Ik voel mij het meest vrouwelijk als

Als ik menstrueer (haha ja I know maar het is echt zo, sowieso voel ik me meer in touch met een bepaald deel van mijn vrouwelijkheid nu ik mijn cyclus volg enzo)
Als ik in het gezelschap van andere fijne vrouwen ben, dan kan ik me heel erg verbonden voelen
Als ik op subtiele manieren door mannelijke collega’s buitengesloten word
Als ik seks heb met een man

10 likes

Ik heb hem nog niet door, wat is een deco?

4 likes

Ik denk decolleté? Heb de context even niet gelezen

3 likes

Ja een decolleté. Sorry dit was vast van de zelfde categorie als prela en biba.

6 likes

OOOH

Ja,dat zal het zijn. Ik dacht aan een kledingstuk en Google hielp me geen steek verder haha

een wat :open_mouth:

(fuck ik dacht dat ik nog wel up to date was met dit soort dingen maar ik val even gigantisch door de mand)

Een bitterbal. (Heb ik ook via het forum geleerd.) Hiervoor zei ik bruin fruit.

7 likes

Ja hahahaha, ik dacht (na lang nadenken) dat een deco een DEsigner COat was (thanks brain!).

8 likes

I wish

1 like

Wie weet ooit. Maar in mijn hoofd zie je eruit als je avatar, dus ik vond het wel logisch bedacht van mezelf haha.

1 like

Haha hier nog een!

2 likes

Vind het echt zo’n lastige vraag, want eigenlijk wil ik dat het vanuit mij komt… Maar het is toch als mijn vriend me aankijkt en ik zie dat hij me mooi vind. En dat helpt dat ik me ook niet zo slecht zie. (En het allerbeste, hij kan zo naar me kijken als ik me helemaal op heb getut maar ook als ik met een pyamabroek net uit bed kom wandelen.)

2 likes

Ik voel me altijd vrouw, onderdeel van mijn identiteit.

3 likes

BLOOTJE

Edit sorry is me lievelingswoord

27 likes

Ja 100% dit woord moet echt vaker gebruikt worden

5 likes

Ik voel me vrouwelijk als ik stoere kleding aan heb (niet mega stoer, maar bijvoorbeeld een baggy broek met lompe sneakers). Ik denk omdat het wat betreft stereotype misschien juist niet als vrouwelijk bestempeld zou worden en daardoor voel ik me juist wel zo. Als ik het zo lees klinkt het wat gek, kan het niet zo goed uitleggen.

3 likes

Haha ik dacht decoratie, als in makeup en sieraden of zo

:joy:

17 likes

Ja dit dacht ook. Alsof je jezelf ziet als een soort opgetuigde kerstboom hahaha

3 likes

Ik was iets aan het typen - maar toen bedacht ik me dat ik vrouwelijk en sexy in dat geval als iets gelijks zag. Wat niet zo is natuurlijk.

Dus heb ik er over nagedacht en voel ik me eigenlijk altijd vrouwelijk.

Maar ik voel me dus sexy als ik dans (hehe) en als ik vol in de make-up, krullen, jurk en hakken opgetuigd ben. En dat laatste komt niet heel vaak voor, dus dan voel ik me gewoon extra vampppp

3 likes

Als ik in m’n blootje of in mooi ondergoed voor de spiegel sta. Ik bedenk me nu dat ik eigenlijk ook best blij ben dat ik geen mannenlijf heb, haha.

4 likes