IKEA topic

Dat kan je online bekijken per artikel.
Het makkelijkste is om het gewoon helemaal weer in te pakken en het retour te brengen. Dan krijg je je geld terug en kan je een nieuwe doos halen

De wonderen zijn de wereld nog niet uit en mijn kitten heeft straf.
Hij heeft het zakje waar het missende deel in zat gepakt van de kast en mee genomen naar de bijkeuken. Ik betrapte hem 10 minuten geleden.

WE KUNNEN VERDER! :partying_face:

41 likes

Ik heb ook Helmers, maar vind ze eigenlijk helemaal niet zo flubberig. Ze zijn ook succesvol al een keer verhuisd.

Weet iemand of je voor een onderdeel van een lampenkap ook gewoon zo bij de klantenservice van IKEA langs kan? Van schroefjes weet ik het, maar dat is dit niet. Ik heb een lamp gekocht, maar daar mist een onderdeeltje en die zat blijkbaar ook niet in de verpakking.

Als je contact opneemt sturen ze het zo naar je op!

Tenzij het iets heel groots is, dan misschien niet? Maar schroefjes en verbindingsstukjes en afdekplaatjes enzo allemaal wel in mijn ervaring.

Ja, het is een verbindingsstukje, denk ik :slight_smile: Dan ga ik toch maar even antwoorden op het berichtje (ik zocht in eerst instantie een andere schroef en had daar contact voor opgenomen, maar die is inmiddels weer terecht).

Mijn IKEA adventskalender is al op :slight_smile:

:evergreen_tree: :evergreen_tree: :evergreen_tree:
Fijne feestdagen! :wink:

2 likes

Je hebt van Hue (philips) van die dure dimbare lampen, dat heb je nu bij ikea ook. Is dat wat oke??

Dat is afhankelijk van wat je zoekt. Er zijn heel veel vergelijkingsvideoā€™s over.

Ik heb van beide wat in huis, die van Ikea werken ook prima (en kunnen ook aan je Hue bridge, mocht je daar al wat van in huis hebben), maar de spots van Philips zijn wel significant mooier dan die van Ikea qua aanzicht en lichtverdeling. Bij de Ikea-spots zie je de losse leds zeg maar zitten en wordt het licht bij lage intensiteit of bij 1 kleur wat streperig omdat dan de helft van de leds maar aan is, dat hebben mijn Philips-spots niet.
Ik heb geen peertjes van Ikea (alleen van Philips), dus die kan ik niet vergelijken.

Dit is Ikea (op 6%, anders kan ik er helemaal geen foto van krijgen):


Dit is Philips op ongeveer dezelfde lichtsterkte:

Hoop dat je zo een beetje kan zien wat ik bedoel.

2 likes

Super! Al ging het me in eerste instantie alleen om de peertjes, maar alsnog bedankt!!

Ik ben zelf heel blij met de peertjes. Vooral omdat je ze makkelijk kan dimmen of van wit kleur kan veranderen.

Ik heb ze ook die alle kleuren kunnen, maar die gebruik ik nooit op een andere kleur dan wit geel.

1 like

Bij ons was het parkeren bij het afhaalcentrum en dan is daar een groot scherm met alle bestelnummers. Als daar een groen ding oid achter kwam te staan stond het binnen klaar op kar(ren) en mocht je (met mondkapje) naar binnen om het op te halen. Kar(ren) kon je na het in de auto laden buiten weer wegzetten.

1 like

weet iemand welke gordijnen van de ikea een beetje dik zijn?
ik zit nu naar de Sanela te kijken maar ik weet niet of de tocht daar doorheen komt

Weet iemand of de PAX kasten de komende tijd nog in de aanbieding komen? Ik meen me iets te herinneren over elk jaar in januari maar ik ben niet zeker

Heeft iemand enig idee of er iets te bedenken is waardoor je ook lades in een Billy kast kunt doen? Of Billy kasten combineren met iets waardoor je een wand krijgt waar ook lades in kunnen?

NOOOO is mā€™n bestelling EINDELIJK leverbaar. Kan ik de ene helft van mā€™n bestelling op elke mogelijke dag in december laten komen, de andere helft alleen op 21/11 :cold_face:.
Nee. Ik wil het niet as zaterdag maar pas over 3-4wknšŸ˜…

Weet iemand of de VƤxer kweeklamp binnenkort in Nederland verkrijgbaar is?

Die is al een hele tijd uit het assortiment.

Ah balen, zag namelijk dat 'ie in Belgiƫ wel nog te koop is.