Weet iemand waar ik de algemene voorwaarden kan vinden van die IKEA family punten sparen?
In de algemene voorwaarden staat: iedere beloning heeft zijn eigen gebruiksvoorwaarden maar die kan ik niet vinden…
Ik vraag me namelijk het volgende af: moet je een minimum bestedingsbedrag hebben voor die vouchers? Er worden binnenkort namelijk ruim 1000 punten bijgeschreven (keuken gekocht), en daar kan je dan bijv 2x 100€ kortingsbon voor “inwisselen” (kost 650 punten en ik heb er straks dus ruim 1300). Maar moet je dan ook een minimum bedrag uitgegeven om die 100€ in te zetten
?
Moet nog o.a. kasten kopen en zou interessant zijn als ik daar die 200€ voor kan inzetten, maar niet als het minimum bestedingsbedrag dan weer 1000€ is ofzo…
Volgens mij is er geen minimum besteding. Ik heb laatst een voucher gebruikt en kan het me niet precies herinneren, maar hoefde nog maar een paar euro te betalen.
Hier staat ook dat bij een lager aankoopbedrag dan de waarde van de voucher er geen restbedrag open blijft staan. Dus ga er dan vanuit dat er geen minimum bedrag is voor besteding. Als je er bijvoorbeeld eentje van 10 euro voor een product van 5 euro zou kunnen gebruiken, alleen is dat natuurlijk zonde van die andere 5 euro.
Ik heb laatst een voucher van €50 ingezet op een bestelling van €130 oid, niks gezien over minimale bestelbedragen.
Kan ik op de een of andere manier zien/vinden hoeveel cm ruimte ik heb bij beide hangdelen in mijn ontwerp? Ik wil kijken of dat genoeg ruimte is maar kan het nergens vinden? ![]()
Ik kan het even niet proberen, maar ik dacht dat je als je op die stang klikt ergens kan klikken op meer info en dan zie je de afstanden naar de andere dingen in de buurt.
Lukt!!
Long shot; maar weet iemand toevallig of het groene Gulliver ledikant er helemaal uit is, of komt die wel weer terug? Lijkt al heel lang niet op voorraad te zijn. Vind dat dan altijd zo vaag bij IKEA van is het dan gewoon uit assortiment of komt het wel weer.
Heeft iemand hier toevallig al eens succesvol familypunten ingeleverd via de ikea app?
Ik heb genoeg punten voor een voucher van 10 euro korting. Heb die dan ook geactiveerd maar telkens als ik die code in wil vullen bij het afrekenen geeft ie aan dat er een fout is. Vorige week heb ik met een medewerker gechat, die heeft mijn punten teruggezet omdat er volgens haar een fout was met de code maar met een nieuwe code doet ie het dus nog steeds niet
Ik heb toen uiteindelijk via mijn laptop gedaan en toen lukte het wel, via telefoon browser en app deed hij het niet
Dat was inderdaad de truc. Dankjewel!