Ik lees dit nu random terug en ik ga stuk. Brb deze aflevering terugkijken
Kijkt iemand ook âik vertrek uit Vlaanderenâ? Ik zag dat dat nu op NPO plus staat dus kijk de eerste aflevering en het is even leuk als Ik vertrek.
Deze mensen kopen een heel klooster wat ze niet kunnen betalen, dus hebben ze een regeling dat ze eerst een periode huur betalen (4000, wat oploopt naar 7000 uiteindelijk) en dan moeten ze het kopen na 2 jaar ofzo, en als dat niet lukt krijgen ze een boete van ⏠320.000 
Nou goed ellende, dus om te besparen zijn ze nu van hun 6 paarden de schijt aan het verzamelen om mestbriketten van te maken om vuur mee aan te steken, echt een geweldige aflevering
Hahaha ja!!
Een van hun vijf kinderen vroeg ook âvanwaar is dat?â Over de schedel en toen zei die vrouw âvan iemand van vroegerâ
Nog meer die kijken? Ik ben benieuwd
Yesss. Het begin is al goed. Wtf ook die oude eigenaar? Liegen over zn situatie?
Wel opvallend hoe vaak de ik vertrek mensen iets kopen van een dubieuze verkoper. Wat een aparte vent. Ook dat die loog over ms etc.
Deze aflevering hebben we wel iemand die de taal spreekt! 
Haha hoe die jongen de franse taal na deed 

Saaie aflevering vandaag 
Ja maar wel onwijs lieve mensen zeg, werd er helemaal warm van
Haha vanavond weer de Scheetjes
Ik wilde het net komen posten. Wel jammer dat ze uit elkaar zijn. Ben benieuwd hoe het met ze gaat. Al is deze terugblik alleen met Hans begrijp ik?
Volgens mij zijn ze al een tijdje uit elkaar. Ik ben vooral verbaasd dat hij er nog is en zij niet, want zij wilde per se naar Bonaire terwijl hij zo genoot van brugwachter zijn.
Ja dat verbaasde ons ook nu ze het begin weer lieten zien 
In het voorstukje zei hij ook dat zij op vakantie is gegaan. Maar dus nooit meer terug gekomen 
Deze waarzegster ook echt 
Nou pff dit heeft nog weinig met ik vertrek te maken, saaii
Ze konden beter nog met een update komen van die kasteelvrouw die alles super traag deed doen 
Wie denkt dit bij het poetsen van wcâs 
Zij zou toch haar eigen serie krijgen?
Ik WIL er niet eens bij nadenken 

Ik hoop dat haar partner/tandarts dan vaak langskomt 
Wel leuk om zo als 2 stellen iets unieks te openen daar!