Ik vertrek

Ik als het en dacht: jeumig moest gister ook al tot 00:00. Doe me dit niet aan

2 likes

Het is de rest van de week iedere dag feest! Woensdag, donderdag, vrijdag én zaterdag is er een aflevering :scream:
https://www.avrotros.nl/ik-vertrek/gemist/detail/item/de-nieuwe-ik-vertrek-uitzendingen-op-een-rijtje/,

2 likes

Volgens de website wel

Zooo 4 dagen achter elkaar, dat is wat teveel voor mij. Ben wel heeel benieuwd naar de terugblik van volgende week, met die 2 exen die samen gingen emigreren

Iemand die van gisteren al gezien?

Ze introduceerden die broer en ik dacht: dit is toch gewoon de basis van elke familieruzie ever. Een hotel kopen, je broer vervolgens een minikamertje geven, opzadelen met jouw vier kinderen en aan de lopende band schnitzels laten bakken terwijl hij kok is. Als klap op de vuurpijl mag je man er lekker de baas over spelen.

Heb wel hard gelachen om de grafsteen

5 likes

Ja wtf die grafsteen :joy::joy:

1 like

Ik vond die man echt zo irritant, IK wil een hotel in Oostenrijk dus we gaan. Die vrouw haat sneeuw? Alles moet gebeuren zoals hij het wil en aan het einde zegt hij nog “IK heb nog zo veel plannen voor het hotel”, je doet dat toch samen met je vrouw??

2 likes

Ja kon ik ook echt niet uitstaan

1 like

Oh jongens, die grafsteen :rofl:

Ik zit nu pas terug te kijken maar hoe de fuck ga je een hotel met 21 kamers runnen zonder personeel??

4 likes

Niet

Anton en zijn goede vriendinnen :smirk:

Die voice over is ook zo lekker droog “Martin is 10 kilo afgevallen en Linda is moe.”

10 likes

Anton deed echt iets goeds bij de vrouwtjes. De een hielp hem verhuizen, reed hem naar het ziekenhuis, verzorgde hem een maand. De ander rijdt hem dan weer naar Oostenrijk. Bij de ander mag hij dan weer slapen als hij teruggaat. Bijzondere kwaliteiten.

12 likes

Jammer dat hij niet van tevoren in kon schatten wat een fiasco dit zou worden. Ik ging helemaal stuk toen ik hem daar levensmoe in die keuken zag staan. Wat verwachtte hij? Dat is keihard werken voor een tent die niet eens van jou is.

4 likes

Vond het ook wel zielig, maar inderdaad wat had je verwacht? Ook dat die Martin met hem ging zitten over zijn arm en zat te balen dat het wel wat. Dacht echt: die gast heeft zich vertilt aan jouw bizarre granieten grafsteen en moet al een maand kamperen bij zijn tinderdate. Cut him some slack.

11 likes

Ik vond Martin extreem onsympathiek “ja ik snap het wel maar hij had toch best even het seizoen af kunnen maken”

1 like

Wanneer gaan ouders snappen dat het egoïstisch is om je tiener naar een ander land te verhuizen omdat jij een droom hebt. Zorg dan op zijn minst voor een soepele overgang.

4 likes

En Wi-Fi!! Da’s toch wel 't minste wat ze konden doen

2 likes

Ik denk dat ik nu de herhaling van gisteravond aan het kijken ben. Echt mijn hart breekt voor deze jongen hoor. Wat doe je je kind aan.