Ik heb toen uiteindelijk via mijn laptop gedaan en toen lukte het wel, via telefoon browser en app deed hij het niet
Dat was inderdaad de truc. Dankjewel!
Heeft iemand ervaring met dit ding goed ophangen?
https://www.ikea.com/nl/nl/p/haghed-ophangrail-voor-schilderijen-wit-30221646/
Leek me ideaal om zo makkelijker te kunnen wisselen van schilderijen/ posters, maar als ik hem strak tegen het plafond wil krijg ik hem er met geen mogelijkheid goed op! Beetje zonde, heb nu vier gaten in de muur, terwijl het idee juist was om minder te boren…
Ikea haalt een groot deel van de Malm collectie eruit. Vooral jammer als je er ideeën mee had. Ben benieuwd naar de vervanging.
Weet iemand hier of de IKEA ps 2026 collectie soms nog aangevuld wordt?
Ik wil heeeeel graag de blauwe staande lamp maar hij is overal uitverkocht ![]()
Ja die worden nog wel bijgevuld, heb dat laatst gevraagd in de winkel. Ging ook om die lampen.
YES ik heb de lamp kunnen bemachtigen (ik vroeg laatst om de PS2026 stalamp).
Is er hier iemand met een soderhamn bank? Ik wil hem zoooo graag qua looks maar ik twijfel over het comfort. Ik ben erg benieuwd of iemand hier iets over kan delen (het comfort van deze bank).
Die lamp is prachtig! Zo blij mee en die kwaliteit!
Wij hebben 10 jaar een Soderhamn bank gehad en wij vonden de bank echt heel lekker zitten. Toevallig zei mijn man dit gisteren nog dat die bank wel echt heerlijk zat! Wij hebben hem weggedaan, omdat hij buiten stond tijdens een verbouwing en toen toch aan 1 kant helemaal nat is geworden helaas.
Hij zit lekker maar wel heel diep dus het is niet echt een handige bank als je veel visite hebt of rugklachten ofzo
Zelfde ervaring hier. Alleen fijn om lekker in weg te kruipen, niet echt zitten.
Klinkt wel goed voor mij dan, ik ‘lounge’ echt alleen op mijn bank. Of ik zit in kleermakerszit of zoiets. Ik zit nooit rechtop.
Ja dan prima
Heeft iemand een idee of ik de Smastad Platdak combinatie ook kan veranderen? Ik heb zo’n lade met kledingrek, maar eigenlijk is het heel onpraktisch en wil ik gewoon lades.
Op de website van de Ikea staat dit plaatje er nog wel, maar in de Smastad configurator kan ik het onderdeel helemaal niet vinden, dus kom er niet echt uit. Misschien zijn hier ikeakenners die het wel weten?
Welk simpel 1 persoonsbed (voor een kind) zouden jullie aanraden? Zijn huidige (tweedehands) bed kraakt zo verschrikkelijk, hoe vaak we de schroeven ook opnieuw vastzetten
Ik heb het idee dat de metalen bedden minder kraken.
We hebben een minnen (meegroeibed, max 80x200) maar ook een voorloper vd fyresdal en die hebben het niet. Het malm bed daarentegen, grrr.
En zou zeker ook even op marktplaats kijken, frames heb je vaak gratis af te halen of voor een prikkie!
Ik heb zelf een houten bed, het helpt als ik alle schroeven enzo eerst insmeer met vaseline en dan goed aandraai. Klusje dat max eens per jaar gedaan hoeft te worden.
Weet iemand of dekbedovertrekken van Ikea echt precies 140x200 cm zijn of zou het ook kunnen voor 140x220?
Ik heb een extra lang dekbed en meestal wordt de maat online “140x200/220” genoemd (bijv. bij Essenza) omdat er dan nog een langere instopstrook aan zit. Maar heb bij Ikea verschillende mooie gezien, maar weet dus niet zeker of die passen.
Ik zou het er niet op wagen. Ik heb zelf nog nooit gehad dat een dekbed van de Ikea (veel) te lang was.
IKEA dekbedovertrekken hebben geen instopstrook, maar sluiten met knoppen! Volgens mij is de maat precies. HEMA heeft wel die optie!