IKEA topic

Ik weet dat door Corona alles vertraagd is maar kan iemand hier in het systeem van Ikea zien of de kullen ladekast (6 lades) in het wit weer terug komt binnenkort? Het zijn de enige kasten die mooi onder ons schuine dak zullen passen. En net nu ik ze wil bestellen zijn ze door heel Nederland heen niet op voorraadđŸ€Ł

Dat kan ik!
Artikel heeft inderdaad problemen met levering. De verwachting is dat dat aanhoudt tot 28 december. Dat wil niet zeggen dat het tot dan niet meer op voorraad is, maar minder dan normaal.

Maarrrrr zie dat alle vestigingen vanaf week 49 wel weer een beetje voorraad verwachten.

1 like

Je bent fantastisch! Dankjewel :heart:

Zou je misschien ook bureau Alex in het blauw willen opzoeken? :see_no_evil:

Ik wacht nog steeds totdat deze weer terug komt :hugs:

Ik heb een IKEA gerelateerde vraag, maar dat is meer iets voor een privé bericht. Ik kan jou alleen niet berichten, wil je mij misschien proberen te berichten? :sweat_smile:

Ikea heeft ook gewoon een klantenservice he?

34 likes

Het lijkt me niet de bedoeling om er maar vanuit te gaan dat @Marcus hier een persoonlijke klantenservice is en ze ons ook maar iets verplicht is.

Net zoals we ook geen dokters taggen in het medische topic. Laten we dat aanhouden.

44 likes

Enkele PAX vragen
 Ik lees vaak dat je onderaan geen lade kan zetten maar krijg bij de planner niet steeds foutmelding. Dus over hoeveel afstand vanaf de onderkant gaat dit?
En stel dat je nu lades doet en daar boven een roede, dan is die lade dus open aan de bovenkant?

Ik vind deze leuk want ik wil weinig leggers en veel lades, maar zou iets meer hang ruimte willen. Ik wil liefst ook alles achter deuren, maar dat kan bij deze niet owv de lades denk ik?

Veel lades passen op bepaalde plekken niet door de deuren, de scharnieren.
Als je in de planner deuren toevoegt zou de planner dit aan moeten geven.
Bij een schuifdeur lijkt mij dat anders.

Ik heb nog cadeaubonnen uit de adventskalenders van vorig jaar. Door corona niet meer naar ikea geweest, zouden die nog geldig zijn, iemand ervaring hiermee?

Onderaan moet je altijd een mand hebben als je scharnier deuren hebt en lades wilt. Ik heb bij 1 pax kast één mand en dan 5 lades erboven. En bij de andere 6 manden boven elkaar.

1 like

Ik heb de kalender van dit jaar, en daar staat dat ze zes maanden geldig zijn (vanaf 6 en 24 dec). Weet alleen niet of dit vorig jaar ook het geval was

Ja maar dat los je op door daar een plank boven te plannen

1 like

@velours volgens mij waren ze vorig jaar zelfs maar 3 maandeb geldig. Maar het staat op de kaarten als het goed is

Ze waren 6 maanden geldig en door corona kreeg je 1 maand extra om ze in te leveren

Ah jammer, dan heb ik geld weggegooid.

Met schuifdeuren zoals degene die jij tagt kan je gewoon lades onderaan plaatsen en heb je niet per se draadmanden nodig

1 like

Heb ik net 3 kasten gehaald, Malm 6 lades breed, Malm 6 lades smal en een schoenenkast van Hemnes Ikea met 2 lades en een schuiflade. Helemaal gemotiveerd om in elkaar te zetten. Bij de eerste schroef van de Hemnes kreeg ik die niet goed erin gedraaid met de schroevendraaier, dacht ik pak de schroefmachine voor extra kracht
 Gelijk de schroef dol nu
 FML! :expressionless:

En nu zit ik lekker beneden en kunnen die kasten wel even wachten, deur dicht niets meer te zien

6 likes

Heeft iemand hier zo’n Bekant sta/zit bureau? Zo ja, bevalt het goed? Werkt dat systeem goed om hem omhoog of omlaag te doen?

En ik zie dat zowat al die bureaus niet op voorraad zijn hebben mensen de ervaring dat dat op bepaalde tijdstippen standaard aanvult ofzo of zijn de bureaus gewoon al heel lang “op”?

Ja, chill bureau!