IKEA topic

Deze is heel populair hier. Hoef ik niet zo’n lellek ding neer te zetten.

En love deze voor buiten in de tuin

9 likes

En hier heb ik er zo’n 1000 van liggen met twee katten.

5 likes

Dat vind ik echt zo’n nadeel aan Ikea bedden, die kraken na een week al echt als een malle. Als ik me boven omdraai dan horen ze dat 3 deuren verderop nog denk ik, moet je nagaan als je seks hebt. :joy::joy:

2 likes

Dan raad ik je een boxspring aan! :raising_hand_woman:t3:‍♀️

Kan ik nie betale nie

Is dat zo? Ik heb dit houten bed al jaren :thinking:

Ok dan moet ik die matras binnenkort maar eens uittesten tijdens een trip naar IKEA. Is dus wel goed stevig? Zacht is haat

Heb een kussen van silvana, van beter bed. Zijn er in veel vormen, volgens mij zo synthetisch als maar kan en ik vind het heerlijk liggen! Volgens mij heb ik er een met blauwe randjes (verschillende uitvoeringen hebben andere kleurtjes)

1 like

Nou, dat verklaart dan ook meteen waarom ze ‘m niet meer verkopen.

1 like

Hier kom ik maandag op terug! Dan kijk ik even in het systeem. Ben nu in pinkpop sferen :tada:

Heb zelf de DUNVIK boxspring in het turkoois en ik slaap echt hemels! geloof ook met het HÖVÅG matras.

2 likes

Heb je die meest goedkope lattenboden (houten latten aan elkaar met stukjes stof)?
Die hoor je namelijk vast te schroeven aan het frame! Bij mij schoten de latten steeds uit het frame, maakte een hels kabaal en ik schrok me steeds dood. Maar nu ik ze vastgeschroefd heb zit het prima vast en hoor ik niets meer!

2 likes

Mijn fat ass is al jaren dolgelukkig met het HYLLESTAD matras (stevig). Enige nadeel is dat ik sindsdien nergens anders meer fatsoenlijk heb geslapen.

Als je goed naar mn huis kijkt zie je dat bijna al mijn meubels van Ikea zijn maar meestal gebruik ik ze op een andere manier of DIY ik er nog wat bij. Zo heb ik een donkere HEMNES ladekast in de huiskamer staan met mooie bronskleurige handgrepen en hebben we in plaats van een normale bank een nisje met 2 KIVIK chaise longues naast elkaar. We hebben een kleed van jute aan een muur hangen om als kattenklimmuur te dienen en sinds vorige week ben ik ondanks @Oprah’s waarschuwingen de trotse eigenaar van een houten spa-achtige vloer in de badkamer met behulp van RUNNEN vlonders

5 likes

Ik denk eraan om mijn kledingkast samen te stellen met Elvarli.
afbeelding
Heeft iemand dit systeem? Het is van eind vorig jaar, dus nog vrij nieuw.

2 likes

Ik vind het heel mooi op de foto, maar ik weet zeker dat het bij mij een ramp zou zijn omdat ik het nooit zo netjes kan houden en mijn kleding niet van die monochrome, rustige kleuren heeft.
En daarnaast zou ik geen open kast willen in verband met stof, maar dat hoeft niet voor iedereen een probleem te zijn.

2 likes

Ik heb nu geen kledingkast. :tired_face:
Ik heb een kledingrek dat te klein aan het worden is en stapels stevige verhuisdozen als tijdelijk rek. :roll_eyes:

Maar we zijn meer dan 3,5 jaar verder en die tijdelijke-dozen-kast en rek staan er nog.

Dus ik weet dat ik stof geen probleem vind. Andere terechte opmerking die ik soms hoor is afbleken van de zon. Maar dat probleem heb ik ook niet.

Ik heb een eigen matras maar kun je een boxspring kopen bij ikea zonder matras?

Moderators, van alle markten thuis.

3 likes

Hier durf ik niet echt een antwoord op te geven, matras is erg persoonlijk haha.

1 like

Ahaaa er was dus wel een topic. Die had ik even gemist. Ik ga nu alles teruglezen

Hahaha @Oprah, Thanks voor de tip voor t krukje. Ik heb de allerlelijkste Leenbakker-variant van dit trapje thuis: