Ik vertrek

Ja maar wel onwijs lieve mensen zeg, werd er helemaal warm van

1 like

Haha vanavond weer de Scheetjes

5 likes

Ik wilde het net komen posten. Wel jammer dat ze uit elkaar zijn. Ben benieuwd hoe het met ze gaat. Al is deze terugblik alleen met Hans begrijp ik?

Volgens mij zijn ze al een tijdje uit elkaar. Ik ben vooral verbaasd dat hij er nog is en zij niet, want zij wilde per se naar Bonaire terwijl hij zo genoot van brugwachter zijn.

2 likes

Ja dat verbaasde ons ook nu ze het begin weer lieten zien :open_mouth:

In het voorstukje zei hij ook dat zij op vakantie is gegaan. Maar dus nooit meer terug gekomen :scream:

Deze waarzegster ook echt :sweat_smile:

Nou pff dit heeft nog weinig met ik vertrek te maken, saaii

2 likes

Ze konden beter nog met een update komen van die kasteelvrouw die alles super traag deed doen :sweat_smile:

3 likes

Wie denkt dit bij het poetsen van wc’s :rofl:

Zij zou toch haar eigen serie krijgen?

Ik WIL er niet eens bij nadenken :sweat_smile::nauseated_face:

1 like

Ik hoop dat haar partner/tandarts dan vaak langskomt :grimacing:

Wel leuk om zo als 2 stellen iets unieks te openen daar!

Oh god haha die Hans met zijn prille liefde, kan die mooi Karins taakjes overnemen :+1:

3 likes

Ik zag via fb allemaal reacties over Karin. Dat het belachelijk is dat zijn Hans zomaar verlaten heeft enz. Maar daaronder kwamen dan weer allemaal berichten dat Hans blijkbaar een drankprobleem heeft? Geen idee hoe mensen daar dan bij komen. Ik heb jet nog niet ergens gelezen iig. Behalve dan in die reacties dus :open_mouth:

Volgens mij krijgt zij haar eigen serie bij Max

Ik heb geen hond en toch wil ik erheen.

2 likes

Haha nog meer scheetjesnieuws

https://www.ad.nl/show/karin-van-de-scheetjes-heeft-relatie-met-broer-van-haar-ex-hans~a5d2042d/

3 likes

Hahahaha dit wilde ik ook net komen melden. Hoorde het bij RTL Boulevard

1 like

Echt schaamteloos!

Dan verbaast het me toch dat hun reality serie geflopt is. Te vroeg van de buis gehaald! (Ah nee ik vind het wel een trieste situatie hoor)