Dankjewel!
Zo er waren eindelijk weer bureaustoelen en bureaus aanwezig. Dus net beide in elkaar gezet. Investering in mijn rug nu we langer thuis zullen werken.
Komt er dinsdag weer een persconferentie dan? Dat heb ik even gemist!
Heeft iemand hier ervaring met de houtlookdeuren (repvag) die horen bij de paxkasten? Ik vind deze behoorlijk prijzig, maar deze lijkt er wat “echter” uit te zien dan de forsand. Zijn ze mooi in het echt? Ik kan helaas maar weinig inspiratiefoto’s daarvan vinden. Ben benieuwd!
Dat weet ik ook niet… maar ze hadden het over over twee weken weer verder kijken. Dit is wat ik erover kan vinden zo snel even
Weet iemand of deze mand, LUSTIGKURRE, onderdeel is van de vaste ikea collectie en dus wellicht weer op voorraad komt? Hij is al een poosje uitverkocht in het filiaal bij mij in de buurt.
Is juist van de nieuwe (wel tijdelijke) collectie! Zit nog tot april in het assortiment, komt dus wel weer terug.
Ik wacht ook op de witte Malm 4 ladekast. Ik kreeg een melding dat ze weer op voorraad waren in Delft, zaterdag nog 9 op voorraad, dus ik dacht ik ga maandag langs. Zijn ze alweer op
Je kan hem reserveren en ophalen he? Kost je 4,95 extra. Maar daardoor kan ik vanavond eindelijk mijn Besta ophalen
Ik heb de Malm met 4 laden vorige week online besteld en nu zie ik dat hij niet meer bestelbaar is. Ik zou hem vrijdag ontvangen maar zonder enig bericht kreeg ik alleen de rest van de order. Toen gebeld, ik zou vandaag gebeld worden over de nieuwe levering want ze zouden weer op voorraad zijn. Nog niks gehoord, dus ik ga morgen bellen. Maar ik ben zo bang dat het gewoon niet meer beschikbaar is. Dan ga ik wel voor een andere kleur, maar dat is eigenlijk niet wat ik wilde natuurlijk.
yes heel chill,
ik heb onderin (ipv een uitschuifplank zoals eerder gezegd) een draadmand, om die scharnieren te ontlopen.
en in de andere meter heb ik ook 5 draadmanden ipv lades, want anders moesten daar bij de scharnieren ook draadmanden en afwisselend vond ik lelijk, dan maar alles draad (is ook goedkoper en zit toch achter een deur)
Vanochtend gebeld. Maandag zouden de kasten bezorgd worden. Krijg ik net ineens een creditfactuur: de kasten zijn geannuleerd. Nu heb ik dus 50 euro aan bezorgkosten betaald voor een bestelling van 40 euro. Zo irritant, kan ik wéér bellen. Ik wil gewoon die kasten, hoe moeilijk is en waarom wordt het ineens uit het niets geannuleerd?
Vervelend! Ik had een tijd geleden ook veel moeite met de Pax kasten bestellen. Werd ad telefoon wel gezegd dat de systemen nu ook overbelast raken en dan “vals” voorraad aangeven en dubbelboekingen etc etc.
Missch hier ook aan de hand? Werd wel altijd heel fijn geholpen ad tel
Kan ik je ergens bij helpen?
Ik werk ook bij telefonische klantenservice , weet dat we moeilijk te bereiken zijn. Je mag me een privé bericht sturen hoor dan kan ik morgen wel ff naar je bestelling kijken? Als je dat fijn vindt.
Lief! Het is al gelukt nu, blijkbaar krijg je een creditfactuur als je een nalevering krijgt. Desbetreffende bestelling stond namelijk met een nieuw ordernummer in mijn account, maar daar had ik nog niet gekeken.
Ah ja klopt! Fijn dat het wel goed is nu
Ja, na een tijdje in de wacht werd ik wel snel en goed geholpen. Alleen een beetje een stom systeem, waarom kreeg ik niet meteen mail dat de bestelling opnieuw geplaatst was. Maar daar kunnen jullie als medewerkers niets aan doen natuurlijk!
Je hebt helemaal gelijk haha, vreselijk systeem is het.
We moeten ook alle vertraagde artikelen handmatig behandelen, en we lopen óveral mee achter dus het is beetje drama.
Echt vervelend dat klanten daar de dupe van worden, en dus slecht of niet geïnformeerd worden.
Ik vind het vervelender voor jullie want het zou veel telefoontjes schelen denk ik. Ik bedenk me nu ook dat de volgorde van de mailtjes gewoon niet logisch was. Als ik deze had ontvangen vóór de andere mailtjes had ik het wel begrepen.
Wat vind je fijner werken? De draadmanden of de lades?
@Marcus kan jij misschien zien of de lillangen hoge kast (30/38)in het wit ooit nog ergens op voorraad komt?
Laatst hadden ze er in delft ineens 18, maar dezelfde dag nog uitverkocht