En hoe hun voorraad dr straks bij staat :’)… als iedereen van alles terug komt brengen, loopt dat toch helemaal in de soep
@Fishing pfff, inderdaad. Gelukkig hebben ze een aantal maanden gehad om deze logistieke hel voor te bereiden haha.
@Ohappyday nee, ik ben twee keer geweest en heb toen de bovenverdieping overgeslagen. Twee verdiepingen in 45 minuten zou me niet lukken, tenzij je heel gericht al weet wat je wil. Bepaalde dingen kon ik helaas ook niet vinden, maar had geen tijd meer om te vragen… Hopelijk snel doordeweeks een keer terug om de laatste dingen bij elkaar te rapen.
ik ben blij dat ik weer gewoon naar de IKEA kan! Ik ga zelf pas na 25 mei, omdat de mat die ik wil dan hopelijk weer op voorraad is (althans, dat geeft IKEA aan) en dan heb ik vakantiegeld gehad.
We zijn aan het kijken naar een nieuwe bank. Heeft iemand ervaring met deze vd ikea? FRIHETEN 3-zitsslaapbank, Skiftebo donkergrijs - IKEA
Als in, zit ie een beetje fatsoenlijk? (vooral haha)
Ja, ik heb de variant met de chaise longue. Zit beter dan verwacht en slaapt zelfs prima. Heb nog geen klachten gehad van vrienden dat 'ie niet lekker ligt of slaapt en ik zit er zelf ook priem de hele dag op.
Ik had een Ikea Pax kast besteld en die werd vanmorgen bezorgd, maar er kwam iets tussendoor waardoor ik weg moest en ik de kasten nog niet in elkaar kon zetten. Kom ik thuis, heeft mijn vader de hele ombouw van 2 kasten in z’n eentje al in elkaar gezet Zo lief
Iemand hier de afgelopen dagen alweer bij dr Ikea geweest? Ik vraag mij nu af op welke tijdstippen ik de minste kans heb op een gigantische rij
Ik denk dat de aankomende twee weken sowieso de hele dag door rijen zijn, aangezien er schoolvakanties zijn
Mijn vriend was er afgelopen vrijdag rond half 6 en hoefde niet in een rij te wachten en hij had het er nog nooit zo rustig gezien .
Mijn moeder is zaterdagmiddag rond 15.30u geweest en er was geen rij.
Er mogen heel veel mensen tegelijk de winkel in dus qua rijen valt het mee. IKEA Amsterdam laat bijvoorbeeld 980 mensen naar binnen.
Ik moet naar de klantenservice van ikea. Ben benieuwd hoe druk het daar zal zijn, als de mei vakantie klaar is.
Je kan via de site een afspraak maken voor de klantenservice. Maar ik weet dit omdat een man in Ikea heel boos binnen 1.5 m tegen een random medewerker aan het foeteren was dat hij het niet vond kunnen dat hij 15 min moest wachten terwijl hij een afspraak had gemaakt dus je bent gewaarschuwd.
Deze bank zit echt prima! Zeker voor een slaapbank. Slapen is ook echt meet dan prima en het in -en uitklappen van deze bank is echt makkelijk
Ik ga vandaag een poging doen, denk dat ik 10 min na openingstijd aankom. Mocht er een rij zijn dan zijn ze hopelijk al binnen. Ik ga sowieso altijd voor de short cut dat ik al meteen richting accessoires en magazijn ga ipv eerst de hele winkel door te struinen. Hopelijk valt het mee. Succes!
Wat bedoel je met openen van de deur en plint verwijderen?
Wij hebben hoge plinten verwijderd zodat de kast goed tegen de muur kan staan.
Hier een paxkast, hoge plinten en een scheef huis haha. Hebben de plinten niet verwijderd, maar de kasten wel verankerd aan de muur. Ziet er prima uit, inderdaad klein beetje open ruimte aan de achterkant, maar valt niet op.
Komt je deur tegen de plint aan? Want je zou alleen de plint op de plek van de kast kunnen weghalen toch?
Hij komt in de hoek dus er zit ook een plint aan de zijkant.
Dus ik vraag me af of dat er gek uit gaat zien en of je dan ook rekening moet houden met een uitsparing zodat de deur goed open kan.
Mijn vader heeft een uitsparing in de kast gemaakt, oud huis en plinten verwijderen had wsl veel schade opgeleverd aan de toch al brokkelende muren.