Ik heb dat gewoon in een pot op het aanrecht
Ik ook, de Ordning: [https://www.ikea.com/nl/nl/p/ordning-rek-voor-keukengerei-roestvrij-staal-30131716/]
Wil iemand in Haarlem naar de voorverkoop van Gustaf Westman. Ik haal het niet, vanwege werk. En denk wel dat ‘ie overdraagbaar is.
Ik ben zelf niet van plan iets van de collectie te kopen, maar was wel benieuwd: heeft iemand al iets gehaald van Gustaf Westman?
Mijn zusje heeft gisteren voor me de blauwe kandelaar gekocht! Zij heeft zelf de roze lamp gekocht. Ik vond de kandelaar het leukst, de rest is een beetje te ielig voor m’n smaak. Vind dat dikke, overdreven van zijn eigen spullen juist zo leuk.
Ik was laatst trouwens per ongeluk op de Duitse website en ik zag dat de roze lamp daar een tientje kost en die rode lamp 20 euro. Best veel verschil!
Haha dit wilde ik ook vragen
zag op insta mensen met hun aankopen. Roze en rode lamp wil ik wel hebben denk ik ![]()
Ja, gisteren kon ik onverwachts gewoon naar de winkel. En heb twee kandelaars en twee borden. Er waren er nog superveel - gewoon in de winkel in Utrecht. Ook de lampen enz. Alleen de vaas was er niet, maar die vind ik heel lelijk en wilde ik niet.
Ja ben naar de pre sale geweest. Heb twee roze borden, twee roze kopjes (dacht leuke ontbijt set zo samen) de twee lampen en de gehaktballetjes schaal. Maar ik houd heel erg van servies en heb al wat mokjes van hem. Om deze aankopen maar weer even goed te praten voor mezelf ![]()
Bij de pre sale ging wel iedereen zo stressen en graaien terwijl er meeeeer dan genoeg was en ze dat ook meermaals hadden herhaald maar toch voelen mensen dan die stress denk ik van zo’n pre sale. Was wel heel leuk om mee te maken! Bij de pre sale hadden ze de vaas ook niet inderdaad en gaven ze aan dat die maar in een paar winkels te koop was.
En inmiddels staat het ook allemaal weer op Marktplaats/Vinted, echt kapot sneu ben je dan
Ik hoorde dat de vaas bij heel veel winkels beschadigd/kapot is aangekomen, vandaar de lage voorraad
Mijn god, zoveel??? ![]()
Echt kutmensen hoor, bah. Eigenlijk jammer dat je bij de Ikea zo lang kunt retourneren. Had me leuk geleken als ze er mee bleven zitten
dit is ook gewoon DUIDELIJK een huis van een rijk iemand😭
nee nog niet! wel gekeken op Vinted, maar daar zie ik alleen Fransen op
Ik had in mijn vorige huis 2 ikea nordli kasten, die passen hier niet naast elkaar, dus ik dacht dan gebruik ik er 1 en koop ik er een kleiner model bij zodat niet alles nieuw hoeft. Is die kast tegenwoordig dus anders (dieper, net iets andere uitsparing voor de handgreep en de plint onderaan loopt nu gelijk met de lade ipv iets inspringend.) en ja dat zag ik natuurlijk pas nadat hij in elkaar zat.
Twijfel nu zo wat te doen. Als ik dat had geweten had ik liever een ander type kast gekozen dan de Nordli.
Wat irritant
. Misschien kun je er een plaat op maat overheen doen in een toffe kleur (of hout). Lost niet alles op zie ik nu. Of een oude versie via marktplaats proberen te scoren en deze terug naar IKEA?
Ah jammer zeg. Kun je op marktplaats nog het oude type vinden?
Misschien is dat via marktplaats het beste. Nu is dit model niet te koop, heb een zoekopdracht ingesteld. Maar vind het met ikea dingen nog wel spannend, je weet nooit hoe vaak iemand dat in en uit elkaar heeft gehaald en hoe stabiel het nog is.
Ja dat laatste is zeker waar helaas!