Hoe heet die broer? Die waarzegster in de aflevering had het over een liefde met de naam Ron of Rob
Nou zie! Iets met een o erin!
Hahah zo grappig dit. Als ze het goed had gehad, had ik mezelf bekeerd hoor
Dan boekte ik direct een afspraak bij haar!
(Nee zou ik nooit doen, heb ik keer een gesprek gehad met een medium en dat heeft me serieus jaren achtervolgd. Zou ik nóóit meer doen)
Ik wilde eigenlijk naar bed, komt ineens ik vertrek!
Loopt nog niet zo goed, gelukkig hebben ze genoeg geld
Hoezo blijven zij zo kalm terwijl die eerste gasten de volgende dag al komen ik zou echt niet kalm kunnen zijn
Dat die man ook zegt “wacht maar, zij moeten eerst alles afmaken en daarna kunnen we schoonmaken/opruimen”
Ja ze waren sowieso heel erg kalm! Ik ben ook erg benieuwd hoe het eindresultaat nou precies was
Ik zie nu op NPO 1 voor de tweede keer een aflevering van deze serie. Een soort UK Ik vertrek maar dan extreem! Vorige keer ging het over een Britse vrouw die bij haar man in een afgelegen stuk van de Amazone ging wonen. Huis bouwen alles. Heel primitief. En vandaag zie ik een Brits gezin die zonder plan en zonder geld naar Bali zijn vertrokken. Ik kijk echt m’n ogen uit, zo onverantwoord
Bij dit soort mensen vraag ik me altijd af hoe ze dit soort gekke plannen verzinnen, het zou nog niet eens bij me opkomen ook.
In de seizoensopener van Ik Vertrek volgen de kijkers brandweerman Gerard en horecamanager Denise. Zij wonen in een prachtige jaren dertig-woning in het Gooise Bussum. Na de geboorte van hun zoon Stein blijkt Denise gezondheidsproblemen te hebben. Alleen tijdens hun vakanties in Portugal voelt zij zich goed.
De keuze is snel gemaakt. Het gezin vertrekt naar het Portugese gehucht Alcantarilha. Ze hebben hun oog laten vallen op een oude boerderij waar ze een gastenverblijf in willen bouwen. Ze verkopen al hun spullen, terwijl het pand nog niet van hen is.
Ik heb er weer helemaal zin in!
Ik ben zo blij dat het weer komt!!
Ik kan niet zo goed tegen troep
‘Als alles meezit’. In Ik vertrek zit nooit alles mee Gerard
Ik snap niet hoezo ze daar dan geen hoofdpijn heeft?
Ze hadden natuurlijk ook naar het land kunnen verhuizen zonder een vervallen boerderij te kopen
Op vakantie miss minder stress? Of weersomstandigheden? Geen idee
Oh het is nog niet gekocht… waarom denken ze dat dit een goed idee is
Weet niet of een verbouwing minder stress geeft
Ze laten wel heel veel van nog in Nederland zien dat ik niet verwacht dat het deze aflevering af komt