Wij waren er gistermiddag en het was zooo rustig. Echt heerlijk.
M’n buurmeisje had 3 gloednieuwe MOSSLANDA lijstenplanken over! Eentje hang nu in de badkamer want onze uitgebreide collectie parfum past er precies op. Andere 2 gaan boven het bed.
Brr bij ons in BE is de vrijdagavond echt horror, zeker in het restaurant is het aanschuiven geblazen
Ok, dit is wel echt heel vet
Iemand ervaring met de (grill)pannen van IKEA?
Al onze pannen komen van de IKEA en ik ben heel tevreden. We hebben ze nog geen jaar, maar tot nu toe niks te klagen
Volgens mij zijn de smalste schuifdeuren 75cm per stuk, als je dan een smallere kast hebt hou je in het midden een stuk over waar de deuren altijd overheen vallen en waar je niet bij kan. Heb je geen ruimte voor gewone deuren?
Platsa heeft wel een set schuifdeuren van 120 in totaal, daarmee heb je dan maar 5cm overlap, misschien dat je daarmee uit kunt komen?
Ik ben binnenkort jarig en IKEA family lid.
Ik krijg dan een mooie verrassing, aldus mijn mail van IKEA. Heeft iemand enig idee wat het kan zijn? Mijn vriend gaat morgen verhuizen en wil nieuwe meubels kopen, dus als er iets van een kortingscode komt kunnen we daar beter mee wachten.
Volgens mij mag je gratis taart gaan eten
Hahaha cool!
Hebben ze ventilatoren bij de ikea? Ik ga vandaag lekker winkelen
Volgens mij niet!
Als je bedoelt of het binnen bij Ikea koel is: dat denk ik wel
Als je bedoelt of Ikea ventilatoren verkoopt: neen
Iemand enig idee wanneer de PAX kasten weer (deels) in de aanbieding zijn?
Ik vind deze dingen gewoon t fucking beste van heel de Ikea.
Zijn gewoon echt de lekkerste koekjes die er bestaan
Weet wat ik ga kopen volgende keer. Ken deze nog niet!
Deze stonden laatst bij de ingang om te proeven. Waren echt heerlijk eigenlijk.
Die letters kocht ik indd ook weleens voor mn dochter.
Wat irritant zeg… Hopelijk is het alsnog goed gekomen! Wij hadden ook onze Pax kasten laten bezorgen en daarbij gaven ze aan dat het naar boven zou worden gebracht… We zijn allebei niet zo sterk en die kasten zijn superzwaar dus daar waren we blij mee… Maar toen die bezorgers kwamen wilden ze het niet naar boven brengen, was volgens hun niet met hun afgesproken (was een externe bezorgservice). We waren echt not amused en konden alsnog zelf alles naar boven tillen. Ik ben dus ook niet heel tevreden over de bezorgservice.
Terwijl ze tot de 4e verdieping moeten als er geen lift is.
Moet je wel bij je bestelling aangeven tot welke verdieping het moet.
Ik heb bij mijn verhuizing aangegeven dat alles naar zolder moest. Waren ze niet blij mee, maarja pech is hun werk.
Als het goed is, is de Billy ook maar 28 cm diep en de planken die je los kan kopen dus 26 cm diep.