Doordat er ongeveer geen keuze was, hebben wij voor de grootste ikea koelkast gekozen. Die is prima, maar had liever meer keuze gehad!
Hè verdikkie ik zit scheel te kijken. Ik dacht dat de Frysa een vriesvakje onderin had. Nee ik wil een combinatie inderdaad. Het vriesvakje hoeft niet groot te zijn want ik heb een losse vrieskast in de schuur, maar ik wil niet voor alles naar de schuur lopen. Gewoon een klein vriesvakje waar ik wat brood en groenten in kwijt kan. Nou dan houdt de Frysa op.
@Bennielava Heb jij de KĂLDGRADER?
Nee de grote frysa hebben we
Ahh zonder vriesvakje dus?
Ik ga even nadenken of ik mijn eis voor een koel-vriescombi moet laten varen.
Wij hebben een Siemens, die is in principe niet compatibel, want ik wilde per se een 140cm koelkast, maar die heeft Ikea niet. We hebben de plank waar de koelkast op staat zelf ergens vastgeboord, dan krijg je wel een beetje een random vakje daaronder wat overblijft, daar liggen bij mij de ovenplaten.
Dank! Mijn man is aardig handig dus wellicht is dit een optie voor ons.
Het is een dekbed dat per 1-10-2022 uit het assortiment gaat en wat heel moeilijk leverbaar is geweest de afgelopen tijd. Daarom is het van de website af gehaald, er komt nog wat voorraad binnen van alle maten maar is nog niet bevestigd helaas.
Wij hebben idd een losse vriezer in de kelder. Ik wou perse een grote koelkast ivm de weekboodschappen die we doen. Ik vind dat bij een koelkast met vriesvakje je vaak qua koelruimte toch een soort tafelmodel koelkast overhoudt. En dat was te weinig voor ons. Dit voelt nu wel heel luxe om zoân groot ding te hebben!
Ahh wat jammer zeg!
Energielabel F is van de nieuwe labels. Dat staat gelijk aan A+++ heb ik me laten vertellen. Met de nieuwe labels is B of A halen nauwelijks haalbaar. F lijkt dus echt niet zuinig maar dat valt in praktijk dus mee.
Ik vind dat zo apart, voorheen moest je kiezen tussen A++ en A+++ en nu kan F een goede keuze zijn
Ja apart he? Ik kreeg er ook echt error van in mijn hoofd toen ik de keuken aan het uitzoeken was. Dacht echt help mân energierekening gaat sky high haha
Gebeurt toch wel
Is er hier iemand bekend met de IKEA in Zwolle?
Ik moet binnenkort voor een keukenplanafspraak in Zwolle zijn, voor de winkel open gaat. Nu heb ik gevraagd hoe dat kan, en is er gezegd dat ik me mag melden bij de klantenservice die wel voor 10 uur opent. Waar zit de klantenservice in die vestiging? Kan ik die bereiken via de hoofdingang?
Dank je wel, dan hoef ik niet te zoeken.
Durf ik niet te zeggen, ik ben er nog nooit geweest. Van de beschikbare keukenafspraken was Zwolle op het moment van boeken 1 van de weinigen, dus daarom heb ik voor die vestiging gekozen.
Ik denk het wel, toen ik er laatst was viel me op dat ze de keukenafdeling (waar je normaal gesproken alle kranen, kastjes, wasbakken etc vindt) een stuk kleiner hadden gemaakt en die ruimte grotendeels gevuld met cubicles waar medewerkers achter computers zaten met klanten erbij.
Misschien dat iemand er ervaring mee heeft, maar als er een product niet meer terug komt oid staat dat er dan ook bij op de site? Want normaal als iets uitverkocht is en je kan kiezen om bericht te krijgen wanneer het er weer is, dan staat er een verwachte datum bij. Bij dit product niet dus nu ben ik in de war haha
Ligt eraan! Soms staat erbij âlaatste itemsâ maar soms wordt het gehele product van de website afgehaald of staat erbij dat er nergens voorraad is. Heb je wel je e-mailadres kunnen achterlaten voor een notificatie? Er staat niet altijd een geschatte datum bij omdat dit niet altijd bekend of bevestigd is. Om welk product gaat het?
Ja ik kon wel iets achterlaten! Dat is dan een goed teken? Kan mij voorstellen dat er veel leveringsproblemen zijn en ik heb geen haast haha
Gaat om de Glassvik vitrinedeur in zwart/rookkleurig glas