Als ik de link aanklik staat hij op beschikbaar voor levering
Ook is hij in Amersfoort en Hengelo op voorraad
Als ik de link aanklik staat hij op beschikbaar voor levering
Ook is hij in Amersfoort en Hengelo op voorraad
Als alternatief zou je ook nog kunnen kijken naar een Billy met glazen deurtjes of een ondiepe Pax.
Aan de Ikea experts: hoe werkt dat met âbeschikbaar voor leveringâ.
Want als ik het vervolgens wil bestellen, zegt ie nu 3 dagen op rij dat ik dat artikel moet verwijderen om door te gaan?
Doet ikea eigenlijk ook mee met Black Friday dat iemand weet?
Hebben ze nooit eerder gedaan. Dus verwacht ook niet dat ze dat dit jaar doen!
Ja dit! Hier loop ik ook telkens tegenaan; zĂł irritant.
Volgens mij doen ze niet mee aan dat soort acties.
Dit is denk ik het meest verwarrende onderdeel op de website.
We hebben twee manieren van leveren, vanuit een store (kleine bezorggebieden) of vanuit het distributiecentrum(bijna heel Nederland).
Als er bij een artikel âbeschikbaar voor levering â staat dan is hij ergens op voorraad.
Alleen, het kan zijn dat jij bijvoorbeeld in Eindhoven woont en dat artikel alleen in Groningen op voorraad is, en niet in het distributiecentrum . Dan geeft de website aan âbeschikbaar voor leveringâ omdat hij voor de mensen die in het bezorggebied van Groningen wonen beschikbaar is voor levering. Alleen als je daar niet woont gaat de website een foutmelding geven bij afrekenen.
Dus basically elke dag 2x proberen is het best haha?
Haha, ja helaas is âblijven proberenâ het advies wat we geven.
Haha snap ik! Vind ik zelf ook, snap ook niet waarom die levertijden zo lang moeten zijn. Want het wordt gewoon met PostNL geleverd, bij andere bedrijven is dat de volgende dag / 2 dagen.
Heb ook geen idee hoe dat zit eigenlijk.
Hahaha oh ik voel deze frustratie.
Ik wilde een kleedje en die kleur was weinig op voorraad in de winkel, wel online maar leveren duurde dus âlangâ dus ben toch naar de winkel gegaan. En toen was dat stomme kleedje er niet in die kleur, toen heb ik grijs meegenomen uit pure frustratie.
Nu steeds als ik dat stomme grijze kleedje zie baal ik dat ik weer zo ongeduldig was en niet de rode online heb besteld (en die is er nu ook niet meer)âŠ
Is er iemand enthousiast over de platte schoenenkast met van die klaplaadjes van ikea?
Heb die stoel ook besteld. Ben je er tevreden mee?
Ik was er niet enthousiast over. Laarsjes passen niet (alles vanaf de onderkant van je enkel en hoger) en met maatje 41 pastte maar 1 paar in zoân vak, want ik wou mijn schoenen niet stapelen.
Schoonmaken is ook moeilijk, dus ik zou overslaan en voor een Billy gaan kijken ofzo.
@CTFxC deze heb ik ook en vind hem fijn! Niet voor laarsjes, maar al het andere past er prima in. Laarsjes staan erop.
Wij hebben deze ook, 3 naast elkaar. Laarsjes gaan wat moeilijker idd, we hebben 2 kastjes zonder t thssenplankje gedaan
Ja, ik vind m lekker zitten! Niet zo goed als mijn bureaustoel op kantoor, maar echt wel prima. Wij hebben er twee. Welke kleur heb jij besteld?
Mooizo! Ik wilde eigenlijk de beige, maar die was niet leverbaar, dus ben voor blauw gegaan.