IKEA topic

Helemaal blij dat dit nu online kan, kan ik maar één van de twee kaarten vinden. Ben nu echt bang dat mijn vriend die eerste heeft weggegooid (hij gooit wel vaker iets weg zonder goed te kijken wat het is). :unamused:

1 like

Oké, andere kaart toch nog gevonden. Twee keer €5 dit jaar!

Mijn schoonouders wonen dichtbij (10min) Ikea en bij hun postcode is nu “bezorgen door een werknemer” beschikbaar. Dinsdag al!
En aangezien m’n schoonouders hier nog geen 20min vandaan wonen (maar wij kennelijk net te ver voor Ikea voor deze service) ga ik dinsdag zodra de vrachtwagen er is daar heen :joy::ok_hand:t2:

Bij ons thuis was eerste optie pas 7 januari :crazy_face::grimacing:

6 likes

Weet iemand toevallig of ik dat ding dat op de muur zit ook los ergens kan kopen/krijgen? De schakelaar is voor slimme verlichting maar ik heb dat metalen ding per ongeluk verkeerd om geplakt. De uitstulpingen zitten nu niet richting muur waardoor hij niet goed blijft hangen :woman_facepalming:t3:. Er af halen en omdraaien kan niet omdat er een dikke laag dubbelzijdig tape op zit.

Ikea kennende vast wel.

Of even klantenservice contacten.

Yes!

Ja dat is de hele afstandsbediening! Ik heb alleen dat metalen plaatje voor aan de muur nodig :persevere:.

@Nox ja denk dat dat m’n enige optie is haha maar ben er bang voor.

In de regel is het zo dat als het een nummertje erbij heeft staan in de montage handleiding, dan is het te bestellen.
Dus dat zou inderdaad ook nog kunnen. Dan komt het met de post

2 likes

Ik heb nu ook die melding, maar toen ik het eerder probeerde kwam erbij te staan welke producten er niet op voorraad waren (en of je ze wilde verwijderen). Nu is dat niet, dus er gaat denk ik iets mis op de site.
Nu staat er bij het product zelf ook helemaal niet de voorraad meer, dus dat is ook gek.
Ik ben al een week aan het kijken of er een tafelpoot op voorraad komt haha. Maar dan vroeg ie dus of ik m wilde verwijderen, en dan kon ik verder bestellen. En nu niet.

Ik heb heftige opruim-/organisatiemotivatie. Ik wil dus wat opbergboxen bestellen, maar niet alles is op voorraad…
Kan een van de IKEA mensen hier toevallig zien wanneer de Samla deksel voor 11 en 22 liter bakken weer op voorraad is? Dank alvast!

Wij willen een kallax kast met bureau maken. Alleen je moet er dus Linnmon beslag bij bestellen. Maar ik zoek waarschijnlijk met mijn neus maar kan het echt nergens vinden op de site… Heeft toevallig iemand onlangs ook een kallax met bureau besteld?

1 like

Ik heb een Linnmon bureau aan de kallax bevestigd met idd dat beslag erbij. Ik heb 'm wel in de winkel gehaald, maar dus wel apart erbij moeten pakken, zat er niet standaard bij.

Volgens mij hebben ze die nu niet op de site! Ik wilde mijn oude kallax bureau weer monteren, maar kon die delen niet vinden en kon ze idd ook al een hele tijd niet op de site vinden (eerst wel, maar daarna niet meer).
Nu gevonden en nog één tafelpoot nodig, hebben ze die ook niet op voorraad agh.

Ik heb dus een winkelmandje vol en toen ik wilde af gaan rekenen en er kwam gewoon 50 euro verzendkosten bij en nu twijfel ik wel wil gaan bestellen, vind het echt belachelijk hoog bedrag namelijk

1 like

Zit je boven een x aantal kilo? Soms is het dan los van elkaar bestellen voordeliger😬

Ja boven de 23 kilo idd. Los bestellen is idd voordeliger, maar dan wordt het 2 weken later pas bezorgd. Baal dus dubbel, haha

Soms is het ook zo duur omdat het een groot formaat is. Ik wilde een plank voor een PAX-kast van 1 m en die was dus ook 49 e.

En ik wil dus de Kallax met 2 vakjes, maar daar komt ook 49 euro bovenop.

Welke bureaustoel van bij Ikea is fijn en niet te duur? Iemand tips?

Ik wist niet eens dat de ikea laminaat verkocht haha

Ik ook niet tot ik laminaat nodig had, haha. Dus heb nu een IKEA-huis met IKEA-laminaat :stuck_out_tongue:

1 like