Energielabel F is van de nieuwe labels. Dat staat gelijk aan A+++ heb ik me laten vertellen. Met de nieuwe labels is B of A halen nauwelijks haalbaar. F lijkt dus echt niet zuinig maar dat valt in praktijk dus mee.
Ik vind dat zo apart, voorheen moest je kiezen tussen A++ en A+++ en nu kan F een goede keuze zijn
Ja apart he? Ik kreeg er ook echt error van in mijn hoofd toen ik de keuken aan het uitzoeken was. Dacht echt help mân energierekening gaat sky high haha
Gebeurt toch wel
Is er hier iemand bekend met de IKEA in Zwolle?
Ik moet binnenkort voor een keukenplanafspraak in Zwolle zijn, voor de winkel open gaat. Nu heb ik gevraagd hoe dat kan, en is er gezegd dat ik me mag melden bij de klantenservice die wel voor 10 uur opent. Waar zit de klantenservice in die vestiging? Kan ik die bereiken via de hoofdingang?
Dank je wel, dan hoef ik niet te zoeken.
Is dat nieuw dat Zwolle een keuke afdeling heeft? Qua afstand maakt Zwolle of Groningen voor mij weinig uit maar als ik iets voor de keukeninrichting moet hebben ga ik altijd naar Groningen omdat dat in Zwolle niet kon. Dacht ik.
Durf ik niet te zeggen, ik ben er nog nooit geweest. Van de beschikbare keukenafspraken was Zwolle op het moment van boeken 1 van de weinigen, dus daarom heb ik voor die vestiging gekozen.
Ik denk het wel, toen ik er laatst was viel me op dat ze de keukenafdeling (waar je normaal gesproken alle kranen, kastjes, wasbakken etc vindt) een stuk kleiner hadden gemaakt en die ruimte grotendeels gevuld met cubicles waar medewerkers achter computers zaten met klanten erbij.
Misschien dat iemand er ervaring mee heeft, maar als er een product niet meer terug komt oid staat dat er dan ook bij op de site? Want normaal als iets uitverkocht is en je kan kiezen om bericht te krijgen wanneer het er weer is, dan staat er een verwachte datum bij. Bij dit product niet dus nu ben ik in de war haha
Ligt eraan! Soms staat erbij âlaatste itemsâ maar soms wordt het gehele product van de website afgehaald of staat erbij dat er nergens voorraad is. Heb je wel je e-mailadres kunnen achterlaten voor een notificatie? Er staat niet altijd een geschatte datum bij omdat dit niet altijd bekend of bevestigd is. Om welk product gaat het?
Ja ik kon wel iets achterlaten! Dat is dan een goed teken? Kan mij voorstellen dat er veel leveringsproblemen zijn en ik heb geen haast haha
Gaat om de Glassvik vitrinedeur in zwart/rookkleurig glas
Uiteindelijk moest ik me wel gewoon bij de winkelingang (boven) melden, je wordt gewoon gehaald daar als het tijd is. Je staat dan voor een dichte deur te wachten dus dat is wat verwarrend, maar het werkt wel gewoon. Ook zalig trouwens om door een lege IKEA te lopen.
De keukenplanservice is mij enorm goed bevallen en het personeel van Zwolle ook. De mensen die mij hielpen waren enorm vriendelijk, kundig en behulpzaam. Fijne winkel en de vervolgafspraak heb ik ook weer daar, ook al is het niet de dichtstbijzijnde vestiging.
Wij hebben nu 2 dagen de koldgrader aanstaan in onze nieuwe keuken en ben er tot nu toe heel tevreden mee! Zo groot met zoveel plankjes en dingen dat we er gewoon een paar standaard uit moeten laten . Inbouwovens waren er veel voor metod maar inderdaad voor de koelkasten kwam ik ook niet heel ver. We wilden graag koel en vries samen, no frost en een oke energielabel.
Wat goed om te horen! Die heb ik inmiddels ook besteld.
Ik moet nog wel een tijd geduld hebben ivm de planning van de aannemer en het feit dat het keukenmodel dat we hebben gekozen, pas vanaf oktober leverbaar is.
Long shot, maar een tijdje terug (volgens mij nog wel dit jaar) had IKEA een soort klein vitrinekastje om aan de muur te hangen, van een soort gekleurd spiegelend materiaal. Mignonnus op Instagram had het toen ook gepost. Volgens mij is het inmiddels uit de collectie, ik zie het in ieder geval niet meer op de site. Weet iemand heel toevallig hoe dat ding heette zodat ik het op Marktplaats kan proberen?
Bekijk deze GRIMSTORP van IKEA
Hier heb je wat meer informatie:
Spiegel, acrylaat, 18x24 cm
Is het deze?
Jaaaa held! Ik had er helemaal niet aan gedacht om bij de spiegels te kijken Dankjewel!
Ik had deze ooit opgeslagen in mijn favorieten maar keek er nu ook een paar keer overheen Graag gedaan
Heeft iemand deze specifieke ikea hemnesladekast? Echt dit model met 3 lades? HEMNES Ladekast 3 lades, grijs gelazuurd, 108x96 cm - IKEA
En zou die voor mij willen meten hoeveel het blad uitsteekt aan de zijkant? De kamer waar we hem nu willen plaatsen heeft tussen 2 vaste dingen aan de muur 104cm ruimte en ivm schuine wanden is dat eigenlijk de enige plek waar hij kan staan als we hem als commode willen gebruiken. Volgend de tekening op de website is hij 108cm breed, maar dat is inc blad en er staat verder alleen de maat tussen de poten bij.
We hebben zelf de variant met 8 lades en ergens verwacht ik dat binnen dezelfde serie het blad net zover uitsteekt, maar vind het zonde om de gok te nemen en speciaal voor die kast naar ikea te rijden als hij niet past