Ja ik heb de houten. Doet echt zoveel voor je balkon! Ze slijten wel wat maar je kan ze opnieuw lazuren (hoe dat met die grijze zit weet ik niet).
Jeeeej ik heb eindelijk mân Ikea-pakket van bijna 10kg binnen! Kan niet wachten om mân kasten opnieuw te organizen, dingen te fixen en wat DIY-projectjes te gaan doen. Had ook een hack op het oog met de Marius-kruk maar dacht dat er 4 losse pootjes bij zaten ipv 2. Dus even kijken of ik daar nog wat mee kan (ik heb een rechthoekige plank en wil daarvan een krukje maken).
Jullie maken ook gewoon afspraken via de site toch?
Ik kan echt nooit een afspraak maken, ook niet op andere locaties.
Ik had 2 weken geleden hetzelfde, vlak daarna kreeg ik een mail dat er iets mis was gegaan in het systeem. Daarna lukte het wel weer, inderdaad via de website.
Ik heb net even voor je gekeken maar ik kan ook geen afspraak maken, geen enkele locatie. Het lijkt wel of er weer hetzelfde aan de hand is.
Thanks!
Ik kan inderdaad ook nergens een afspraak maken nu @keekie Maar eerder kon ik het heel af en toe, alleen nooit op tijden dat ik kan.
ik heb net een afspraak kunnen maken in eindhoven, op tweede paasdag zijn nog veel tijdssloten vrij.
Thanks! Ik heb net een afspraak kunnen maken. Ga stiekem toch samen met mijn vriend⊠Het is zo moeilijk anders.
Ik ook, ineens lukte het op de laptop wel.
Thanks iig.
Eindhoven is alleen al 45 min met de trein, haha. Helaas.
Ik ben op zoek naar dit meubel, maar ik koop liever tweedehands (Nordkisa)
Ik wil er best een stukje voor rijden maar op marktplaats zie ik hem alleen in Zwolle en Heerlen en dat is net wat te ver. Iemand een tip of een familielid die hem weg doet?
Afgelopen weekend âsamenâ naar de Ikea geweest! Mijn vriend ging met boodschappen lijstje en FaceTime en oortjes naar binnen en ik bleef buiten wachten met FaceTime en oortjes. Ik kreeg een volledige tour door de Ikea en we hebben samen nieuwe spulletjes uitgezocht (die ik al wel voor-uitgezocht had haha). Heel blij met deze cadeaupapier opberger!
We hebben ook een Billy gekocht die ik in dezelfde kleur als de muur wil verven (donker groen). Iemand goede tips om een witte Billy te verven? Op internet en Pinterest staan mooie voorbeelden maar weinig goede tips!
Haha ik snap het concept cadeaupapier opberger niet helemaal. Hoeveel rollen heb je dan als je daar zoân hele bak voor nodig heb? Maarja je kan er natuurlijk ook gewoon iets anders in doen. Maar toch fascinerend dat ze het zo hebben genoemd
cadeaupapier is mân obsessie, het paste nĂ©t
Mijn cadeaupapier zit gewoon in de Variera ophanger (alleen ze blijven hier nooit hangen).
Het blijft een uitdaging op een afspraak te maken in de ikea bij mij in de buurt. Ik zie al 3 dagen geen beschikbare tijden.
Had ik eindelijk een afspraak, moet er een zoom afspraak gemaakt worden đ„Č
Foto
Heeft een van jullie hier een PLATSA kast twee keer gebouwd? Bij een verhuizing zeg maar?
Wij proberen een huis te kopen maar ik word echt gek van de kledingkast situatie in ons huidige huis. Lees online dat dit ervoor gemaakt is meerdere keren in en uit elkaar gehaald te worden maar weet niet of dat echt zo is
Ik heb twee witte Billyâs groen geverfd! Ik heb het redelijk amateuristisch gedaan: gewoon twee lagen lak direct op de Billy. Moet zeggen dat het er (na ruim een jaar) nog steeds goed uit ziet. Al wordt het wel aangeraden om eerst te schuren, ontvetten, grondverf, etc. Heb ik niet gedaan dus (lui).