En inmiddels staat het ook allemaal weer op Marktplaats/Vinted, echt kapot sneu ben je dan
Ik hoorde dat de vaas bij heel veel winkels beschadigd/kapot is aangekomen, vandaar de lage voorraad
Mijn god, zoveel??? ![]()
Echt kutmensen hoor, bah. Eigenlijk jammer dat je bij de Ikea zo lang kunt retourneren. Had me leuk geleken als ze er mee bleven zitten
dit is ook gewoon DUIDELIJK een huis van een rijk iemand😭
nee nog niet! wel gekeken op Vinted, maar daar zie ik alleen Fransen op
Ik had in mijn vorige huis 2 ikea nordli kasten, die passen hier niet naast elkaar, dus ik dacht dan gebruik ik er 1 en koop ik er een kleiner model bij zodat niet alles nieuw hoeft. Is die kast tegenwoordig dus anders (dieper, net iets andere uitsparing voor de handgreep en de plint onderaan loopt nu gelijk met de lade ipv iets inspringend.) en ja dat zag ik natuurlijk pas nadat hij in elkaar zat.
Twijfel nu zo wat te doen. Als ik dat had geweten had ik liever een ander type kast gekozen dan de Nordli.
Wat irritant
. Misschien kun je er een plaat op maat overheen doen in een toffe kleur (of hout). Lost niet alles op zie ik nu. Of een oude versie via marktplaats proberen te scoren en deze terug naar IKEA?
Ah jammer zeg. Kun je op marktplaats nog het oude type vinden?
Misschien is dat via marktplaats het beste. Nu is dit model niet te koop, heb een zoekopdracht ingesteld. Maar vind het met ikea dingen nog wel spannend, je weet nooit hoe vaak iemand dat in en uit elkaar heeft gehaald en hoe stabiel het nog is.
Ja dat laatste is zeker waar helaas!
Zeker irritant, ik had precies hetzelfde 3,5 jaar geleden dus zo lang is het al minstens.
Vinted staat helemaal vol met die uitverkochte roze lamp voor € 40+ (verkoopprijs 19,99). Zo fucking sneu ben je dan
Weet iemand heeel toevallig of de beige deuren van de PAX kasten binnenkort weer leverbaar zijn? Of zijn die al lang niet leverbaar en is het mission impossible? Lol
zijn al heel lang niet leverbaar! ik wilde ze in juni 2024, niet leverbaar. onlangs zijn twee vriendinnen van me verhuisd, en wilden allebei de beige deuren en ook niet leverbaar. ik vrees het ergste voor je ![]()
Ik heb toevallig de beige forsand deuren afgelopen vrijdag besteld en maandag binnen gekregen!
Alle andere beige deuren staan bij mij ook op beschikbaar voor bezorging, misschien ligt het ook aan de regio?
Weet iemand of de Bestå kast weer beschikbaar komt in hoogglans licht grijsblauw?
Hier ook al 2 meubels niet op voorraad, natuurlijk niet gecheckt voor ik m’n huidige kast op marktplaats heb gezet ![]()
![]()
Wat is de Ikea aan het doen met de ronde glazen 365+ bakjes? Laatste kans. Hoezo laatste kans?? Blijf gewoon deze fijne bakjes maken.
Vooralsnog alleen de ronde waarbij laatste kans staat. https://www.ikea.com/nl/nl/p/ikea-365-voorraadpot-met-deksel-rond-glas-kunststof-s39269097/#content