IKEA topic

Ik heb ook een witte pax, met melkglazen schuifdeuren, ik vind het lekker fris en ruim ogen

Ik heb een witte. Vind zelf de nerf in de donkere kasten niet zo mooi (de witte zijn effen).

Ik heb een donkere gehad en nu een witte en donker is mooi, maar idd heel snel vies. Ik ben blijer met de witte, vooral daardoor

Ik heb een witte, ik vind in die zwarte dat je je kleren minder goed ziet? Zelfs met kastverlichting blijft het een soort donker gat.
Als je hem helemaal gaat inbouwen zie je natuurlijk ook niks terug van de basiselementen, alleen als je de deuren open doet, dan maakt het misschien ook niet zoveel uit?

1 like

Ik heb de witte, ik heb alleen deuren met vakjes erin. Dat raad ik af, er gaat dus stof erin zitten.

Ik heb een witte paxkast en ben er heel blij mee! Ik heb een hanggedeelte en daaronder lades. De plank boven de lades is van glas (afgekeken van Vera Camilla). Het voorfront van de bovenste lade is ook van glas, staat heel chic vind ik. Ik heb er mijn sluier, trouwschoenen en wat decoratie van mijn bruiloft in liggen. Verder heb ik de houten kleerhangers erin, ook van Ikea. Ik heb witte schuifdeuren ervoor.

@Tubing ik heb een zwarte, superblij mee! Van het vuil worden merk ik eigenlijk niks van, kast kan gewoon dicht dus binnenin komt geen stof en bovenop zie je toch niets. Hiervoor hebben we een witte gehad en hoewel ik daar ook heel blij mee was, vind ik deze toch veel mooier.

1 like

Al een tijdje ben ik bezig om mijn werkplek thuis aan te passen omdat mijn fysieke gesteldheid stukje bij beetje achteruit gaat. Dus ergonomischer etc, en nu is mijn bureaustoel aan de beurt.

Ik heb mijn oog laten vallen op de MARKUS bureaustoel. Is er iemand die deze ook heeft en kan vertellen hoe deze zit, met name wanneer je langere tijd hebt gezeten? Ik ga volgende week naar ikea om te ‘passen’, maar vanwege de specificaties trok het wel mijn aandacht.

1 like

Hij zit echt chill! Ik werk vaak thuis. Zit eigenlijk liever thuis dan op kantoor, want ik heb het gevoel dat dit ergonomisch beter is. Juist omdat je hem op zo veel vlakken kan verstellen. Mijn vriend heeft hem als game-computer en hij is echt super kritisch op bureaustoelen, want dat zijn eigenlijk de enige stoelen waar hij altijd in zit en die is er ook helemaal happy mee.

1 like

Dat is supergoed om te horen. Dankjewel voor je uitgebreide antwoord!

2 likes

Super fijne stoel! Mijn vriend en ik hebben hem beide! Mijn vriend zit hele avonden in dat ding en werkt ook regelmatig thuis. Ik hoor hem er nooit over dat het niet lekker zit en hij is wel kritisch. Ben zelf ook dik tevreden. Fijn verstelbaar, ook om eens lekker achterover te zitten. En wij gebruiken de armleuningen niet, zodat hij mooi onder ons bureau kan staan.

1 like

Ik heb em hier maar heb wel de leuningen eraf gehaald. Zit heerlijk!

1 like

wij hebben deze maar dan met leuningen: https://www.ikea.com/be/nl/p/jaervfjaellet-bureaustoel-gunnared-beige-70419952/

vind ik ook een fijne!

1 like

Vorig jaar was het ‘18 februari t/m maandag 18 maart 2019’ /ligt ook te wachten

& @Lula Matrassenactie is er hoor :slight_smile: t/m 2 maart

1 like

Weet iemand of er wel eens korting is op pax kasten?

Een poosje terug hadden ze wel korting op pax, maar gebeurt volgens mij zelden

1 like

Vorig jaar hadden ze in april korting op alle inrichting, dat was bij ons meer dan de helft van de totaalprijs, dus 20% daarop was toch nog wel relevant.

1 like

Vooral op de inrichting volgens mij, lades en roedes enzo.

1 like

Heeft iemand ervaring met het wassen van bankhoezen van de IKEA (specifiek de Kivik bank)? Ik wil dat morgen gaan doen, maar zou flink balen als ze opeens niet meer passen, haha.