Ja al denk ik dat de juice pas na de 8e commercial break komt lol
Maar goed fawrynotsawry gaat de highlights van het interview posten dus ik zet het wel af als ik vertrek begint
Ja al denk ik dat de juice pas na de 8e commercial break komt lol
Maar goed fawrynotsawry gaat de highlights van het interview posten dus ik zet het wel af als ik vertrek begint
Ik ga eerst Marco kijken en daarna Ik Vertrek
Zoveel keus, dacht eerst dat ik ik vertrek zou overslaan want dat is makkelijk terug te kijken. Maar ik vertrek is echt 10x leuker met het live commentaar hier haha dus geen optie
en zo zat ik een paar weken terug nog de max pubquiz te kijken omdat dat het beste was dat er te zien was op een vrijdagavond. moet je nagaan
maar eerlijk gezegd boeit Marco me niet, dus nog steeds 1 optie voor mij (maar 10000x beter dan max)
Hahaha omg ik dacht dat ik de enige was!! Maar ik vond de max pubquiz stiekem echt best wel leuk. 
What could possibly go wrong…
Hahaha ik vond het dus heel stom dat ze allemaal vage vragen stelden die alleen de oudjes wisten (over soorten campers en muzikanten van vroeger), maar toen sloeg het ineens om. Waarschijnlijk hadden ze bedacht dat ze het iets anders moesten aanpakken zodat die jongere koppels ook een keer konden winnen.
Ik vond het wel meh maar er was gewoon echt helemaal niks op tv die periode (in het weekend nog wel!!)
Een auto waar doosjes wijn inpassen
tijd voor een poll?!?!
Shit ik begin nu. Wat heb ik gemist? Zat helemaal in Marco
Niks. Ik versta m eigenlijk ook niet echt
beide voor de honden??
Wat is dit voor accent
Vast geen blokjes beemsterkaas bij hun borrel
Die mensen doen altijd alsof je ergens anders geen baan of geld nodig hebt. Waar ga je van leven. Wijn drinken?
Ha die auto nu al naar de tyfus
Èèète
vorige week wel, dus zou kunnen haha
Hebben ze wel de goede licenties voor de honden??
Wine & Bed voelt toch logischer dan andersom