Ik vertrek

Dat dak rendeert niet

Ik kan me tot op zekere hoogte wel identificeren met deze man.

6 likes

Ik moet gewoon weer lachen, deze man :rofl:

1 like

Gisteren de kasteel/boot aflevering gezien en ik ben nog steeds flabbergasted. Een mix van verwondering: hoe denkt zij met 25 k. dat kasteel op te knappen en in welke volgorde en waarom zou je maandenlang alleen in zo’n bouwval ver weg van vrienden en familie willen wonen, tot enorm veel respect dat ze het maar gewoon doet. Ik vond dit echt 1 van de meest bizarre afleveringen van Ik vertrek. Ik blijf zitten met zoveel vragenšŸ¤·šŸ¼ā€ā™€ļø

5 likes

Dit is echt het nieuwe ā€œmij niet bellenā€ :rofl:

4 likes

Ik zit nu de aflevering terug te kijken en krijg echt zoveel stress van hoe ongeorganiseerd deze vrouw is. Commentaar van haar man is wel goud waard, wƔt een stel :joy:

2 likes

Wat een heerlijke aflevering weer! Leuk ook dat steeds meer mensen naar het programma kijken, is wel eens anders geweest.

Als je meedoet aan die crowdfunding trouwens, kun je wel een voucher krijgen. Al denk ik inderdaad dat we best iemand haar wat geld kan lenen.

Huidige stand: € 3.310 van de benodigde € 75.000. Minder dan ik dacht.

https://www.gofundme.com/f/droom-kasteel-emmy-duizend-en-n-nacht

Zouden jullie doneren? Ik zelf niet: voor mij ontbreekt een gunfactor en vind het te ondoordacht dus wil niet mijn geld uitgeven aan haar slechte plan. En ergens denk ik dat er genoeg geld is.

1 like

Ze bleven ook maar benadrukken hoe slecht ze het plan vonden. Zelfs bij haar afscheidsfeestje. Lekker supportive :sweat_smile:

2 likes

Deze aflevering komt echt in de Hall of Fame

Ja en dat hij een soort reddingsband kreeg en ze voor haar niks hadden? Er zijn echt veel cadeau’s die je iemand die een huis gaat opknappen kan geven.

2 likes

Heerlijke aflevering! Hoe kun je zo chaotisch zijn, dweilen met de hand en na 10 maanden nog nieuwe ruimtes ontdekken in je kasteel? Vond haar ondanks alle tegenslagen en commentaren wel erg positief, maar zoals Rutger zou zeggen ā€˜boeit mij nu.’

3 likes

Ik verbaas me over het aantal donaties… een paar donaties per uur zelfs!

Echt de meest fantastische ik vertrek aflevering ooit!

Geen in vertrek vanavond :cry:

Ik dacht ergens gezien te hebben dat in februari weer nieuwe afleveringen komen en dan op dinsdag?

Dinsdag?!?! Na 10 jaar kan dat toch niet zomaar ineens. But let’s pray voor een nieuw seizoen! :heart_eyes:

@Willem ja precies en normaal kon ik me wel verheugen op flikken Maastricht maar na het laatste seizoen ben ik er wel wat klaar mee

Het stond gewoon op de site van de ik vertrek zie ik nu!

ā€œVanaf dinsdag 2 februari 2021 is het ā€˜home sweet home’ met acht dinsdagen Ik Vertrek op televisie. Zet dit overzicht in je agenda en kijk snel waar de reis naar toe gaatā€¦ā€

4 likes

Ze zitten nu bij M op NPO 1

2 likes

Ben wel benieuwd hoe het met hun is

Aah dank voor de tip! Superleuk haha

Voor wie te lui is om te zoeken(ik) Bekijk ā€œIk weet dat ze een beetje gek isā€, zegt zoon Jelle over Ik Vertrek-ster Emmy op https://www.npostart.nl/POMS_KN_16401313

2 likes