Hoi! Is het 15 aug een feestdag in nl? Zou een bezoekje willen brengen aan de Ikea in Breda, maar ben niet helemaal zeker of die open is. Ik vind niets terug op de website. Alvast bedankt
Zou niet weten welke
Naar mijn weten is kerst de eerste weer!
Nee, Maria-tenhemelopneming is te katholiek om een Nederlandse feestdag te zijn
Ok bedankt! Hier in België is het wel een feestdag, maar goed dan kan ik maandag een bed kopen en binnenkort verhuizen
IKEA is alleen op 1e kerstdag en 1 januari dicht. Rest van het jaar iedere dag geopend
Haha ja dat is zeker waar, op 31 december en 5 december bijvoorbeeld Maar in principe dus wel 363 dagen open.
Ik was altijd al fan van Ikea maar nu nog meer.
Nieuwe kastenwand in de keuken.
Het in elkaar zetten ging zo goed en overal is aan gedacht qua nette afwerking.
Het adviesgesprek ging ook zo fantastisch (Ikea Haarlem mocht iemand van hier daar werken). Veel beter dan in de keukenzaak waar we eerst geweest zijn om te praten. En uiteraard 3x goedkoper.
Edit: ik moet die open vakken nog leuker en wat kleurrijker gaan inrichten. En van die zwarte dopjes in de gaatjes doen .
Die open vakken is echt precies wat ik wilde. Op een of andere manier was dat in een keukenzaak allemaal heel ingewikkeld.
Nog een edit: levertijd een week er zit qua apparatuur dan ook wel alleen een koelkast in maar het voelt zo bizar, waar vind je dat nou.
Prachtig!
Mooi geworden! En heerlijk veel ruimte zo.
Ongevraagde tip: misschien kun je nog een plint bovenop plaatsen? Hoef je het daar nooit schoon te maken haha.
Ja dat is nog een dingetje! Het enige waar ik me aan stoor, geen plint bovenaan. Maar zulke lange stukken plint zijn er niet dus dan zou er een naad in zitten. Misschien erger ik me dan weer aan die naad dus vind dat wel een dilemma. Of zal dat wel meevallen, wat denk jij?
De naad laten samenvallen met een van de kastjes. Dat lijkt me de beste oplossing. Ik veronderstel dat je dat bij de plint beneden ook op die manier hebt.
Nee dat is een zwarte plint, van ander materiaal denk ik. In ieder geval is dat een officiële plint die ze in grote maten hebben en de plinten aan de zijkant zijn van het zelfde materiaal als de kastjes en niet zo lang te krijgen.
Laten samenvallen met de naad van een kast is een goed idee. Welke?
Dat is dan weer een nadeel aan Ikea natuurlijk, die standaardmaten vaak.
Dan zou ik persoonlijk gaan voor een overgang boven de grote kastdeuren van je open vakken.
Die achter de lamp en links van 't open gedeelte, valt denk ik 't minst op
Links van het grote vak zou ik doen!
Bedankt voor het meedenken! Ik ga het hier bespreken. Want nu ik er hierover praat weet ik zeker dat ik die plint wil. Dan is het helemaal perfect. Man vond het iets minder nodig en is er volgens mij ook gewoon een beetje klaar mee wat ik ook snap maar zal 'm proberen te overtuigen.
En boven ook een zwarte plint, dezelfde als onder? En alsie dan onder iets verder naar achter zit, boven ook doen. Dat hebben wij bij onze kast in de gang en trekt het weer heel mooi samen. Zo’n plint tot aan het plafond maakt het wel echt af vind ik, echt maatwerk.
Verder prachtige kastenwand, heel mooi geworden!
Dankje, neem ik ook mee in de overweging! Wel spannend want beneden valt het zwart niet op doordat de vloer ook zwart is. En boven zit het dan tegen het witte plafond. Maar denk dat het wel mooi zou kunnen zijn idd, leuk om te horen dat dat bij jouw gangkast zo is.
Als je wilt kan ik er morgen wel even een foto van maken. Mast is verder een hele andere stijl, maar dan heb je een beetje een idee wat het bij ons doet. Plafond is ook wit en in die hal liggen grote tegels op de vloer.
Prachtig! Mooie kleuren ook! En leuk om te horen dat je zo tevreden bent.