IKEA topic

Ja deze bedoel ik idd! Wij willen/hebben alleen een rechthoekige wastafel dus gaan voor 1 maatje groter als dat kan. Ziet er wel netjes uit! Oke, goed om te horen dat het meevalt.

1 like

Er zijn op youtube ook aardige wat montage filmpjes trouwens! Die vond ik ook wel fijn aangezien je natuurlijk ook de kraan moet verwijderen en weer installeren.

1 like

Mijn vriend en ik gaan vandaag kijken voor een paxkast. Ik ben benieuwd of we eruit komen. Ik heb er wel heel veel zin in, hij niet :stuck_out_tongue:

1 like

Mijn vriend vond het juist helemaal fantastisch om de kast te bedenken en in te delen! HEt in elkaar zetten vond ‘ie nogal tegenvallen.

1 like

Ik ben onderweg naar IKEA voor vergelijkend warenonderzoek. Ga oa naar laminaat kijken, iemand daar ervaring mee? PrÀrie heet het geloof ik

Ik heb ervaring met golv laminaat van Ikea. Ligt hier door het hele huis. Zeer tevreden.

Edit. Neem vooral een aantal kleurstaaltjes mee. Is echt ideaal!

2 likes

Ik heb tundra ook gehad. Lag wel aardig maar het leggen zelf vond ik echt een crime :sweat_smile:

1 like

Ja ik twijfel tussen golv en prÀrie eiken. Golv is iets dikker en 15 jaar garantie, maar of je die 1 mm echt merkt (woon alleen)

Wat voor nachtkastje hebben jullie?

Vikhammer!

1 like

Iemand die de adventkalender heeft gekocht en al weet wat voor waarde de cadeaubonnen hebben? Ik ga morgen die kant op een heb er 1 gekocht, ben heel benieuwd wat er in zit!

Weet iemand hoe het kan of hoe het gedaan is dat haar kasten tot het plafond komen? Ze zijn niet hoger dan 236cm en ons plafond is 265. Ook de man bij ikea waarmee we hebben gezeten wist hiervoor geen oplossing. Dus snap er niks meer van. Plafond bij haar lijkt me hoger dan 236. Is er iemand met een creatieve oplossing?

Edit: wil 5 pax kasten in totaal kopen incl inrichting, heeft iemand inside information over een actie eventueel?

Ze geeft ook aan dat je de kasten staand in elkaar moet zetten. Denk dat ze gewoon een laag plafond heeft, icm.kasten van 236.

2 likes

Allebei €5! Alleen jammer dat je het pas kan checken als je afrekent

1 like

Ik had twee keer 5 euro.

1 like

Heeft iemand ervaring met Ikea keukens? Het gaat dan eigenlijk over alle apparatuur. Morgen hebben mijn vriend en ik een afspraak staan, maar we twijfelen nog. De koelkast en combi magnetron willen we sowieso wel ergens anders bestellen.

Het lijkt haast of haar kasten in een nis staan? Je kan op Pinterest heel veel tutorials vinden van mensen die hun pax ‘inbouwen’, dat wil ik zelf ook nog gaan doen, misschien dat ze dat gedaan heeft?
Zij is zelf ook niet zo groot, dat halve ladenkastje onder haar jurken komt bij mij tot onder m’n heupbot en bij haar tot haar taille, ik schat dat ze 1.55-1.60m is.

Ik heb alleen de vaatwasser van Ikea, het is volgens mij grotendeels van Whirlpool en sommige apparaten zijn van Electrolux. De Hygienisk is in ieder geval van electrolux, wij hadden de pootjes in de bodemplaat kapot (denk ik zelf gedaan) en die kwamen een electroluxmonteur gratis en bij ons thuis vervangen.

Ik ben speciaal eerst naar de klantenservice gegaan om te vragen wat er op m’n cadeaubonnen stond. 2 keer 5 euro. :joy:

2 likes

Die draadmanden zitten in een zakje, dus die kunnen gewoon allemaal in elkaar gestapeld, gaat reuze meevallen!

1 like