IKEA topic

Als je het hebt besteld in de winkel staat je order in het systeem. Als je online besteld krijg je een mail met het ordernummer. Als het goed is kan je daarmee ook retourneren

Ik kan deze (vassviken) alleen in 60x26 vinden. Heeft iemand enig idee of deze er ook in de maat 60x38 is?

Wij hadden precies hetzelfde probleem. ik heb gehoord dat het uit de collectie gaat.

Sorry als dit al 1000x is gepost maar wij willen een eetbank maken van de besta.
Nu staat er bij informatie dat het draagvermogen van de horizontale delen 20kg is? Maar overal op internet zie ik dat ze er banken van hebben gemaakt … is er iemand die het ook heeft gemaakt? We willen hoogte 40 cm, is dat voldoende? Thanks!

Die was er wel, maar is helaas sinds oktober 2020 uit de collectie. Ook in geen enkele winkel meer op voorraad.

:cry: Thanks, ik ga maar eens op marktplaats kijken dan

Ik had niet verwacht dat het ooit nog zou lukken, maar ik heb eindelijk m’n kledingroedes binnen! Zo blij als een kind nu

8 likes

Ligt aan de jas, m’n colbertjes kunnen er hangen, maar een een jurkje dat net over m’n knie valt niet. Denk als je die plank daar al niet hebt, het wel kan

1 like

Dit is maaaaaaanden geleden dus ik weet niet of je nog altijd op zoek bent, maar ik kom deze net toevallig tegen op marktplaats
Ik weet niet of dit dezelfde is maar misschien heb je hier iets aan?

2 likes

Ik heb inmiddels al zo’n vitrinekistje van Ikea zelf kunnen kopen via marktplaats, maar ik vind het echt superlief dat je hier nog mee komt! Dankjewel! :blush:

2 likes

Ik heb een LangfjƤll-bureaustoel met pootjes (dus zonder wielen) en heb nu het onderstel met wielen gekocht met het idee dat te vervangen. Dat blijkt iets minder vanzelfsprekend dan ik dacht. Ik heb de klantenservice gesproken en die zeiden ā€œGeen idee, probeer het maar gewoon, retourneren kan altijd nogā€. Weet iemand of dit kan?

Snik ik wacht al weken tot de zwartbruine Besta er weer is :frowning: Ga over anderhalve week verhuizen en had zo gehoopt hem toch nog te kunnen kopen

Jaaa onhandig he, ik wacht al een tijdje op de malm 4 lade kast, maar ben benieuwd of die nog op tijd voor m’n verhuizing komt, ook over 1,5 week.
Laten we hopen dat ze voor die tijd nog aangevuld worden…

1 like

Zijn er mensen met een pax kast met deuren, met daarin lades?
Ben er nog niet uit of het handig gaat zijn.

Lades in de deuren?

Of bedoel je gewoon lades in de kast met deuren? Dat heb ik wel haha! Meerdere lades zelfs.

Wel zo bedacht, nog niet uitgevoerd :stuck_out_tongue_winking_eye:!
Maar bij Ikea in de showroom leek r me handig ja!

Volgens de gebruiksaanwijzing worden ze op dezelfde manier bevestigd dus je zou de oude gewoon los moeten kunnen schroeven en de nieuwe erop zetten.
Op het plaatje lijkt het hetzelfde.

Wat snap je er niet aan? (ik heb zelf niet zo’n stoel verder maar bemoei me even :sweat_smile:)

Ja ik, ideaal! Heb 2 lades, voor ondergoed, sokken, bhs en sportkleding

@Blush

Goed om te horen
Het gaat om de lades van 1meter breed

Ik heb hier laatst naar gevraagd en toen gaf @Marcus aan dat die voorlopig niet meer komt, behalve bij de filialen waar ze nu op voorraad staan. Ik heb het maar online besteld.
Dit gaat wel over de gewoon witte trouwens, misschien heb je een andere kleur op het oog, dan kan onze forumheld je wellicht verder helpen.

2 likes