IKEA topic

Ze zijn heel makkelijk te leggen. Je kunt ze op maat knippen met een tang. Mijn balkon heeft een deel overdekt en een deel buiten. Het deel buiten werd best snel lelijk, maar ik vette het ook nooit in. Ze zijn wel wel weer makkelijk weg te halen, dus je zou ze in de toekomst eventueel mee kunnen verhuizen.

1 like

Ik heb de vlonders ook maar behandel ze elk jaar opnieuw met een soort houtvernis. Liggen er nu al een jaartje of 5 op en zien er nog heel goed uit!
WIj hadden echt graflelijke steen op ons terras en met deze vlonders krijgt het gelijk wel zo’n “upgrade”.

1 like

Heeft iemand enig idee of je ral codes van meubels kunt opvragen bij de klantenservice? Ik wil graag de ral kleur weten van de witte matte Besta deurtjes.

Weet iemand wat voor Amsterdamse specifieke items er in het Amsterdamse filiaal liggen? De deurmatten bestaan geloof ik helaas niet meer.

Ik vind deze echt mega leuk, dat het ook als krukje gebruikt kan worden en dat je dingetjes erin kan opbergen. Vind het materiaal ook mooi, maar hij is €69,95 en dat vind ik echt een beetje overpriced (en ook best duur voor Ikea?). Zou Max €49,95 ofzo verwachten.

9 likes

Dure kattenmand :smiley_cat:

7 likes

Jawel hoor! Vorige week nog zien liggen.

1 like

Leeeuk!
Maar idd wel prijzig deze Gammelehut

6 likes

Haha ja ik zag onze denkbeeldige/toekomstige kat er ook al stiekem in verstoppen haha

Een poosje terug zei ik dat ik een poefje ging hacken. Dit is het resultaat het is een skogsta krukje met afgezaagde pootjes en een kussen gemaakt van de zitting.

65 likes

Wauw! Echt super mooi geworden! Vind alle kleuren en printjes ook heel gezellig staan.

1 like

Super leuk geworden! Ik hou van IKEA hacks haha

1 like

Waaaa zo tof! Was het veel werk?

Nou heel eerlijk is m’n pa meubelmaker dus hij heeft het gedaan :joy: Wilde het eigenlijk samen doen maar hij kon niet toen ik er was. Was niet zo veel werk voor hem in elk geval.

5 likes

Haha nooo, ik wilde al bijna een poging overwegen maar laat maar :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik heb dit dekbedovertrek gekocht van de nieuwe collectie, zo mooi!

18 likes

Nah als je met een naaimachine overweg kan scheelt het al een boel.

of een nietpistool

Weet iemand hier toevallig hoe limited een ikea limited collectie is? Vind de nieuwe limited collectie ver leuk, maar ik shop liever na mijn verhuizing

Volgens mij is dat gewoon op=op.