ze hebben een hele filosofie
âzijn in Schotland (Davidâs geboorteland) op zoek geweest naar een Casa Rural, maar het weer hield ons tegenâ
je vergeet âoplichting door (Belgische) makelaarâ
hmmmm zou die sibel een type hebben???
Er zit wel een stijgende lijn in, de volgende zal wel 60+ zijn
Wat sneu voor die kinderen eigenlijk. Kunnen geen Spaans (na 4!!! jaar), geen Nederlands middelbare school diploma, geen geld om terug te gaan, dus geen enkele kans om een vervolgopleiding te doen. Gaat vast flink tegenvallen later.
Maar hoe KAN dat nou na 4 jaar nog steeds geen Spaans kunnen?!
ja ik geloof 't bijna ook niet? alsof ze een excuus zochten om in die frikandellententen te werken ipv naar school te gaan
Hmm ze hebben het wel steeds over elkaar beter leren kennen, gelukkig zijn, en steunen in wat ze nodig hebben enz. Maar die kinderen spreken na jaren nog steeds geen Spaans en gaan zo te zien ook geen moeite meer doen om het te leren, hebben geen diploma, zijn afhankelijk van hun ouders om naar hun werk te gaan⊠Hoeveel vrijheid heb je dan? Die dochter geeft aan eigenlijk niet in Spanje te willen blijven, maar ook dat ze de jackpot zou moeten winnen om daar ĂŒberhaupt weg te kunnen. Dus hoeveel heb je dan echt aan je kinderen gedacht in dit hele verhaal? Ik vind het sneu om te zien hoe het was toen ze uit Nederland vertrokken en nog steeds sneu om te zien hoe het er nu voor staat wat betreft de kinderen.
Over het stel in het huis van karton:
(even incognito lezen)
Beetje late reactie, heb net terug gekeken. Op het laatst als die vader aan het verkondigen is dat ze nu gelukkig zijn, kijkt de dochter ook wat ongemakkelijk en ze wisselt ook even een blik met haar moeder. Sneu hoor.
Ik vond dit ook zo sneu. Papa die de wereld verteld hoe gelukkig je bent, terwijl je eigenlijk de wens hebt terug te keren en dat niet kan betalen. Ook dat twee tieners niet eens zelf erop uit kunnen en dagelijks naar hun Nederlandse werk gebracht moeten worden, terwijl hun ouders zo graag naar het buitenland wilden. Vond het al met al maar zielig voor die kids
Edit: vind ik vertrek sowieso altijd sneu als er kinderen én budgetissues/heftige verbouwingen in het spel zijn. Zo emigratie is al zwaar genoeg zonder dat je je als kind zorgen moet maken over ingrijpende problemen waar jij toch niets aan kunt doen.
Sneu verhaal wel, zoiets gun je niemand. Toen hij in de afl zei dat het âsowieso geen miskoop kon zijn voor dat geldâ hield ik mijn hart al vast. Jammer dat het toch een miskoop blijkt te zijn.
Zijn Sjors en Lieke nog in Bali?
Ging even zoeken op hun instagram, zo te zien wel
Die Lieke heeft blijkbaar ook een kledinglijn uitgebracht en sjors heeft het over dat hij een surfschool (in zandvoort) geopend heeft en appartementencomplex nog gaat openen (op Bali)
Dus zo te horen stroomt het geld in ieder geval binnen
Ik vond ze zo onsympathiek, vooral haar. Lees nu in die update ook dat ze Happyfish hebben verkocht.
Er is nu een nieuw programma âFoodtruck gezochtâ met de voiceover stem van Ik vertrek, zelfde categorie entertainment.
Spoiler eerste aflevering
Heerlijk hoe Dirk overal super optimistisch in gaat, echt respect voor
Je denk echt ooh wat een drama gaat dit worden maar hij flikt t m gewoon
Wij kwamen dit per toeval tegen en vonden het zoân leuk programma! Hele leuke insteek
O leuk! Beter dan de voice, is echt niks aan vanavond
Geen bouwval, helaas
Holy de inrichting van dit huis haha, hoeveel prullaria kan je hebben