Ik vertrek

Nee ze zei eerst echt goat

Wel echt chill dat ze er zo in konden! Alleen wel wat saai om te kijken zo

Toch haha. Ik zag alleen die giraffe dus dacht hĆØ waar is die goat dan xD

ā€˜Kom niet zo bang zijn’ … ā€˜nee ik wil bij het vuur blijven’ man verstopt zich achter zijn vrouw

2 likes

Ah nu begint het pas echt

2 likes

Tot zover het chille :sweat_smile:

1 like

ā€œWat ben je aan het doen?!ā€

Zij: ā€œRuzie aan het makenā€ :joy::sweat_smile:

1 like

Ja nu begint de drama :grin:

Oh dat was kort. Je moest niet knipperen met je ogen :laughing:

Oh wacht haha dacht al af was :laughing:

Wel een beetje een slechte aannemer

1 like

Onze culinaire hoogstandjes weer meegenomen

2 likes

Verbaas mij dat nog niemand een kroket/bitterbal business is begonnen i.p.v die eeuwige stroopwafels

1 like

Leuke locatie maar verder niet echt een spannende aflevering ofzo
Hoogtepunt waren het paard en de giraffe :laughing:

3 likes

Ik heb niet gauw de slappe lach om tv, maar ik heb het stukje met de giraffe meerdere keren teruggespoeld :joy: Ramde ze nou de camera van haar man ook nog aan het eind van die scĆØne?

7 likes

HAHA jaaaa dit was het hoogtepunt van mijn week. Heeerlijk ook hoe die zoon gewoon doorgaat, mens stel je niet aan, het is een giraffe :joy: en idd volgens mij ramt ze die camera uit haar man zn handen hahahahahhhaa. Benieuwd hoe erg ze los ging zonder die camera whaha

3 likes

Haha ja want je zag haar tegen het huilen aan zitten maar ze probeerde te blijven lachen, volgens mij forceerde ze dat een beetje omdat er werd gefilmd. Maar ze ging ook zó hard schreeuwen en krijsen, ik kon niet meer.

1 like

Maar ook… ze zijn naar Zuid Afrika verhuisd… om een lodge te runnen… op de savanne… en dan in paniek raken van een giraffe. Bedoel wat had je dan verwacht, dan had je toch ook gewoon een b&b kunnen doen in waddinxveen

8 likes

Ja heerlijk toch hahahaha. Aan het begin ook bij een geluidje: wat wĆ”s dat… 30 seconden stil. ā€˜Een vogel’. Haha jezus :joy:

4 likes

Maar ik denk dat je wel snel kan denken nah ik ben niet bang voor een giraffe hoor.
Maar als je er dan ineens een ziet toch wel schrikt. Net als bij muizen hahaha

Nou ja ik ben zelf niet zo snel bang voor dieren, maar een dikke poema of leeuw zou ik ook bang zijn hoor. Maar ze woont in Afrika en zat in een auto en het was een giraf die gewoon voorbij kwam chillen en ze was niet bang maar hysterisch :joy: En ze zijn naar zuid Afrika verhuisd en als je dan van elke tak wakker ligt (want die is meteen constructief verwijderd) dan wordt t best pittig denk ik :joy:

1 like

Ojaaa die tak HAHA!

2 likes