Tja zolang er niks lukt kan er ook niks groots fout gaan…en dan is hun leventje best chill zo denk ik
Wat een saaie aflevering zeg. Ze konden net zo goed een update op de site geven zo weinig is er gebeurd. Man man
licenties en onkruid gaan de volgende keer ook de poll in!!
Hopelijk volgende week wel een achtbaan aan emoties
Mañana mañana is wel tot een next level gekomen
Ik vond dit topic leuker dan de hele aflevering 

Ik ga geld inzetten op:
Niks gelukt met de licenties, we hebben inmiddels weer 2 woningruils gedaan maar hebben iig weer een zwembad. Het vakantiepark komt echt wel!!! En Thomas en Roben zijn hockey en golfpro.
Die mensen zijn gewoon aan t rentenieren en doen dit voor erbij
En wij ze maar uitlachen over Almere…fucking slimme keuzes maken deze mensen ondertussen.
Ik huil ondertussen even verder vanuit m’n huurappartement a 1000e per maand joe
Ze hebben dat grote huis en die flat in de verhuur. Kunnen ze daar ff mee boeren
Haha dit klinkt als de nieuwe familie Pos!!
Ja die mensen hebben goud geld, lijken ook geen haast te hebben. Die kinderen lijken nog de meeste stappen te hebben gemaakt.
Dit ook:
Er is water, we hebben electriciteit en dat kunnen we best delen met mensen die (onofficieel) bij ons willen ´parkeren´tegen een kleine vergoeding:
Ik leef niet om te werken hier hoor, maar verder een beetje saai. Is niks van de grond gekomen.
En dit dus al voor de 2e keer he? Want de originele aflevering was dus ook al niks dan 
Ik ben gister begonnen met De Scheetjes via NL ziet en het is echt lekker licht verteerbaar. Ik vind haar echt grappig
en zonder reclame maar 40 minuutjes per aflevering.
Komt er straks nou een nieuwe aflevering?
Ah wat leuk! Vervanging voor WIDM haha
Jaaaa dit is ook mijn probleem
Fuck er is te veel tegelijkertijd op tv vanavond! Lego masters wil ik ook ff zien
Edit dus er is
Ik vertrek
Marco
Lego masters
De verraders