Sneu verhaal wel, zoiets gun je niemand. Toen hij in de afl zei dat het ‘sowieso geen miskoop kon zijn voor dat geld’ hield ik mijn hart al vast. Jammer dat het toch een miskoop blijkt te zijn.
Zijn Sjors en Lieke nog in Bali?
Sneu verhaal wel, zoiets gun je niemand. Toen hij in de afl zei dat het ‘sowieso geen miskoop kon zijn voor dat geld’ hield ik mijn hart al vast. Jammer dat het toch een miskoop blijkt te zijn.
Zijn Sjors en Lieke nog in Bali?
Ging even zoeken op hun instagram, zo te zien wel
Die Lieke heeft blijkbaar ook een kledinglijn uitgebracht en sjors heeft het over dat hij een surfschool (in zandvoort) geopend heeft en appartementencomplex nog gaat openen (op Bali)
Dus zo te horen stroomt het geld in ieder geval binnen
Ik vond ze zo onsympathiek, vooral haar. Lees nu in die update ook dat ze Happyfish hebben verkocht.
Er is nu een nieuw programma “Foodtruck gezocht” met de voiceover stem van Ik vertrek, zelfde categorie entertainment.
Heerlijk hoe Dirk overal super optimistisch in gaat, echt respect voor
Je denk echt ooh wat een drama gaat dit worden maar hij flikt t m gewoon 
Wij kwamen dit per toeval tegen en vonden het zo’n leuk programma! Hele leuke insteek 
O leuk! Beter dan de voice, is echt niks aan vanavond
Geen bouwval, helaas 
Holy de inrichting van dit huis haha, hoeveel prullaria kan je hebben
Wat 'n ellende
Wauw lekker kleurtje hebben ze haha
Wel jammer dat we niet echt hebben gezien hoe het er uiteindelijk uit ziet
Ja wat een leuk stel! En mooie plek, dat uitzicht 
Ik vond het echt een leuke aflevering! Mooi pand, zelf veel geklust, drama en flauwe humor 
Dit seizoen wordt hoe dan ook interessant omdat alle stellen door Corona tegenslag zullen ervaren, denk ik?
Ja ben heel benieuwd inderdaad!
Van deze aflevering vond ik inderdaad het uitzicht echt geweldig mooi.
Ja ze hebben wel echt een uitzichtje hoor, als ze dan s’avonds aan het eten zijn en alle lichtjes zijn aan. Zo mooi. En ik ben normaal helemaal niet zo van Spanje maar stiekem denk ik wel: nou zou ik best willen hoor. Echt mooi.
Ahh ik vind ze echt heel leuk, ik wil er ook een keer naartoe
Het strand daarentegen was echt lelijk met die smakeloze flats haha
Net teruggekeken, ik vond het leuk! Leuk stel en harde werkers.
Hoewel de ligging en indeling en inrichting van het huis niet zo mijn ding is, mis ik Spanje zo!
Aah wat een vreselijke samenloop van omstandigheden. Heb echt zitten janken om die vader. Maar super leuke kerels, hoop dat hun bedrijfje lekker gaat lopen.
Ik vind dit echt hele irritante mensen