Ah oke. Thanks voor de info!
Mijn bestelling komt morgen via postNL maar ik ben niet thuis op dat tijdstip en kan ook niets regelen. Bij IKEA staat dat ze het dan meenemen en binnen 5 dagen contact opnemen, maar is dat ook als het via postNL komt? Daar heb ik met mijn voorkeuren aangeven dat hij bij pakketpunt afgeleverd moet worden als ik er niet ben
De pax deur die ik wil, is alleen bij de Ikea in de buurt nog verkrijgbaar. Maar niet online bestelbaar (dus wel op voorraad in die Ikea). Zou ik dan gewoon kunnen bellen om te vragen of ik 'm kan ophalen? En hoe krijg je een deur van 2mx2m in een auto (die we niet hebben)?
Als ik de locatie aanklik krijg ik âvoorraad onbevestigdâ en geen optie voor click&collect.
(Als iemand de Grimo heeft en wil ruilen voor de Auli/Mehamn combinatie ⊠Let me know)
Dat eerste weet ik niet, dat tweede: mijn pax-deuren pasten precies met het ene uiteinde op het dashboard, bijrijdersstoel plat achterover, achterbank plat en dan net binnen de kofferbak. Ik heb een auto in formaat golf. Maar in een aygo gaat dat niet passen. Anders met dakdragers op het dak?
Ik zie wel dat ik een typo heb gemaakt; we hebben 2.36 nodig. Maar ik ga morgen eens alle autobezitters in mijn omgeving vragen of een 2.36 deur zou passen en/of ze met dakdragers zouden willen rijden (durf dat zelf niet aan met andermans auto op best wel een stuk snelweg).
Is het toevallig ook een typo dat de deur 2 meter breed is? Want ik denk niet dat je dat in een normale auto voor elkaar gaat krijgen, dan kun je het beste een busje huren.
Ik heb laatst toevallig een plank van 2,5 meter lang in een normale personenauto gekregen met inderdaad de stoelen plat en dan kwam hij tot het dashboard. Dus op zich zou de deur denk ik wel moeten lukken, je zou ook even met een meetlint kunnen kijken hoeveel ruimte je hebt als je de stoelen plat doet.
Nee de deur is 2 meter breed in totaliteit als je ze helemaal uitgeschoven op de kast hebt. Maar het is een schuifdeur dus ik neem aan dat ze in het pakket of los van elkaar zitten en op elkaar gestapeld, of in elkaar geschoven. Maar dus in het pakket maar 1 meter breed, er staan alleen geen pakket afmetingen bij op de website.
2 meter breed zou ook no way door het trapgat passen en aangezien er nu dezelfde schuifdeur in een ander model aanzit neem ik aan dat ze als twee losse of 1 ingeklapt stuk komen!
Oh ik zie nu dat je de naam had gepost! Op de site van Ikea staat dat de Grimo schuifdeur van 200 x 236 in vier pakketten komt, waarvan 1 het Komplement zachtsluitend beslag is.
De pakketten van de deur hebben de volgende maten:
Breedte: 53 cm
Hoogte: 5 cm
Lengte: 238 cm
Gewicht: 25.00 kg
Pakketten: 1
Breedte: 53 cm
Hoogte: 5 cm
Lengte: 238 cm
Gewicht: 25.00 kg
Breedte: 26 cm
Hoogte: 7 cm
Lengte: 237 cm
Gewicht: 6.38 kg
Edit: Dit is de link die ik heb gebruikt. Als je op afmetingen klikt kun je nog doorrollen naar verpakkingsinformatie, https://www.ikea.com/nl/nl/p/grimo-schuifdeur-set-van-2-wit-s89393508/
Voor mij gevoel ga ik een heel stomme vraag stellen, maar ik stel hem toch, haha.
Bij de gordijnen die als paar verkocht worden staat dat ze 1,45 breed zijn, maar is dat dan per paar of per gordijn?
Zoals hier
Per gordijn, ik snapte dat ook echt niet. Snap niet dat ze het niet duidelijker vermelden.
Oh wow thanks, ik heb me helemaal rot gezocht maar dan kennelijk er compleet langs gescrolld.
Ik heb een set van deze teveel besteld en gekregen, wil iemand hem hebben? 50 euro als je hem komt ophalen in Tilburg, scheelt mij weer gedoe met retouren
Het is mij in wen mazda 6 hatchback gelukt.
Ps, ik was helemaal alleen en en heb zo 3 deuren en andere meuk in de auto gekregen. Ik voelde me een powervrouw. Een of andere huisvader stond rustig te kijken en pas toen ik klaar was zei hij âzal ik je even helpen, ik breng je wagentje wel wegâ
Ooh zo frustrerend, dat de site dan eerst zegt dat iets beschikbaar is voor bezorging op jouw postcode, dan vervolgens op de winkelmandje pagina zegt dat het alleen beschikbaar is voor afhalen in Ikea Delft en vervolgens is het toch niet op voorraad
Ik wil gewoon een frontje voor mn vaatwasser!
Ik heb een paar jaar geleden een Melltorp tafel gekocht en wilde er nog eentje bij. Maar de kwaliteit is echt heel anders/minder, terwijl ie volgens mij 15 euro duurder geworden is. Ook zit er aan de voorkant bij de poten ineens een put. Zijn er toevallig meer mensen hier die een Melltorp tafel hebben? Ben benieuwd of jullie ook zoân put in elke poot hebben of dat het een productiefout is of iets.
Hoe zijn de ervaringen met leren banken van de ikea?
In principe is het zo dat wanneer je online besteld, je bestelling vanuit het distributiecentrum komt. In dit geval is het een artikel wat alleen beschikbaar is in de winkel. We werken met een zekerheidsvoorraad, dus wanneer er nog maar een paar artikelen zijn kun je deze niet reserveren met click & collect. Het kan namelijk zo zijn, dat tegelijkertijd dat jij de bestelling plaatst, een andere klant onderweg is met het artikel naar de kassa in het zbm terwijl jij het net gekocht hebt. Dat zou een oververkoop betekenen. Enige optie is dus naar de winkel gaan en het zelf uit het schap halen in het zbm.
Heeft iemand eens een tegoedbon gehad van IKEA per mail? Mijn bestelling was niet compleet dus ik krijg een tegoedbon per mail gestuurd zodat ik dit na kan bestellen of in de winkel kan kopen. Maar ik dacht dat ik hem per mail wel direct binnen zou hebben, terwijl er nu al een paar dagen overheen zijn gegaan. Ik had al naar de ikea willen gaan.
Ik kan dit ook wel via de klantenservice vragen, maar dat kostte me de vorige keer ook al meer dan vijf pogingen en een kwartier in de wacht hangen voordat ik iemand had bereikt