Zin an!
Klinkt nu al succesvol, zouden ze de taal spreken?
Lekker onvoorbereid.
Ik kan hier zo slecht naar kijken.
Hahaha het gaat echt alle kanten op
Ik moet deze aflevering echt terug gaan kijken merk ik!
Ik schakel net in maar waarom denken ze dat mensen daar willen lasergamen?
Wel knap hoe positief ze blijven
Hoe kan je nou geen gedegen onderzoek doen naar zoān perceel voor je het koopt?? Echt ongelooflijk
Ze zijn weer terug in NL lees ikā¦
Ik heb me de hele uitzending afgevraaagd of dit soort mensen geen vrienden hebben. Als een vriendin zou zeggen: we kopen een bouwval, spreken de taal niet en hebben 55.000 euro voor de verbouwing die we zelf gaan doen, zou ik toch echt ānee dat ga he niet doenā zeggen. Hoe kan je denken dat je in een Europees land voor 55.000 euro een hele boerderij gaat renoveren, chalets gaat bouwen, een zwembad gaat maken. Hoe dan?
Ik als het en dacht: jeumig moest gister ook al tot 00:00. Doe me dit niet aan
Het is de rest van de week iedere dag feest! Woensdag, donderdag, vrijdag Ʃn zaterdag is er een aflevering
https://www.avrotros.nl/ik-vertrek/gemist/detail/item/de-nieuwe-ik-vertrek-uitzendingen-op-een-rijtje/,
Zooo 4 dagen achter elkaar, dat is wat teveel voor mij. Ben wel heeel benieuwd naar de terugblik van volgende week, met die 2 exen die samen gingen emigreren
Iemand die van gisteren al gezien?
Ze introduceerden die broer en ik dacht: dit is toch gewoon de basis van elke familieruzie ever. Een hotel kopen, je broer vervolgens een minikamertje geven, opzadelen met jouw vier kinderen en aan de lopende band schnitzels laten bakken terwijl hij kok is. Als klap op de vuurpijl mag je man er lekker de baas over spelen.
Heb wel hard gelachen om de grafsteen
Ja wtf die grafsteen
Ik vond die man echt zo irritant, IK wil een hotel in Oostenrijk dus we gaan. Die vrouw haat sneeuw? Alles moet gebeuren zoals hij het wil en aan het einde zegt hij nog āIK heb nog zo veel plannen voor het hotelā, je doet dat toch samen met je vrouw??
Ja kon ik ook echt niet uitstaan
Oh jongens, die grafsteen
Ik zit nu pas terug te kijken maar hoe de fuck ga je een hotel met 21 kamers runnen zonder personeel??