Zo lief van je! Hoe gaat het met de kilometers momenteel?
Hahaha kan je hem dan niet stiekem naar me opsturen? Via de site lukt het nu ook niet meer
Oh wat fijn zeg! Dank je wel voor het kijken. Ik kan je helaas geen DM sturen, maar ik zou het heel graag willen weten voor Barendrecht, Delft of Utrechtđ
Volgens mij zijn er heel veel online tijdssloten voor afspraken. Wij konden per dag uit mega veel kiezen. Maar wie weet hebben ze je nog niet benaderd omdat ze hopen de 27e weer live te kunnen adviseren?
Wij hadden een afspraak mrt iemand uit Eindhoven (terwijl Duiven dichterbij is) maar ook die online afspraak was heel fijn. Er werd echt heel goed meegedacht. Niet alles was leverbaar gelijk, maar ze had sommige items omgezet naar click en collect zodat we straks tĂłch alle materialen hebben. Behalve stenen blad, daarvoor is een bestelstop tm feb.
Ik bedenk me nu dat je helemaal niet om deze info gevraagd hebt, beetje enthousiast
Vandaag wat minder haha, heb de hele dag vooral achter teams gezeten.
@Luzarl had ik als het mocht met alle liefde gedaan! Maar helaasâŠ
Een Billy kast die ik wil was eerst geschat dat deze 3 januari weer te bestellen was⊠nu is het 11 januari en hoop het zo! Heeft geen haast maar zoân zin om mân woonkamer even wat leuker te maken.
Ik heb ze net kunnen toevoegen aan mijn bestelling maar nu komt mijn bestelling wel (ongewenst) twee weken eerder en er woont nog iemand anders daar even kijken hoe we dit weer gaan oplossen
Heel erg bedankt voor het uitzoeken! Het is gelukt via click and collect
Poeh, en dan ook nog hier onze Ikea-lifeline zijn. Petje af
Haha het is een kleine moeite!
Komt er eigenlijk ooit weer voorraad (of heeft iemand dit besteld) van die achterwanden voor je aanrecht? Ik heb een SaljÀn werkblad en wil het liefst de bijpassende achterwand (Sibbarp denk ik?) als spatscherm.
Denk dat je die er wel uit kunt halen (maar mss heb je dan gaten in de zijkanten van de kastjes er naast die je weer moet fixen omdat het er waarschijnlijk wel aan vast geschroefd zat). Heb je al gezocht op IKEA Faktum? Dat is de oude keukenserie, misschien vind je zo nog wel een deurtje!
Ik wil graag een Billy aanschaffen (voor het eerst in mijn leven, helemaal excited!), maar nu vroeg ik me af hoe ziet de achterkant eruit? Op de plek waar ik hem namelijk in gedachten heb zal je wel de achterkant zienâŠ
Dacht ik al, maar ik dacht voor de zekerheid even een kast naar voren te trekken om een foto te kunnen maken. Niet mooi dusâŠ
Je kan altijd kiezen om de achterkant te beplakken met folie in bijvoorbeeld dezelfde kleur.
Als je een witte hebt met witte folie of juist een contrast als je dat leuk vindt
In mijn vorige woning had ik de achterkant behangen
Misschien is dit anders in NL maar in BE kan je nu gewoon je gegevens (afmetingen, opstelling enz) dus doorgeven en dan krijg je binnen 2 weken een plan. En dan kan je daarna een afspraak maken in de winkel om dat plan te overlopen/bespreken/laatste wijzigingen enz., maar dat is geen verplichting of wordt niet automatisch ingepland
Normaal zou je je plan binnen 2 weken ontvangen maar ik vrees dus dat er iets mis gelopen is met al mijn gegevens door te geven want heb nog steeds geen plan ontvangen en ook geen bevestiging gekregen toen ik mijn gegevens doorgegeven had
Probleem is dat we het plan nodig hebben ivm een muur die we nog gedeeltelijk moeten af laten breken in huisâŠ
Geen idee of het nu nog aan de orde is, maar ik was hier aan het teruglezen en zag dat ze hem weer hebben. https://www.ikea.com/nl/nl/p/billy-boekenkast-zwartbruin-70263842/#content
Delft vanaf woensdag 12/1, Barendrecht maandag 10/1, Utrecht woensdag 12/1. Uiteraard slag om de arm want niets is wat het lijkt in deze tijd maar dit is dan de voorraad in de winkel om op te halen. Bezorging is weer een ander verhaal haha.
Oh super lief dat je het even gecheckt hebt!! Daar was ik inderdaad al bang voorâŠ
@Flopsyunicorn @Quinn goede ideeën thanks! Dat klinkt niet al te moeilijk