Ik vertrek

Ze bleven ook maar benadrukken hoe slecht ze het plan vonden. Zelfs bij haar afscheidsfeestje. Lekker supportive :sweat_smile:

2 likes

Deze aflevering komt echt in de Hall of Fame

Ja en dat hij een soort reddingsband kreeg en ze voor haar niks hadden? Er zijn echt veel cadeau’s die je iemand die een huis gaat opknappen kan geven.

2 likes

Heerlijke aflevering! Hoe kun je zo chaotisch zijn, dweilen met de hand en na 10 maanden nog nieuwe ruimtes ontdekken in je kasteel? Vond haar ondanks alle tegenslagen en commentaren wel erg positief, maar zoals Rutger zou zeggen ‘boeit mij nu.’

3 likes

Ik verbaas me over het aantal donaties… een paar donaties per uur zelfs!

Echt de meest fantastische ik vertrek aflevering ooit!

Geen in vertrek vanavond :cry:

Ik dacht ergens gezien te hebben dat in februari weer nieuwe afleveringen komen en dan op dinsdag?

Dinsdag?!?! Na 10 jaar kan dat toch niet zomaar ineens. But let’s pray voor een nieuw seizoen! :heart_eyes:

@Willem ja precies en normaal kon ik me wel verheugen op flikken Maastricht maar na het laatste seizoen ben ik er wel wat klaar mee

Het stond gewoon op de site van de ik vertrek zie ik nu!

“Vanaf dinsdag 2 februari 2021 is het ‘home sweet home’ met acht dinsdagen Ik Vertrek op televisie. Zet dit overzicht in je agenda en kijk snel waar de reis naar toe gaat…”

4 likes

Ze zitten nu bij M op NPO 1

2 likes

Ben wel benieuwd hoe het met hun is

Aah dank voor de tip! Superleuk haha

Voor wie te lui is om te zoeken(ik) Bekijk “Ik weet dat ze een beetje gek is”, zegt zoon Jelle over Ik Vertrek-ster Emmy op https://www.npostart.nl/POMS_KN_16401313

2 likes

Dank zij de corona klachten van Matthijs van Nieuwwerk:
In plaats van Matthijs Gaat Door wordt zaterdag een nieuwe aflevering van het AVROTROS-programma Ik Vertrek uitgezonden. bron

14 likes

Oh leuk!! :grin:

Lol Matthijs Gaat Niet Door

8 likes

Sad

6 likes

Als ik in de politiek zat zou ik nu kamervragen gaan stellen. WAAROM WORDT ONS DIT ONRECHT AANGEDAAN?!

7 likes

Emmy en Rutger zijn bij Jinek!

1 like

De preview voor morgenavond ziet er weer heerlijk uit haha

3 likes

Begint het al???