Ik voel mij het meest vrouwelijk als

Geïnspireerd op de podcast van Damn, Honey (https://open.spotify.com/episode/3O569moKQe29FNfB1CaGUG?si=CuQIZtiNTKeRY6UCZpPNMg). Het is nu wel geen internationale vrouwendag meer maar goed we moeten de vibe erin houden.

Ik voel me het meest vrouwelijk als:

Ik voel me dus heel ouderwets het meest vrouwelijk als ik met een goede deco en op hakken op straat loop. Of als ik met feminisme bezig ben. (Lekker tegenstrijdig.)
Jullie?

*dit topic is ook voor al je andere opmerkingen over (de zin en onzin van) vrouwelijkheid of onvrouwelijkheid.

1 like

Ik zou het echt niet weten :joy: Volgens mij voel ik me nooit écht vrouwelijk… Misschien tijdens de seks?

12 likes

Ik voel me megavrouwelijk als ik net m’n benen heb geschoren, wanneer ze mega glad en zacht zijn. En daarna vol in de steigers. Lekker oppervlakkig maar dat is eigenlijk het enige wat in me opkomt.

14 likes

Als ik net zo serieus wordt genomen als mannen.

16 likes

Feminist zijn en op hakken en met een deco over straat sluit elkaar niet uit hé @Flamoes

3 likes

Haha ik voelde vandaag het tegenovergestelde toen ik veel te lange ‘stoppels’ zag terwijl ik in de bus zat aangezien mijn broek net wat korter is dan mijn laarzen.

1 like

Eigenlijk nooit

5 likes

Ik zou het eigenlijk niet weten.

3 likes

Ik voel me soieso best wel vrouwelijk. Alleen als ik steriotype vrouwelijke kleding/schoenen aan heb dan voel ik me meer sophisticated haha. Maar niet vrouwelijker.

5 likes

Ik voel me gewoon altijd enigszins vrouwelijk, ongeacht wat ik doe of draag, zonder pieken of dalen. Maar misschien is dat gewoon hetzelfde als me vrouw voelen? Ik denk hier eigenlijk nooit bewust over na.

1 like

Nee I know maar dan ga ik er wel helemaal over nadenken hoe het dan komt dat ik me dan vrouwelijk voel. Voel ik dat zelf of is me dat ingeprent.
Dankje voor je reactie!

1 like

Mochten mensen dat denken dan mag je ze echt een (verbale) stomp verkopen.

1 like

Zeg ik niet want ben bang voor haters :crossed_fingers:t3:

3 likes

Ja ik ben ook zeker feminist, maar ik vergeet vaak van Ohja ik ben een vrouw, vaak als anderen iets zeggen over “is dat niet gevaarlijk als vrouw” ofzo dan denk ik altijd ooooh jullie zien me natuurlijk als vrouw.

En dat ben ik ook hoor, niet dat Ik me een man voel, maar ben er eigenlijk weinig mee bezig met Mn geslacht en gender en al dat.

3 likes

Doe maar gewoon joh, haters zijn lame

1 like

Wat mij betreft is dit topic zonder omg reacties.

10 likes

Het duurde echt even voor ik doorhad wat een deco was

7 likes

Ik vind dit trouwens echt een mega moeilijke vraag.

3 likes

Ik denk wanneer ik een bijpassend lingeriesetje aanheb. Wat ik zelden aanheb. Dus dat zou ook zomaar de reden kunnen zijn, dat het wat ‘specialer’ lijkt

1 like

Als dit zonder omg-reacties is, dan durf ik ook wel! Ik voel me het meest vrouwelijk als mijn vriend de autodeur voor me openhoudt of me in mijn jas helpt :smiling_face_with_three_hearts:

voor de rest ben ik een lompe manspreader, dus het tegenovergestelde van vrouwelijk :joy:

4 likes