Ohhh ja ik had even gegoogled (wist de namen niet meer) maar deze is ook zo bizar
Dat stel met de adventure golfbaan op bonaire (ātoch scheet?!ā)
Die volg ik nog op fb haha echt geweldig
Ooooja dat float center, had echt wel te doen met die mensen op het einde.
Ach zān beste vriendje
Ik kan Dora the explorer op een of andere manier niet zo goed handelen.
Ik vind haar ook echt super onsympathiek
Ja terwijl zij zo op hem zit te geilen maar ik vind het ook echt een afstandelijke vibe hebben??
āHoe natter hoe beterā
En maar benoemen hoe goed ze gaan fysiek en niet in een sleur zitten. Vroeger is ze vreemd gegaan die kekke meid.
āMag ik even uitpratenā
Pfff wat een sidonia
Haha dit koppel was echt heel bijzonder, vooral Dora
Nu al zin om deze afl. morgen terug te kijken
Ik vraag me na het zien van deze alleen maar af of die happige viskussen nou echt lekker zijn
De intimiteit tussen hun leek niet helemaal gelijk verdeeld, vooral met dat laatste stukje, wat zijn dat voor hapkusjes!? En het leek alsof hij meer zoiets had van oh shit je meende dat ājij bent mijn basisā echt, nu moet ik wel iets liefs doen ofzo, het leek nogal gemaakt.
Dat momentje tussen Qing en zijn bff op het schoolpleinā:heart:
Myron doucht amper maar gelukkig vindt Dora het zo lekker als hij naar zweet ruikt
Ze start een YouTube channel
Ik heb het net teruggekeken, heerlijk echt een classic weer En het lijken wel 2 vissen op het eind haha
Hoezo heeft āik Vetrekā opeens zoān raar uitzendschema? Volgende week weer een op zaterdag en daarna van 1 januari een paar achter elkaar, op een heel laat tijdstip, en dan klaar. Het is toch een populair programma, begrijp er niks van.