ahh top, dit is alle motivatie die ik nodig heb. Ik heb de neiging om mezelf te overschatten, en ik heb geen zin om morgen tussen de rotzooi te werken. @Peyton ja zwaar is hij he? Voor een relatief goedkope boekenkast had ik hem ook lichter verwacht (lol, ik had eerst bedacht hem op mijn schouders te transporteren, niet dus)
Ik heb deze lamp ook en had hetzelfde probleem. Die Sunneby is een ander artikel en die moet je dus los kopen, zo sufâŠ
De achterkant moet je wel met spijkertjes vastmaken dus dat maakt eventueel wel herrie voor de buren als je het nu nog wilt doen
De Regnskur is de lampenkap, Sunneby is de pendel. Die moet je allebei los kopen.
Je kan ook een pendel bij de Hema of een bouwmarkt halen als dat dichterbij/handiger is.
Ooh super dan loop ik morgen naar de Hema! Wat een kul zeg, ook @Memento_mori. Het staat ook echt niet duidelijk aangegeven in de ikea app.
Maar wel beter dat ik morgen niet een uur hoef te rijden hiervoor.
Iemand de paniniâs uit de diepvries al eens gekocht en thuis klaargemaakt? Smaakt het dan hetzelfde als uit 't restaurant?
Je hebt straks wel een hele leuke lamp hangen
oke dit inderdaad prima te doen! In drie kwartier een boekenkast in elkaar (en nu kunnen hopelijk alle laatste verhuisdozen uitgepakt worden)
Het is vandaag Internationale Dag tegen Homofobie, Transfobie en Bifobie. Trots op IKEA dat we daar aandacht aan besteden!
Omgggg ik wil die lanyard te leuk
In de app staat bij productafmetingen dat hij 12cm dik is
De Asvang is wel echt stevig en dun, prima voor een kind, maar zou het niet per se adviseren voor een volwassene. Moet het per se een foammatras zijn of mag er ook vering in zitten? Voor een foammatras kun je kijken naar de Abygda (16cm) en pocketvering bijvoorbeeld de Vesteröy (20cm).
Ja man, als ze die zouden verkopen zou het vast veel opleveren $$
Net als die Febo merchandise
Is deze tafel uit het assortiment? Staat geen ââlaatste stuksââ bij maar is ook niet meer op voorraad?
Hij is nog op voorraad in Aâdam (zegt de site), maar ja, dat moet ook maar net in de buurt zijn.
Ja helaas is dat de enige. Nergens anders in het hele land!!
Jysk heeft vrijwel dezelfde, vond ik zelf ook mooiere kwaliteit toen, vond die van ikea beetje tegenvallen in het echt (misschien ook wel oud showroommodel) dus geluk bij een ongeluk want toen ik 'm wilde was ie ook niet leverbaar bij Ikea. (Was echt vlak voor Corona en toen zag ik 'm alleen in de showroom maar was niet te bestellen en in vrijwel geen winkels. Ze zeiden toen dat er een verbeterde versie zou komen en dat het daarom was. Weet niet of ie er inmiddels dus beter uit zag of dat dat nog steeds moest gebeuren gezien alles daar zo vertraagd is en dat ie daarom nog steeds vrijwel nergens leverbaar is?)
Die van jysk is nu ook in de aanbieding zie ik:
Edit: oh oeps als ik het plaatje kopieer staat het kortingslabel/prijs er niet bij. Nu 175euro iig.
We zijn aan het oriënteren op een Ikeakeuken en ik ben benieuwd of er bepaalde dingen zijn die jullie hebben meegenomen in jullie design waar je erg blij mee bent! Denk aan een goede indeling of apparatuur die erg fijn is.
We willen waarschijnlijk een losse rechte keuken en daarnaast drie hoge kasten. Het liefst zouden we een losse oven en een combi willen in deze kasten en een hoge koelkast.
Ik ben benieuwd naar jullie hits of juist dingen die je achteraf anders zou willen doen!
Ohhh ennn, we willen misschien voor de Fröjered frontjes gaan voor het ârechteâ deel en gezien deze minder populair schijnt te zijn, maar zoooo moooooi, ben ik bang dat hij discontinued raakt. Heeft iemand een idee waar ik kan kijken of deze serie eruitgaat? Kan er nog niet echt goede info over vinden op een website al zie ik bij de âvaatwasserfrontâ staan dat het de laatste stuks zijn. HmmâŠ
Wij hebben in onze keuken bijna alleen lades, heel fijn vind ik dat! Stenen blad wilden we ook bij ikea maar is vanaf december al niet mogelijk ivm andere leverancier. Dus werkblad hebben we nu ergens anders gedaan. Onze wasbak bleek toch niet als onderbouw te kunnen, had ikea wel gezegd. Dus daar moeten we nu een nieuwe voor kopen helaas. Verder mega tevreden, zelf de hele keuken geplaatst.