Wat is je eigen IKEA? Ik heb Haarlem, maar wil Utrecht.
Bij mij staat er ook geregistreerd bij Utrecht als ik ingelogd ben met mijn IKEA account. Weet jij toevallig of je er dan sowieso bij zit? Of krijg je dan nog een mailtje met een bevestiging?
Je krijgt bevestiging.
Heeft iemand ervaring met de BestÄ kast, is die geschikt om meerder keren (2x) in elkaar te zetten en weer uit elkaar te halen? Of wordt dat dan niks meer?
Oh top, dankjewel voor je reactie! Dan ga ik hem bestellen ![]()
Hier ook meerdere keren in en uit elkaar gehaald. En wordt ook flink gebruikt hier in huis, ook door lompe kinderen. Ziet er nog heel goed uit en is ook nog stevig. Is een goede kast hoor.
hoef niets van de collectie maar heb zoveel zin om opkoopvolk haatberichten te sturen op marktplaats/vinted ![]()
Ik heb dit een keer gedaan tijdens Record Store Day. Dan worden er limited edition platen verkocht en alles verkoopt vrijwel meteen uit, je moet er uren voor in de rij staan en de eerste platen verschijnen binnen het eerste uur al op marktplaats.
Verkoper ging helemaal in de verdediging toen ik een bericht gestuurd had, want ik wist helemaal niet waarom hij de plaat verkocht en bla bla. Nee joh was hij per ongeluk in je mandje beland? Toch spijt van de aankoop? Verkoop je het daarom door voor x10 de aankoopprijs?
Echt zoân enorme haat aan resellers. Dat ze lekker allemaal met de producten blijven zitten
Ik ook en ik ben echt helemaal verrot gescholden op Marktplaats. En aan de taal en woorden te zien waren heb geen mensen die écht geïnteresseerd waren in de meubels.
Knap dat je dat aan taalgebruik kunt aflezen
Wat een timing, Never too small deelt de home tour van Gustaf Westman. Maar eens even kijken vanavond, ben benieuwd of de Ikea collectie te zien is en ze de aflevering daarom nu pas uit mochten brengen (geen idee wanneer dit opgenomen is hoor, de timing is natuurlijk ook gewoon voor publiciteit).
Er staat een deel van de collectie op de tafel achter hem en hij laat het ook zien in de video
Ja ik had het gezien, het gaat er best veel over! Ik vind hem wel echt een groot kind haha
Oh haha ik zie nu pas dat je het al twee dagen geleden had gepost ![]()
![]()
Ik vond het leuk om te zien al voelde het ook wel heel erg als reclame (wat ook wel logisch is). En inderdaad net een groot kind! Vind zijn keuken ook leuk met dit dikke houten deuren met afgeronde hoeken
Heeft iemand een ikea-tip voor het opbergen van pollepels, messen enz? Het keukengerei naast het normale bestek dus? Het liefst voor in een lade. Heb Action, Wibra, Xenos gehad en kan morgen even naar Ikea
Bedoel je gewoon een bestekbak?
https://www.ikea.com/nl/nl/p/uppdatera-bestekbak-licht-bamboe-70433104/
Zoiets?
Ja maar dan zonder die kleine vakken voor het normale bestek. Al het keukengerei ligt nu los in een lade dus daar zoek ik een handigere manier voor
https://www.ikea.com/nl/nl/p/uppdatera-bestekbak-bamboe-30588112/
Deze? Je hebt zelf toch ook toegang tot de site van de ikea of begrijp ik je vraag niet goed?
Of een aantal van deze naast elkaar, nog beter denk.
https://www.ikea.com/nl/nl/p/uppdatera-bak-voor-keukengerei-licht-bamboe-00488326/
Ik hoopte dat iemand een tip had voor iets waar ik zelf niet aan gedacht had. Zoals ik ergens op het forum al een kratje zag voor kruiden bijvoorbeeld. Had ik beter kunnen omschrijven
Ik denk dat je dan ladeverdelers zoekt, zijn wel diverse (web)shops die dit aanbieden. Weet zo niet of ikea het ook heeft. Dit is zomaar even een willekeurig resultaat haha, zijn vast ook nog wel goedkopere opties.