IKEA topic

Die Afrikaanse collectie? Ik vind die echt zo tof!!

1 like

Ja die, vind hem ook mega tof! O.a de karaffen, schaaltjes en het vloerkleed wil ik. De wandplank en fauteuil vind ik ook erg vet omdat het onbehandeld hout is!

Weet iemand wanneer de banken in de aanbieding komen?

Ik zie gewoon echt niet wat dit is. Een plantenbak? Een soort stolp van hout? Een rare vissenkom?

4 likes

Oooooooooo hahahahaha nu zie ik het!

Wat vinden jullie de lekkerst zittende banken van IKEA? En welke zitten volgens jullie niet lekker?

Bij de FRIHETEN moet je zeker wat extra kussens kopen om die achter je rug te doen, anders krijg je geheid last.

1 like

@pantalones wij hadden de Nockeby. Heerlijke bank, alleen wel een bank waar je vrijwel niet rechtop op kunt zitten. Met recht een chillbank haha. Vonden wij eerst wel chill maar hebben nu gekozen voor een wat rechtere bank.

1 like

Norsborg, een tweezits, prima bankje voor mijn studentenkamer.

1 like

Kan ik me helemaal voorstellen, haha. Mijn schoonmoeder heeft die ook en die bank wordt zo intensief gebruikt dat ie best wel doorgezakt is nu. Vind ik heerlijk, want ik hou juist van chillbanken. Mijn vriend alleen wat minder :sweat_smile:

Ik had deze voor €300 in de koopjeshoek gezien en heb vet veel spijt dat ik hem niet gekocht heb (deze kleur is uit het assortiment en een nieuwe in een andere kleur kost €749)


Alleen:

  • We hebben nog geen woonruimte dus geen idee hoe groot onze bank straks kan zijn
  • Mijn vriend wil iets met leuningen aan beide kanten

Achja, nu te laat

3 likes

Twee belangrijke redenen dat je die bank niet gekocht hebt, toch :wink:
De afmeting van een bank vind ik best belangrijk in een ruimte

1 like

Waarom ik hier eigenlijk kwam was om deze link te posten:

Hier zie je alle nieuwe artikelen van IKEA. Best leuk om alle nieuwe dingen te bekijken!

2 likes

Ik en mijn vriend gaan volgende maand samen wonen. We zouden graag een PAX kopen. Weet iemand van jullie of deze ooit met meer korting te verkrijgen zijn dan -10% actie die nu loopt? (In BE)

2 likes

Heeft iemand een idee hoe ikea is met ruilen? Ik heb een aantal dingen die ik nooit gemonteerd heb (wandplank, deurgrepen) die nog in verpakking zitten en waarvan ik de bon nog heb, maar het is langer dan een jaar geleden. (Ik bewaar ikea bonnen altijd en ben lui)

1 like

Als ze je gunnen kun je vaak wel een tegoedbon voor het bedrag krijgen, maar niet meer je geld terug. Volgens mij hetzelfde als je geen bon meer hebt, en ze dus ook niet weten hoe lang het geleden is.

1 like

Vandaar de opmerking meer dan een jaar geleden gekocht, de vraag was meer gaan ze daar coulanter mee om, maar thanks anyway!

Hoe heet dit model?

Sorvallen!

2 likes

Ik dacht altijd dat je met je Family-kaart onbeperkt mocht retourneren, ik vind nog wel wat verwijzingen daarnaar op Google, maar ik kan dat op de site nu niet zo terugvinden, had je een Family-kaart gebruikt?

1 like

Ik had ineens een brain wave over de keukenstangen van IKEA! Nu ik allemaal van die planten hangers maak en moet fotograferen kom ik door het hele huis haakjes tekort en ik wil niet m’n hele plafond perforeren, dus heb ik net 2 van die FINTORP stangen en wat haakjes bestelt.
Die ga ik dus mooi aan het plafond bevestigen voor m’n foto muur, dan heb ik meteen ruimte om ze tussendoor allemaal op te hangen en ook meer diepte op de foto’s.
Ook wat van deze potjes gekocht, superleuk in de hangers denk ik:

4 likes