IKEA topic

Huifkar is een betrouwbare doorstuurservice. Je kan het dan alsnog in Duitsland laten bezorgen, zij sturen het door naar NL of komen het zelfs brengen.

http://www.huifkarverzendservice.nl/

1 like

Aanrader voor een matras? 90 x 200 :slight_smile:

Dit is inderdaad betrouwbaar. Op deze manier heb ik mijn Ikea kast besteld.

1 like

Ik heb mij gisteren gelijk aangemeld bij Huifkar en wilde zojuist bestellen, maar ik krijg een foutmelding als ik de verzendkosten moet laten berekenen. Geprobeerd met een willekeurig ander product en dan wil het wel. Ik ben dus bang dat dit ding er niet meer in zit. :cold_sweat:

Evengoed bedankt voor de hulp! @Nidorina @FrauHelga @Clarity
Ik moet maar op zoek naar iets anders.

2 likes

Ik zit te wachten tot er weer een matrassenaanbieding. Hoop niet dat ik het net gemist heb.

1 like

Ah dat is jammer. Je kunt altijd mailen/bellen hij heeft mij toen ook via de mail geholpen.

Edit: ah je bedoeld natuurlijk bij Ikea, dan zou ik het niet weten.

Afgelopen maand in elk geval niet, ik zit ook te wachten haha

1 like

@Anna88 matrassen is normaal rond februari/maart! Wij gaan dit jaar misschien toch voor de boxspring

1 like

Ik heb iets gekocht voor in een lade, opengemaakt en nu blijkt het door een meetfoutje niet te passen. Weet iemand of je producten met een geopende verpakking nog mag omruilen? Zal wel niet? :frowning:

Volgens mij maken ze daar geen probleem van

Nou wat goed, ik ben helemaal gerustgesteld. Het was best wel prijzig namelijk :relaxed: Thanks!

1 like

Ik had helaas ook alle 4 mn cadeaubonnen 5 euro haha

Hier ook! De vrouw achter de balie zei dat ze alleen nog maar 5€ gehad gescand. Een of twee collega’s hadden een keer 20€ gescand.

Ik had er dus vorig jaar 2 met 1 x €5 en 1 x €250 :grin: Kwam goed uit haha

9 likes

Zooo fijn!! Ik had nog een cadeaubon van 25 dus al met al was het best leuk met afrekenen haha!

Iemand enig idee wanneer er een bankenactie is?

Wie hier heeft een donkere of witte pax kast?
Ben je blij met de kleur?

Ik twijfel echt of ik een witte of donkerbruine wil. Er komen deurtjes in waarschijnlijk en we willen de kast af laten timmeren als inbouwkast.
Donker is chique, past mooier bij het huis. En wit is praktischer en verveelt minder snel misschien?

Ik heb een zwarte pax, inloopkast van gemaakt. Staat er nu 2,5 jaar ongeveer en verveelt nog niet hoor. Het moet natuurlijk in de ruimte passen en ik weet niet voor wat voor sfeer je gaat maar ik heb niet het gevoel dat het gaat vervelen. Tip: de malm past er qua kleur precies bij, die heb ik gebruikt om een raar hoekje onder een schuin dak te benutten.

Ik ben echt teruggekomen van zwarte meubelen. Je ziet echt álles. Heb je twee seconden schoongemaakt liggen er alweer stofjes op. Is wel chic, maar niet ik-kan-een-schoonmaker-veroorloven-chic. :joy:

5 likes

Ik heb een witte Pax en ben er heel blij mee. De hele kamer is wit, dus het was een makkelijke keuze haha.