget voor de verbouwing die ze in gedachten hebben. Volgens mij zijn ze zelf niet heel handig

Ik vertel net aan mijn vriend wat jouw vriend zei, zegt de mijne opeens: zou je mij verlaten als ik een kasplantje was? Wtf man, we zitten Ik vertrek te kijken. Doe rustig :smiling_face_with_tear:

1 like

Bijna gelukt dat leeg opleveren :joy:

2 likes

Hahahaha

Maar zou je hem verlaten als hij een B&b zou willen beginnen??

2 likes

Nee want ik zou dat 100% kunnen. Kan alleen niet meedoen met dit programma want ze moeten me dan om de 5 minuten piepen omdat ik teveel scheld.

1 like

Zat er heel veel grond bij het huis? Of is Oostenrijk gewoon heel duur? Wat een bizar bedrag!

1 like

Wanneer werd dit genoemd :scream: ? Ik hoorde alleen aan het begin over een bouwbudget van 90K.

1 like

Ik zit nu te kijken en hoorde ook ruim 900.000

In datzelfde stukje zeggen ze dat. Aangekocht voor bedrag X met bouwbudget Y

2 likes

Ik heb altijd de ondertiteling aan, en hier werd ook 945k benoemd, was blijkbaar gewoon een prijzig pandje.

2 likes

Net de laatste aflevering gezien, met Nelleke en Jörn.

Wel een plot twist! Mijn vriend en ik vonden al dat ze wat liefdeloos met elkaar omgingen. Maar blijft toch wel heel verdrietig.

4 likes
afl Jörn en Nelleke

Maar het was ook vooral háár droom. Volgens mij zei de voiceover tijdens het verhuizen iets van: met frisse tegenzin gaat Jörn laat hij het achter, ofzo. En hij moest elke keer maar klussen (waar hij geen ervaring mee had), terwijl zij aan het werk was. In het begin konden ze ook niet eens normaal naar de bouwmarkt omdat de auto nog niet volledig over was qua papierwerk oid. Dan zit je letterlijk opgesloten daar :sweat_smile:

3 likes