Ik heb kleine lades, een brede ondiepe lade voor sieraden/accesoires en een gewone brede lade. Volgens mij inderdaad 1 meter! Je moet alleen rekening houden met de scharnieren.
Ik heb een pax met schuifdeuren, met lades en draadmanden van een meter.
Opsich is het top, maar soms moet ik wel met 1 hand die deur vast blijven houden omdat die lade er anders langs schuift met openen
Thanks voor de info! Zoek inderdaad de witte maar dan ga ik ook even kijken of ik wellicht nog een online bestelling plaats
Ja ik! Ik heb bovenin een roede, halverwege een plank en daar onder 3 lades en als laatste een uitschuifbare plank. Is echt perfect!
Is die uitschuifbare plank zi ideaal als ik voor ogen heb haha?
Het is vooral chill omdat je die bij de scharnieren kwijt kunt, anders heb je van die loze ruimte, ik heb er sjaaltjes en riemen enzo op liggen.
Oh en @Quinn bij mij ziet het er zo uit:
Wij hebben ook schuifdeuren en lades maar bij ons hoeft dat niet, je kan met die deurstop-dingetjes in de bovenhoeken zorgen dat de deur wat verder open kan schuiven, als je die stoppen iets verder zet heb je er geen last meer van denk ik
Haha nee dit zag ik ook inderdaad! Dank voor je reactie, ik dacht ook: hmm kan wel denk ik, maar mijn man beweert dat het potentieel gevaarlijk is om de poot te demonteren omdat - iets met luchtdruk - maar we hebben al wel meerdere tutorials gevonden waarin dat wordt voorgedaan, dus we moeten maar gewoon aan de slag denk ik. We hebben er allebei ook gewoon de ballen verstand van…
Meh… Ik had eindelijk de knoop doorgehakt om ook dit bureau te nemen en zag dat ie overal was uitverkocht.
Toen maar naar mijn forumvrienden gegaan om dezelfde vraag te stellen. Waar die verbazingwekkend dan al gesteld is. helaas niet met het gewenste antwoord maar oké…
Heb jij deze inmiddels al tweedehands kunnen vinden of heb je inmiddels al een ander alternatief gekocht?
Ja hij is zo leuk he!!
Ik heb inmiddels een (veel minder leuk, maar prima en goedkoop) alternatief gekocht bij Jysk. Maar mocht het blauwe Alex bureau ooit weer op voorraad komen, dan ben ik wel bereid m alsnog te kopen om mijn huidige bureautje te vervangen
Oh ja, snap ik, maar als het echt gevaarlijk zou zijn zou dat 1000x in de gebruiksaanwijzing staan denk ik?
Daar zijn ze altijd heel voorzichtig mee, je moet zogenaamd ook alles aan de muur bevestigen omdat het anders op een kind kan vallen
Succes!
Lol haha ik word door een advocaat aangesproken op mijn uitspraken
Ik bedoelde niet dat het niet gevaarlijk kan zijn hoor!
Maar meer dat ze het dus heel heel HEEL duidelijk aangeven als iets misschien gevaarlijk is.
Maar ik had laatst een vrij laag, licht meubel waarbij dat ook vrij heftig aangegeven stond en in dit geval was het gewoon niet zo relevant. En er komen hier in mijn huis eigenlijk geen kinderen (of nou ja, geen mensen eigenlijk, sinds de coronacrisis )
Geen idee of je echt fan kan zijn van een advocaat, maar ik ben fan van jou.
Is er iets bekend over maatregelen bij Ikea als het beleid strenger wordt dinsdag? Ik weet dat dat koffiedik kijken is, maar ik ga over twee weken verhuizen en heb nog wat dingen nodig en kan woensdag op z’n vroegst gaan Dus na de persconferentie…
Nee, nog niks bekend of we het beleid gaan aanscherpen! Ook niet intern.
Dankjewel!
Zo er waren eindelijk weer bureaustoelen en bureaus aanwezig. Dus net beide in elkaar gezet. Investering in mijn rug nu we langer thuis zullen werken.
Komt er dinsdag weer een persconferentie dan? Dat heb ik even gemist!
Heeft iemand hier ervaring met de houtlookdeuren (repvag) die horen bij de paxkasten? Ik vind deze behoorlijk prijzig, maar deze lijkt er wat “echter” uit te zien dan de forsand. Zijn ze mooi in het echt? Ik kan helaas maar weinig inspiratiefoto’s daarvan vinden. Ben benieuwd!