IKEA topic

Ik ken iemand die bij IKEA werkt of werkte en hij noemde het het Zweeds strafkamp haha

9 likes

ikea is wel echt mijn lievelingswinkel, roep hier thuis ikea en het huis is leeeeg. dus ja ik heb ikea wel gesponsord zeg maar.

2 likes

Dit is mijn lievelings van de ikea :drooling_face:
En de billy’s die mijn boeken bewaren. En bijna al mijn plantjes.

Heb best wel wat ikea, maar mijn huis zou niet leeg zijn zonder. Wel zouden al mijn boeken en kleren op de grond liggen, en van beide heb ik nogal veel, dus het zou wel een teringbende worden.

2 likes

Wat is het? Lijkt een eierkoek met mayo ei en kaviaar? :thinking: Altijd op zoek naar nieuwe lekkere dingen.

1 like

ze hebben nu ook vegan ‘kaviaar’ in potjes bij de Ikea!!!

2 likes

Het ging me voornamelijk om de kalles, smeer dat altijd zelf op een toastbroodje met ei en mayo, mijn standaard weekendontbijt :smile: Ook heel lekker op toast met avocado trouwens!

@instantramen Ooooh, nog beter, want geen beestjes! Wilde deze week weer eens een tripje maken voor wat kleine dingen en (hopelijk) planten, ga meteen kijken.

1 like

Wat is die kalles dan? Smeerbare kaviaar als ik het goed begrijp? Wat gek :smiley:

Ja, precies, soort kaviaarpasta, ken het uit Zweden en was zo blij toen ik het hier bij de ikea tegenkwam :smiley:

Welke boxspring en matras van Ikea kunnen jullie aanraden?

Binnenkort eens gaan testen :slightly_smiling_face:!

1 like

Kan je op de een of andere manier erachter komen welke producten uit het assortiment gaan? Bijvoorbeeld een lichtsnoer wat meestal echt iets is voor de wintermaanden blijven die het hele jaar in het assortiment, tot de volgende collectie (magazine) uit is? + gordijnen etc

Heeft iemand ervaring met de pax kast? Hoe vind je de kwaliteit? Blijft hij netjes op den duur?

Het lijkt mij ideaal dat je alles zelf kan kiezen. Heb in het verleden (een stuk goedkopere) Ikea kast gehad. Die kast zag je snel beschadigingen op en het achterwandje liet los. Daarom toch wat twijfel of ik niet beter voor een andere winkel kan kiezen…

Ik was vroeger erg tevreden over mijn PAX kast. Ik weet wel dat ik wat extra nageltjes in de achterwand heb geklopt. Maar anders had hij het ook wel gehouden.

2 likes

Thanks voor de reacties, denk dat ik eruit ben!!

1 like

@Oprah weet jij of deze vloerkleed helemaal uit het assortiment is? :cry: https://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60348050/

Omg wat kut.

Ik heb net even de Duitse IKEA site bekeken, en daar is hij nog wel te krijgen. Als je niet te ver van de grens woont misschien een optie om hem daar te halen?

1 like

Oh ik word helemaal blij van jouw enthousiasme. Of tenminste, het lijkt alsof je vol passie over je beroep praat! Ik ga maar binnenkort ook even langs de ikea.

2 likes

Heb je een terugkeergarantie?

Nee, ik bedoel mocht je eventueel weer terugkomen na ne wereldreis. Zou je er dan zo weer aan de slag kunnen?