Ik vertrek

Haha dit koppel was echt heel bijzonder, vooral Dora

Nu al zin om deze afl. morgen terug te kijken :sob:

Ik vraag me na het zien van deze alleen maar af of die happige viskussen nou echt lekker zijn

3 likes

De intimiteit tussen hun leek niet helemaal gelijk verdeeld, vooral met dat laatste stukje, wat zijn dat voor hapkusjes!? En het leek alsof hij meer zoiets had van oh shit je meende dat ā€˜jij bent mijn basisā€™ echt, nu moet ik wel iets liefs doen ofzo, het leek nogal gemaakt.

2 likes

Dat momentje tussen Qing en zijn bff op het schoolpleinā€‹:heart::heart::heart:

3 likes

Myron doucht amper maar gelukkig vindt Dora het zo lekker als hij naar zweet ruikt :nauseated_face:

1 like

Ze start een YouTube channel :joy:

Ik heb het net teruggekeken, heerlijk echt een classic weer :heart: En het lijken wel 2 vissen op het eind haha

1 like

Hoezo heeft ā€˜ik Vetrekā€™ opeens zoā€™n raar uitzendschema? Volgende week weer een op zaterdag en daarna van 1 januari een paar achter elkaar, op een heel laat tijdstip, en dan klaar. Het is toch een populair programma, begrijp er niks van.

Zin an!

1 like

Klinkt nu al succesvol, zouden ze de taal spreken?

Lekker onvoorbereid.

2 likes

Ik kan hier zo slecht naar kijken.

Hahaha het gaat echt alle kanten op

1 like

Ik moet deze aflevering echt terug gaan kijken merk ik!

Ik schakel net in maar waarom denken ze dat mensen daar willen lasergamen?

2 likes

Wel knap hoe positief ze blijven

Hoe kan je nou geen gedegen onderzoek doen naar zoā€™n perceel voor je het koopt?? Echt ongelooflijk

1 like

Ze zijn weer terug in NL lees ikā€¦

2 likes

Ik heb me de hele uitzending afgevraaagd of dit soort mensen geen vrienden hebben. Als een vriendin zou zeggen: we kopen een bouwval, spreken de taal niet en hebben 55.000 euro voor de verbouwing die we zelf gaan doen, zou ik toch echt ā€œnee dat ga he niet doenā€ zeggen. Hoe kan je denken dat je in een Europees land voor 55.000 euro een hele boerderij gaat renoveren, chalets gaat bouwen, een zwembad gaat maken. Hoe dan?

6 likes

Er komt vanavond een nieuwe aflevering, maar doe begin om 22:45. Wat is dat voor tijd? Deze bejaarde kan dat niet aan.

1 like