Oh wauw, als je hem vind wil je hem dan delen? Ik wil hem ook
Heel mooi!
Heb even gezocht en ik vind hem hier (Zweden) wel in de collectie. Hij is er helaas maar in 1 maat (te klein voor mijn bed zo jammer!) en er staat bij dat hij nieuw is. Misschien komt het nog in NL? Dit is de naam (prijs in zweedse kronen, niet schrikken )
O, ik vind deze ook heel mooi Hopelijk komt 'ie hier ook nog.
Super! Bedankt voor je hulp. Ik hoop dat het hier dan ook nog in de winkel komt
Deze poster hangt ook bij de klantenservice in Zwolle. Laatst was ik er weer eens en toen hadden ze met Tipp-ex en zwarte stift de d in een t veranderd.
It’s a start.
Wel een goed idee! De volgende keer pak ik ook even een ladder en een stift.
Zijn er mensen die een METOD keuken hebben van IKEA, en de inbouwkoelkast elders hebben gekocht?
Bij Coolblue kan ik selecteren welke koel-vriescombinatie past in een METOD keuken en dan krijg ik welgeteld 1 resultaat. De koelkasten van IKEA vind ik niet zo solide ogen en de recensies zijn ook niet bijster enthousiast, vandaar dat ik verder kijk. Maar niet alles past qua inbouw. Ik ben benieuwd of meer mensen deze puzzel al hebben gemaakt en tips hebben?
Geen koelkast maar wel een vaatwasser (idd geschikt voor metod) en dat gaat prima! Ik heb trouwens de frysa van IKEA en had in mijn vorige huis de kallnatt en allebei prima tevreden over dus zou ik best aanraden hoor, waarom wil je die niet? Of zoek je een andere maat…?
Als ik er eentje koop bij IKEA is het inderdaad de Frysa, die vind ik van wat ze aanbieden de mooiste. En die lijkt me het meest praktisch.
Energielabel F vind ik echter niet zo’n fijn idee, maar ik weet niet of er überhaupt nu koel-vriescombinaties zijn met een veel beter label. In 1 recensie las ik dat 'ie zoemt (ervaar jij dat ook?) en in een andere dat er scheurtjes achterin waren ontstaan.
Hij is wel groter dan degene die Coolblue aanbiedt en dat vind ik wel fijn.
Edit: Oh ik zou graag No Frost willen als dat kan, voor het vriesvak.
Ik hoor wel dat als hij aanslaat dat je dat idd hoort maar dacht eigenlijk dat dat altijd wel zo was en weet ook niet zeker of dat de vriezer of de koelkast is (ik heb zowel de frysa vriezer als koelkast namelijk en ze staan naast elkaar). Vind het iig niet storend, het is niet extreem hard ofzo.
De vriezer heeft idd no frost, harde eis hahaha. Werkt ook prima. Maar het is geen combi toch? Of wil je ze ook allebei?
Doordat er ongeveer geen keuze was, hebben wij voor de grootste ikea koelkast gekozen. Die is prima, maar had liever meer keuze gehad!
Hè verdikkie ik zit scheel te kijken. Ik dacht dat de Frysa een vriesvakje onderin had. Nee ik wil een combinatie inderdaad. Het vriesvakje hoeft niet groot te zijn want ik heb een losse vrieskast in de schuur, maar ik wil niet voor alles naar de schuur lopen. Gewoon een klein vriesvakje waar ik wat brood en groenten in kwijt kan. Nou dan houdt de Frysa op.
@Bennielava Heb jij de KÖLDGRADER?
Nee de grote frysa hebben we
Ahh zonder vriesvakje dus?
Ik ga even nadenken of ik mijn eis voor een koel-vriescombi moet laten varen.
Wij hebben een Siemens, die is in principe niet compatibel, want ik wilde per se een 140cm koelkast, maar die heeft Ikea niet. We hebben de plank waar de koelkast op staat zelf ergens vastgeboord, dan krijg je wel een beetje een random vakje daaronder wat overblijft, daar liggen bij mij de ovenplaten.
Dank! Mijn man is aardig handig dus wellicht is dit een optie voor ons.
Het is een dekbed dat per 1-10-2022 uit het assortiment gaat en wat heel moeilijk leverbaar is geweest de afgelopen tijd. Daarom is het van de website af gehaald, er komt nog wat voorraad binnen van alle maten maar is nog niet bevestigd helaas.
Wij hebben idd een losse vriezer in de kelder. Ik wou perse een grote koelkast ivm de weekboodschappen die we doen. Ik vind dat bij een koelkast met vriesvakje je vaak qua koelruimte toch een soort tafelmodel koelkast overhoudt. En dat was te weinig voor ons. Dit voelt nu wel heel luxe om zo’n groot ding te hebben!
Ahh wat jammer zeg!