Ik vertrek

Ohhh ja ik had even gegoogled (wist de namen niet meer) maar deze is ook zo bizar

Dat stel met de adventure golfbaan op bonaire (ā€˜toch scheet?!’)

5 likes

Die volg ik nog op fb haha echt geweldig

1 like

Ooooja dat float center, had echt wel te doen met die mensen op het einde.

1 like

Ach z’n beste vriendje :broken_heart:

3 likes

Ik kan Dora the explorer op een of andere manier niet zo goed handelen.

5 likes

Ik vind haar ook echt super onsympathiek

1 like

Ja terwijl zij zo op hem zit te geilen maar ik vind het ook echt een afstandelijke vibe hebben??

4 likes

ā€˜Hoe natter hoe beter’ :joy:

3 likes

En maar benoemen hoe goed ze gaan fysiek en niet in een sleur zitten. Vroeger is ze vreemd gegaan die kekke meid.

6 likes

ā€˜Mag ik even uitpraten’

Pfff wat een sidonia

Haha dit koppel was echt heel bijzonder, vooral Dora

Nu al zin om deze afl. morgen terug te kijken :sob:

Ik vraag me na het zien van deze alleen maar af of die happige viskussen nou echt lekker zijn

3 likes

De intimiteit tussen hun leek niet helemaal gelijk verdeeld, vooral met dat laatste stukje, wat zijn dat voor hapkusjes!? En het leek alsof hij meer zoiets had van oh shit je meende dat ā€˜jij bent mijn basis’ echt, nu moet ik wel iets liefs doen ofzo, het leek nogal gemaakt.

2 likes

Dat momentje tussen Qing en zijn bff op het schoolplein​:heart::heart::heart:

3 likes

Myron doucht amper maar gelukkig vindt Dora het zo lekker als hij naar zweet ruikt :nauseated_face:

1 like

Ze start een YouTube channel :joy:

Ik heb het net teruggekeken, heerlijk echt een classic weer :heart: En het lijken wel 2 vissen op het eind haha

1 like

Hoezo heeft ā€˜ik Vetrek’ opeens zo’n raar uitzendschema? Volgende week weer een op zaterdag en daarna van 1 januari een paar achter elkaar, op een heel laat tijdstip, en dan klaar. Het is toch een populair programma, begrijp er niks van.