Uh het is cataLoogus
Vind ik ook echt stom ja.
Omg ! Noooit geweten. Dankje
Werkt iemand hier toevallig bij de Ikea en kan mij vertellen wat er met de IKEA Trones schoenenkast/opberger aan de hand is? Hij is al weken nergens op voorraad
Deze week wordt mān Ikea bestelling (6-7 pax kasten, inhoud en wat accessoires). En ik ben zo hard aan het hopen dat alles binnen komt haha.
Ik heb toen echt 4x per dag, met wekkertjes op mān telefoon, die Ikea site gecheckt tot alles leverbaar was deze week (en dat 3-4wkn lang hahaha).
Ik heb ze bestel bij Bol.com , wel een stuk duurder dan op Ali maarja. Zijn nog ergens bij postnl
Wat was je tactiek? Waren er momenten op de dag dat ze alles aanvulden? Bij mij staat telkens dat de planken niet leverbaar zijn, de rest wel
Ja bij mij waren het basis element en telkens wat anders. Dan weer de planken dan weer de ladesš¬ā¦ maar gewoon 3-4x per dag reflreshen :ā)
Gelukkig bewaard Ikea je mandjes inhoudā¦
Je post is al even geleden maar weet je zo of deze lampjes nog verkrijgbaar zijn? Ik zie ze niet op hun website namelijk.
Vorige week waren ze nog in de aanbieding. Houd de folders goed in de gaten. Ze komen echt regelmatig terug.
Ah oke, dankjewel!
He bah. Ik had gehoopt dat Ikea de afhaal service zou behouden⦠maar het is alleen nog maar bezorgen
In BelgiĆ« tijdens de eerste Lockdown zat het leveren gauw vol voor sommige regioās.
Ik heb weken (maand?) geen levering kunnen selecteren voor mijn postcode.
Dus als je absoluut wat nodig hebt, best niet te lang twijfelen.
Iemand een idee of de tegoed kaarten uit de advent kalender ook in de online shop te besteden zijn nu?
De ikea chatbot kan me niet helpen.
Hier ben ik ook benieuwd naar! Al betwijfel ik dat.
Was er nu een manier om de bezorgkosten van Ikea te omzeilen? Heb een bureau nodig en de bezorgkosten zijn 49
Kijken of iemand het op marktplaats verkoopt?
Ik vind het bed TUFJORD in djuparp donkergroen wel leuk maar op de site van Belgiƫ en NL zie ik het enkel in breedte 160 cm, andere sites soms wel 180. Weet iemand of er kans is dat het hier ook nog in die maat beschikbaar komt?
Of als iemand nog tips heeft voor soortgelijke modellenā¦
Iemand die weet of er een mogelijkheid is tot retouren? Of moet je echt wachten tot de winkels weer open zijn ?
Ik heb een pax kast teveel besteld. Dacht eerst: zet het op mp, aangezien de levertijden bij Ikea om te janken zijn nu.
Gaan mensen voor een kast, in doos, met deur twv 97ā¬, 40⬠bieden ?