Wel een beetje een slechte aannemer
Onze culinaire hoogstandjes weer meegenomen
Verbaas mij dat nog niemand een kroket/bitterbal business is begonnen i.p.v die eeuwige stroopwafels
Leuke locatie maar verder niet echt een spannende aflevering ofzo
Hoogtepunt waren het paard en de giraffe
Ik heb niet gauw de slappe lach om tv, maar ik heb het stukje met de giraffe meerdere keren teruggespoeld Ramde ze nou de camera van haar man ook nog aan het eind van die scène?
HAHA jaaaa dit was het hoogtepunt van mijn week. Heeerlijk ook hoe die zoon gewoon doorgaat, mens stel je niet aan, het is een giraffe en idd volgens mij ramt ze die camera uit haar man zn handen hahahahahhhaa. Benieuwd hoe erg ze los ging zonder die camera whaha
Haha ja want je zag haar tegen het huilen aan zitten maar ze probeerde te blijven lachen, volgens mij forceerde ze dat een beetje omdat er werd gefilmd. Maar ze ging ook zĂł hard schreeuwen en krijsen, ik kon niet meer.
Maar ook⌠ze zijn naar Zuid Afrika verhuisd⌠om een lodge te runnen⌠op de savanne⌠en dan in paniek raken van een giraffe. Bedoel wat had je dan verwacht, dan had je toch ook gewoon een b&b kunnen doen in waddinxveen
Ja heerlijk toch hahahaha. Aan het begin ook bij een geluidje: wat wĂĄs dat⌠30 seconden stil. âEen vogelâ. Haha jezus
Maar ik denk dat je wel snel kan denken nah ik ben niet bang voor een giraffe hoor.
Maar als je er dan ineens een ziet toch wel schrikt. Net als bij muizen hahaha
Nou ja ik ben zelf niet zo snel bang voor dieren, maar een dikke poema of leeuw zou ik ook bang zijn hoor. Maar ze woont in Afrika en zat in een auto en het was een giraf die gewoon voorbij kwam chillen en ze was niet bang maar hysterisch En ze zijn naar zuid Afrika verhuisd en als je dan van elke tak wakker ligt (want die is meteen constructief verwijderd) dan wordt t best pittig denk ik
Ojaaa die tak HAHA!
Ik lees dit nu random terug en ik ga stuk. Brb deze aflevering terugkijken
Kijkt iemand ook âik vertrek uit Vlaanderenâ? Ik zag dat dat nu op NPO plus staat dus kijk de eerste aflevering en het is even leuk als Ik vertrek.
Deze mensen kopen een heel klooster wat ze niet kunnen betalen, dus hebben ze een regeling dat ze eerst een periode huur betalen (4000, wat oploopt naar 7000 uiteindelijk) en dan moeten ze het kopen na 2 jaar ofzo, en als dat niet lukt krijgen ze een boete van ⏠320.000
Nou goed ellende, dus om te besparen zijn ze nu van hun 6 paarden de schijt aan het verzamelen om mestbriketten van te maken om vuur mee aan te steken, echt een geweldige aflevering
Hahaha ja!!
Een van hun vijf kinderen vroeg ook âvanwaar is dat?â Over de schedel en toen zei die vrouw âvan iemand van vroegerâ
Nog meer die kijken? Ik ben benieuwd
Yesss. Het begin is al goed. Wtf ook die oude eigenaar? Liegen over zn situatie?
Wel opvallend hoe vaak de ik vertrek mensen iets kopen van een dubieuze verkoper. Wat een aparte vent. Ook dat die loog over ms etc.
Deze aflevering hebben we wel iemand die de taal spreekt!
Haha hoe die jongen de franse taal na deed
Saaie aflevering vandaag