Ik vertrek

Ik wilde echt net hetzelfde komen posten. Ik vind het echt zielig. Ik kijk nu naar het stukje dat hij voor het eerst in de bus naar school zit, ik hoop echt dat het nog goedkomt.

2 likes

Ik vind het dus ook sneu. En ik denk dat het ook niet helpt dat er op je eerste schooldag een cameraploeg met je mee is. Je wil gewoon mee in de massa. En met zoā€™n cameraploeg val je exjr op.

2 likes

Inderdaad, zo sneu. Ik kreeg gewoon tranen in mā€™n ogen toen hij die bus uit kwam lopen. Hij lijkt ook echt een lieverd. Misschien projecteer ik mijn problemen met een eerste schooldag iets teveel op hem, maar ik had al buikpijn ondanks dat ik bekend was met de school (en de kinderen).

Ik vond het ook zielig voor die jongen. Zo lang met je ouders op een kleine kamer slapen en geen wifi. Ik zou echt niet te genieten zijn haha. Vond het knap dat hij zo rustig was :sweat_smile:

4 likes

Ik kijk 10 minuten en mijn hart huilt voor Pei Pei.

4 likes

Wat vonden we van de aflevering van vandaag?
Een merkwaardig stel vond ik. Bijzondere relatie ook. Al die discussies vond ik wel leuk om te zien :joy:

Biecht: afleveringen waarbij de deelnemers bijna alles laten uitbesteden vind ik best saai :grimacing::see_no_evil:

Ik vond die Milko steeds onsympathieker overkomen. Ik vond het heel vermoeiend om hem zich altijd zo te zien opjagen.

Blijkbaar werkt die dynamiek voor hun wel, aangezien ze al 12 jaar samen zijn.

Nu vond ik Milko vooral onsympathiek als hij onrustig deed, want het zal ook wel een lieve vent zijn dat hij zo emotioneel was bij negatief familienieuws.

1 like

Dat vond ik zoā€™n zielig moment, toen het over de moeder ging :worried: ik vond het een bijzondere dynamiek, de een maakt zich heel druk over alles, dan ander lijkt meer te denken vanuit wat komt dat komt, je kunt het niet forceren. En dan samen zoā€™n mega verbouwing/project aanpakken

De inrichting was trouwens niet mijn smaak maar die ramen uitkijkend op rotsen en alleen maar natuur om je heen :heart_eyes: :heart_eyes:

Nou ik vond camping in TsjechiĆ« met snelweg toch wel een toppertješŸ˜‚

6 likes

Yas. Moet nog steeds bijkomen van O&N dus standje zeester aan

1 like

Ik kijk over een uurtje als de aflevering online staat. Ik heb geen TV.

1 like

Omg ik heb ineens allemaal afleveringen gemist zie ik? Nou dat wordt een ik vertrek marathon. Wat een raar uitzendschema?

1 like

Dit wordt volgens mij een glorieuze clusterfuck.

4 likes

Door die beelden kelderden mijn emigratiedromen weer. Dat ā€˜feestā€™ met de locals vond ik ook zo treurig ogen.

Weet iemand trouwens in welke afl een stel voorbij komt dat ā€˜vrijā€™ danst/beweegt? Ooit eens op YouTube wat van gezien. De naam van de dans was Bizomba of Bichokombaā€¦ zoiets?

Biodanza?

7 likes

Ah thanks! Iets met een B dus wel :sweat_smile:

Jezus wat een sfeerloze houten doos.

1 like

Ik ben echt allergisch voor die vrouw.

Quattro stagioni

1 like

Wat lult ze nou de hele tijd: hablo english tegen haar eigen man als die in het Nederlands praat

5 likes