IKEA topic

Ja, ik vind m lekker zitten! Niet zo goed als mijn bureaustoel op kantoor, maar echt wel prima. Wij hebben er twee. Welke kleur heb jij besteld?

Mooizo! :slight_smile: Ik wilde eigenlijk de beige, maar die was niet leverbaar, dus ben voor blauw gegaan.

Ah, dat is sowieso een mooie kleur :slight_smile:

1 like

Weet iemand of de Ikea x Byredo kaarsen in Ikea in NL te koop zijn en specifiek in Ikea Amsterdam Zuidoost of Ikea Delft?

Weet iemand of er dit jaar de kerstbomen actie doorgaat? En zo ja wanneer :blush:?

Kun je op de website zien. Waar ze op voorraad zijn.

1 like

Ja! Gaat door, wel in aangepaste vorm. Weet ff niet uit mā€™n hoofd hoe het er precies uit gaat zien.

2 likes

Aah top thanks! Wordt denk ik via socials gedeeld dan?

Ik heb ze in Delft gezien (en gekocht)!

De geur met theeblaadjes is echt fantastisch.

1 like

Owww yes!! Ik heb een aantal in mijn winkelmandje en ga later deze week ophalen als het kan. :sunglasses: :heart:

Yes! Vanaf vandaag.

2 likes

Hebben jullie ervaring met die IKEA kerstboom? Ik zag dat ze al verpakt zitten en ik ben altijd vrij picky met de perfecte boom uitkiezen. Lijkt me nogal een risico om een ingepakte boom te kopen!

Wij hebben hem vorig jaar gekocht en dat was echt een top boom. Bleef lang mooi en hadden heel veel keus!
Alleen wij twijfelen nu dus om hem te halen aangezien je hem niet kan zien, en er vorig jaar ook een hoop ā€˜kaleā€™ kerstbomen tussen zaten.

Dus ik denk dat wij dit jaar overslaan en hem ergens anders gaan halen omdat je hem dus niet ā€˜uitgepaktā€™ kan zien.

Was dit anders geweest hadden wij 100% zeker hem weer bij de Ikea gehaald!

1 like

Ik heb er elk jaar een en ben er altijd super blij mee. Topding, zeker voor die prijs. Maar inderdaad, vind het wel altijd fijn hem zelf uit te kunnen zoekenā€¦ Nouja scheelt ook wel een hoop keuzestress

bomen


2015


2016


2017


2018

en in 2019 was ik met kerst op reis. Misschien wordt het dit jaar tijd voor nieuwe kerstversiering

8 likes

Vraagje, overal waar je witgoed kan kopen moet je ook oud witgoed kunnen inleveren. Ik wil donderdag een vaatwasser gaan ophalen bij Ikea en de oude dan inleveren. Heeft iemand dat wel eens gedaan? En ervaring mee waar je het dan moet achter laten of hoe dat gaat?

als je googlet:

Elektrische apparaten recycleservice

Koop je een apparaat bij IKEA en wil je het oude inleveren? Dan kan je het oude apparaat gratis meegeven wanneer het nieuwe geleverd wordt.
Ook mag je het oude apparaat bij de klantenservice van de IKEA vestiging inleveren.

Ja ik was zelf ook wel zo slim geweest om te Googlen. Maar als je verder scrollt staat er nog een apart stuk over keuken en witgoed en daar staat weer alleen iets over de transporteur.
En ik heb ook nog nooit iemand met een oude vaatwasser of een gasfornuis bij de Ikea klantenservice zien staan dus vandaar dat ik het even vroeg of iemand er ervaring van had.

1 like

Ok, ik ben al uren bezig met een Helmerkastje en ik voel me nu zo:
:face_with_symbols_over_mouth: :triumph: :triumph: :exploding_head: :face_with_symbols_over_mouth: :imp: :boom:

Wat een ***vergeten ***ding! Wat een flubberige constructie.

Mag je een item dat je half in elkaar hebt gezet weer terugbrengen en geld terug? Ik trek dit niet meer, het ding blijft uit elkaar vallen en Ikea is niet te bereiken.

frustraties in de spoiler, het is gelukt, inmiddels...

:face_with_symbols_over_mouth: :triumph: :triumph: :exploding_head: :face_with_symbols_over_mouth: :imp: :boom::face_with_symbols_over_mouth: :triumph: :triumph: :exploding_head: :face_with_symbols_over_mouth: :imp: :boom::face_with_symbols_over_mouth: :triumph: :triumph: :exploding_head: :face_with_symbols_over_mouth: :imp: :boom::face_with_symbols_over_mouth: :triumph: :triumph: :exploding_head: :face_with_symbols_over_mouth: :imp: :boom::face_with_symbols_over_mouth: :triumph: :triumph: :exploding_head: :face_with_symbols_over_mouth: :imp: :boom::face_with_symbols_over_mouth: :triumph: :triumph: :exploding_head: :face_with_symbols_over_mouth: :imp: :boom::face_with_symbols_over_mouth: :triumph: :triumph: :exploding_head: :face_with_symbols_over_mouth: :imp: :boom:

(sorry moest even mijn frustatie kwijt)

10 likes

Is het inmiddels gelukt?

Yes, zojuist. Ik was zo boos (en mijn lunch vergetenā€¦ ) en toen ik met een vriendin zat te bellen om mijn woede te spuien zag ik ineens dat ik een mini-dingetje in de eerste stap fout had gedaan. Alles uit elkaar gehaald en weer in elkaar, maar het blijft een flimsy ding. De achterkant valt er makkelijk uit en de bovenkant krijg ik niet vast. Je moet metalen flipjes omvouwen. maar dat zit niet echt vast. Waarom geen schroefjes?

Maar goed, ik heb een wankel Helmerkastjeā€¦ yeah! :crazy_face:

1 like