Ik vertrek

Er zit geen glas in de ramen

Krakkemikkige arremoei bedden

5 likes

Er zit geen glas in de ramen maar de schoorsteenmantel is wel afgestoft!

5 likes

‘Hond, kom hier’

3 likes

Hij ging bijna languit haha, zag m al gaan

4 likes

Echt laissez faire, ik wilde dat ik meer was zoals deze vrouw, je nergens echt druk om maken. Het problemen negeren gedeelte gaat je wel opbreken uiteindelijk maar daar kijk je dan vast ook weer met een roze bril naar

7 likes

Verkopen ze geen dweilen daar in Frankrijk?!

4 likes

Ze vindt het fijn dat ze nu echt alles onder haar handen voelt, zo kent ze elk plekje van het kasteel :grin:

4 likes

Rutger
image

6 likes

Als Martien dit zou zien

10 likes

Rutger is de leeuw, mannetjesleeuwen steken ook geen poot uit.

1 like

Als ik haar was was Rutger echt niet welkom geweest hoor. Eerst nie willen en als het dan mooi wordt toch komen. Daag

3 likes

:joy: of bouwval gezocht

1 like

Eens

Ik lees dat ze nu een crowdfunding is gestart om het dek te laten maken, wtf. Waarom zouden mensen dat doen?

7 likes

Het staat ook alweer te koop volgens Twitter

4 likes

Goed speurwerk👍

Ik vond het echt een heerlijke aflevering. Maar jullie commentaar was nog leuker om te lezen :joy::joy:

Zo naïef en niet doordacht. Maarja je wilt wat hè?! Ze had iig geen last van dat ze beren op de weg ziet. De chaotische structuur zette zich nog even door bij het ontbijt voor de gasten. Heerlijk :laughing: En bijzondere relatie ook wel. Ik had echt verwacht dat ze uit elkaar zouden gaan

2 likes

Die crowdfunding voor het dak vind ik wel redelijk gênant hoor. Zat er in die brallende boomergroep van ze niemand die een investering wilde doen oid?

9 likes

Ja sowieso, maar zij heeft zoveel kapitaalkrachtigen om zich heen incl. haar eigen man als ik het zo inschat en dan een crowdfunding? Redelijk schaamteloos hoor.

2 likes