IKEA topic

Ik kan het even niet proberen, maar ik dacht dat je als je op die stang klikt ergens kan klikken op meer info en dan zie je de afstanden naar de andere dingen in de buurt.

4 likes

Lukt!!

4 likes

Heeft iemand hier toevallig al eens succesvol familypunten ingeleverd via de ikea app?
Ik heb genoeg punten voor een voucher van 10 euro korting. Heb die dan ook geactiveerd maar telkens als ik die code in wil vullen bij het afrekenen geeft ie aan dat er een fout is. Vorige week heb ik met een medewerker gechat, die heeft mijn punten teruggezet omdat er volgens haar een fout was met de code maar met een nieuwe code doet ie het dus nog steeds niet

1 like

Ik heb toen uiteindelijk via mijn laptop gedaan en toen lukte het wel, via telefoon browser en app deed hij het niet

2 likes

Dat was inderdaad de truc. Dankjewel!

7 likes

Heeft iemand ervaring met dit ding goed ophangen?
https://www.ikea.com/nl/nl/p/haghed-ophangrail-voor-schilderijen-wit-30221646/

Leek me ideaal om zo makkelijker te kunnen wisselen van schilderijen/ posters, maar als ik hem strak tegen het plafond wil krijg ik hem er met geen mogelijkheid goed op! Beetje zonde, heb nu vier gaten in de muur, terwijl het idee juist was om minder te boren…

1 like

Ikea haalt een groot deel van de Malm collectie eruit. Vooral jammer als je er ideeƫn mee had. Ben benieuwd naar de vervanging.