IKEA topic

Heeft iemand enig idee of Ikea ook wel eens een actie heeft met gratis verzenden? (Voor grote meubels dan wel)

1 like

Volgens mij niet.

4 likes

Ik dacht vorige week haha

2 likes

Ja, maar geen idee wanneer precies. Tot vorige week was het gratis pakketjes, maar voor grote bestellingen ook wel eens.

Ik hoop dat ze die restaurant actie snel weer hebben :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

https://www.ad.nl/amersfoort/altijd-al-een-nachtje-willen-slapen-in-de-ikea-volgende-maand-kan-het~a8f8b292/

Hoe leuk is dat!! Lijkt mij persoonlijk echt geweldig

Black Friday

1 like

Nadat ik 1 keer een muis in een bed van ikea zag lopen toen we kussen gingen uittesten is dit voor mij echt m’n grootste nachtmerrie :smiling_face_with_tear:

3 likes

Iemand tips voor een doucherekje dat goed blijft plakken aan de badkamer tegels?

2 likes

In ieder geval niet die van de action. Die is bij mij al een miljoen keer naar beneden gevallen. Het maakt geen verschil of de tegels nat of droog zijn, of ik het rekje eerst een nacht laat hangen zonder spullen erin. Hij komt altijd weer naar beneden.

2 likes

Die van ikea, de Tisken lijn.

5 likes

Bij mij viel alles steeds, daarom deze gekocht. is fantastisch

8 likes

Deze, enige die blijft hangen. Betrapte m laatst op dat hij na een jaar aan één kant een beetje los zat

2 likes

Ik heb een TISKEN hoekbakje en die valt één keer per jaar van de muur, maar voor die prijs vind ik dat niet echt een probleem.

3 likes

Heeft iemand ervaring met IKEA fotolijsten (in een wat groter formaat zoals 40x50 of 50x70)? En hoe is de kwaliteit daarvan? Ik zie dat ze daar een stuk goedkoper zijn dan bij andere webshops maar dat er wel een kunststof plaat in zit in plaats van glas, dus ik was benieuwd of dat erg opvalt of ze verder een beetje stevig zijn

1 like

LOMVIKEN is heel goed. Al mijn lijsten vervangen voor die.

3 likes

Het is inderdaad plastic maar ik zie dat verschil niet. Bij mij zit er een poster in. Ik heb een lijst van 50-70 (wel een van de duurdere, de goedkope is crap) en die is verder wel basic mooi en stevig!

3 likes

Ik vind dat je wel verschil ziet tussen een mooie houten lijst met glas en een Ikea lijst met een kunststof plaat, maar vind de Ikea lijsten meer dan prima hoor! Ik heb een aantal al heel wat jaar en die zijn nog helemaal goed. Voordeel is ook dat ze een stuk lichter zijn om op te hangen.

Vraag me alleen wel af of kunststof ook net zo goed als glas hetgeen je erachter doet beschermt? Geen idee of dat uitmaakt maar dat schoot me nog te binnen.

4 likes

Bij grotere lijsten is de kunststof "glas"plaat heel fijn, omdat het niet zo zwaar is. Ik heb een 40x50 lijst met zwarte rand, die ik op een gewoon haakje kan hangen. Met glas had ik echt een andere locatie met een stevige muur en een geboorde haak moeten zoeken.

3 likes

Ik vind die met plastic wel echt minder luxe overkomen dan die met glas.

4 likes