Ik vertrek

Rutger
image

6 likes

Als Martien dit zou zien

10 likes

Rutger is de leeuw, mannetjesleeuwen steken ook geen poot uit.

1 like

Als ik haar was was Rutger echt niet welkom geweest hoor. Eerst nie willen en als het dan mooi wordt toch komen. Daag

3 likes

:joy: of bouwval gezocht

1 like

Eens

Ik lees dat ze nu een crowdfunding is gestart om het dek te laten maken, wtf. Waarom zouden mensen dat doen?

7 likes

Het staat ook alweer te koop volgens Twitter

4 likes

Goed speurwerk👍

Ik vond het echt een heerlijke aflevering. Maar jullie commentaar was nog leuker om te lezen :joy::joy:

Zo naïef en niet doordacht. Maarja je wilt wat hè?! Ze had iig geen last van dat ze beren op de weg ziet. De chaotische structuur zette zich nog even door bij het ontbijt voor de gasten. Heerlijk :laughing: En bijzondere relatie ook wel. Ik had echt verwacht dat ze uit elkaar zouden gaan

2 likes

Die crowdfunding voor het dak vind ik wel redelijk gênant hoor. Zat er in die brallende boomergroep van ze niemand die een investering wilde doen oid?

9 likes

Ja sowieso, maar zij heeft zoveel kapitaalkrachtigen om zich heen incl. haar eigen man als ik het zo inschat en dan een crowdfunding? Redelijk schaamteloos hoor.

2 likes

Dat dak rendeert niet

Ik kan me tot op zekere hoogte wel identificeren met deze man.

6 likes

Ik moet gewoon weer lachen, deze man :rofl:

1 like

Gisteren de kasteel/boot aflevering gezien en ik ben nog steeds flabbergasted. Een mix van verwondering: hoe denkt zij met 25 k. dat kasteel op te knappen en in welke volgorde en waarom zou je maandenlang alleen in zo’n bouwval ver weg van vrienden en familie willen wonen, tot enorm veel respect dat ze het maar gewoon doet. Ik vond dit echt 1 van de meest bizarre afleveringen van Ik vertrek. Ik blijf zitten met zoveel vragen🤷🏼‍♀️

5 likes

Dit is echt het nieuwe “mij niet bellen” :rofl:

4 likes

Ik zit nu de aflevering terug te kijken en krijg echt zoveel stress van hoe ongeorganiseerd deze vrouw is. Commentaar van haar man is wel goud waard, wát een stel :joy:

2 likes

Wat een heerlijke aflevering weer! Leuk ook dat steeds meer mensen naar het programma kijken, is wel eens anders geweest.

Als je meedoet aan die crowdfunding trouwens, kun je wel een voucher krijgen. Al denk ik inderdaad dat we best iemand haar wat geld kan lenen.

Huidige stand: € 3.310 van de benodigde € 75.000. Minder dan ik dacht.

https://www.gofundme.com/f/droom-kasteel-emmy-duizend-en-n-nacht

Zouden jullie doneren? Ik zelf niet: voor mij ontbreekt een gunfactor en vind het te ondoordacht dus wil niet mijn geld uitgeven aan haar slechte plan. En ergens denk ik dat er genoeg geld is.

1 like