Ik vertrek

En een extra vrouw! Als dat maar goed gaat…

Neeee joh, volgend jaar kunnen ze het wel verstaan en het jaar daarna spreken ze het misschien.

2 likes

Hoeeeeee * wappert met waaier en saliestok *

Zij praat echt alsof ze veel speeksel in dr mond heeft

Dat accent van die twee hahahahaa

Ah shit ik begin nu pas te kijken maar misschien kijk ik later nog even het begin terug, de samenvatting klinkt fantastisch:

‘Paramedisch natuurkundig therapeut Nicole (53) vindt dat er te veel oorvervuiling in Nederland is. En dat doet haar getraumatiseerde paard Zazou geen goed. Dit heeft haar doen besluiten om te vertrekken. Ze heeft samen met haar man Cosmas (55) - die gelukkig ook mee wil - een chateau gekocht in de Franse Pyreneeën. In het hoogseizoen bieden ze kamers voor toeristen aan en de rest van het jaar willen ze mensen ontvangen die door Nicole behandeld willen worden. Nicole beschikt over geneeskrachtige gaven, werkt met energiebanen en kan dingen heel goed aanvoelen. Paardenvriendin Thérèse (40) gaat ook mee. Nicole is van mening dat ze heel goed kan helpen met het ontvangen van gasten en het verzorgen van de paarden. Cosmas heeft zo zijn bedenkingen over Thérèse. Volgens hem is het een pittige dame die nog wel eens voor problemen kan gaan zorgen.’

6 likes

Hahahaha

“Feel your sentence,”

1 like

Ahh ik vind deze mensen wel leuk. En zo vrolijk.

Grappig, ik vind deze mensen juist vreselijk irritant haha. Echt alsof ik naar twee kleuters kijk.

Zit er net tien minuten in, maar dit lijkt eindelijk wel weer een ouderwets goede Ik-Vertrekaflevering: zweverige types, het klussen onderschatten en de taal niet spreken. O ja en de lekkage en de kelder die blank staat natuurlijk :ok_hand:t3:

3 likes

Heb het meteen opgezet. Ben benieuwd.

Edit: we zitten één minuut te kijken en mijn vriend haat ze nu al :joy:

1 like

Het beloofde veel goeds maar het ging voor mij als een nachtkaars, eh wierrook, uit.
Biodanza 2.0 wel dit.

2 likes

Ik heb alleen de laatste 4 (?) minuten gezien maar daar kon ik ze wel waarderen. Die eerste tien minuten klinken veelbelovend haha.


Tja
2 likes

hahaha wat tenenkrommend! Lijkt wel voor een kinderprogramma

1 like

Is er ergens voorbijgekomen hoe twee Ruigoord-hippies die dansles aan kinderen geven en metaal…buigen (? wat was zijn werk nou) een HALF MILJOEN hebben liggen om een kasteeltje in Frankrijk te kopen?

9 likes

Hebben ze natuurlijk voor 200 gulden en een reiki-sessie gekregen in de jaren '70. :rage::rage::rage:

2 likes

Ja Ik!

1 like

Deze ken ik al volgens mij :thinking:

Ik heb zin om een aflv hiervan te kijken, heeft iemand een aanrader? Ik heb nog bijna niks gezien, behalve Biodanza en dat wazige stel van laatst.

henka en andré die naar griekenland gaan.

4 likes