IKEA topic

Ik dacht altijd dat je met je Family-kaart onbeperkt mocht retourneren, ik vind nog wel wat verwijzingen daarnaar op Google, maar ik kan dat op de site nu niet zo terugvinden, had je een Family-kaart gebruikt?

1 like

Ik had ineens een brain wave over de keukenstangen van IKEA! Nu ik allemaal van die planten hangers maak en moet fotograferen kom ik door het hele huis haakjes tekort en ik wil niet m’n hele plafond perforeren, dus heb ik net 2 van die FINTORP stangen en wat haakjes bestelt.
Die ga ik dus mooi aan het plafond bevestigen voor m’n foto muur, dan heb ik meteen ruimte om ze tussendoor allemaal op te hangen en ook meer diepte op de foto’s.
Ook wat van deze potjes gekocht, superleuk in de hangers denk ik:

4 likes

Welke is dat?

1 like

Oh shit die ik had ik ook moeten bestellen om wall hangings aan te maken! Verdikkie.

Volgensmij zijn die potjes wel zwaar! Ik heb een paar grotere en ik verbaas me steeds over het gewicht. Misschien wel iets om rekening mee te houden als je ze gaat ophangen!

1 like

Ja ik heb nu vooral blik en kunststof potten dus dit zal wel een tikkie zwaarder worden. Ik ga m’n vriend even super epic pluggen voor in het plafond laten regelen.

1 like

Kun je tijdens lunchtijd (na 12 uur) bijv ook warm eten? Of kun je dan alleen lunch gerechten kiezen zoals broodjes en salades?

Is het tijdens warme dagen zoals vandaag extra rustig of juist druk denken jullie/weten jullie uit ervaring…?

1 like

Je kunt de hele dag door warm eten!

1 like

Mijn ervaring is dat het altijd druk is bij Ikea, zondagmiddag, maandagochtend, donderdagavond, maakt allemaal niks uit. Alleen op feestdagen is het extra extreem.

Dinsdagochtend! Dan is het rustig.

Ik was er laatst op een echt warme dag voor interieuradvies en toen was het mega rustig. Werden toen zelfs gebeld of we nog wel wilden omdat er veel mensen afhaakten bij goed weer.

Ik ben er nu al een tijdje en het is lekker rustig! Het wordt nu wel iets drukker maar alsnog valt het me mee!

Wij waren er gistermiddag en het was zooo rustig. Echt heerlijk.

1 like

M’n buurmeisje had 3 gloednieuwe MOSSLANDA lijstenplanken over! Eentje hang nu in de badkamer want onze uitgebreide collectie parfum past er precies op. Andere 2 gaan boven het bed.

Brr bij ons in BE is de vrijdagavond echt horror, zeker in het restaurant is het aanschuiven geblazen :roll_eyes:

Ok, dit is wel echt heel vet :slight_smile:

12 likes

Ja, vond ik ook! Hij lijkt wel heel erg op die andere van Ori (die ik ook mooier vind), dus ik had wel een iets innovatievere verwacht.


Maar ik vind het vet dat het straks veel makkelijker en goedkoper verkrijgbaar is (als het niet alleen voor Japan en Hong Kong is)

1 like

Iemand ervaring met de (grill)pannen van IKEA?

Dit is serieus de beste pan die bestaat. Ik brand mijn vingers aan alles en hiermee kan ik kokend water afgieten zonder iets van handschoenen te gebruiken:

Ik heb daarnaast deze twee, maar die zijn gewoon oké. Ik moet er bij deze twee goed op letten dat mijn eten niet verbrandt
afbeelding


Volgens mij zijn ze niet meer te koop, maar dat weet ik niet.

Mijn ervaring is dus wisselend: Skänka is fantastisch maar Kastrull oké.

3 likes

Al onze pannen komen van de IKEA en ik ben heel tevreden. We hebben ze nog geen jaar, maar tot nu toe niks te klagen

1 like