IKEA topic

Ik vind het bed TUFJORD in djuparp donkergroen wel leuk maar op de site van België en NL zie ik het enkel in breedte 160 cm, andere sites soms wel 180. Weet iemand of er kans is dat het hier ook nog in die maat beschikbaar komt?
Of als iemand nog tips heeft voor soortgelijke modellen…

Iemand die weet of er een mogelijkheid is tot retouren? Of moet je echt wachten tot de winkels weer open zijn :see_no_evil:?

Ik heb een pax kast teveel besteld. Dacht eerst: zet het op mp, aangezien de levertijden bij Ikea om te janken zijn nu.
Gaan mensen voor een kast, in doos, met deur twv 97€, 40€ bieden :sweat_smile::joy:?

Lijkt me best een redelijke prijs eigenlijk!

Hihi nou als ik zo makkelijk 57€ extra kan krijgen door ‘m effe in de garage te laten staan… dan… doe ik dat :crazy_face::see_no_evil:

1 like

Jaa dat overweeg ik nu idd.
Maar opende website is de info nog maar zo half aangepast… je kan nog steeds een snel retour aanmaken, maar volgens mij zijn ze pot dicht dus waar retour je dan haha?

En als ik voor mijn producten en postcode een retour aanvraag geeft ie aan: pakketpunt. Maar dat kan niet met t formaat haha.

I’ll wait patiently :upside_down_face:

Welke kleur is het en wat voor deur et cetera? :grimacing:

Als je de deur ergens kwijt kan dan zou ik ‘m later retourneren, ja!

Bergsbo met 50x236 kast! Wit :upside_down_face:
Heb potentieel ook nog 2 lades over met glas aan de voorkant haha.

En welke regio? :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Haha Flevoland!

Heeft iemand onlangs nog het Bekant zit sta bureau vaN 120 cm besteld?

Ik zit nu al een week te wachten ofzo (check elke dag) tot ie weer op voorraad is. Maar misschien is die al heel lang niet meer op voorraad? Daarom ff benieuwd

Zijn er leveringsproblemen met de 2 en 3 vaks Kallax-kasten? Die zijn bijna nergens op voorraad. Of komt dit gewoon door de winkelsluiting?

Je kunt de waarde van je cadeaukalender op de site checken!

12 likes

Haha same here

1 like

2x €5! :star_struck: Lekker spenden als de winkels weer open gaan.

2 likes

Helemaal blij dat dit nu online kan, kan ik maar één van de twee kaarten vinden. Ben nu echt bang dat mijn vriend die eerste heeft weggegooid (hij gooit wel vaker iets weg zonder goed te kijken wat het is). :unamused:

1 like

Oké, andere kaart toch nog gevonden. Twee keer €5 dit jaar!

Mijn schoonouders wonen dichtbij (10min) Ikea en bij hun postcode is nu “bezorgen door een werknemer” beschikbaar. Dinsdag al!
En aangezien m’n schoonouders hier nog geen 20min vandaan wonen (maar wij kennelijk net te ver voor Ikea voor deze service) ga ik dinsdag zodra de vrachtwagen er is daar heen :joy::ok_hand:t2:

Bij ons thuis was eerste optie pas 7 januari :crazy_face::grimacing:

6 likes

Weet iemand toevallig of ik dat ding dat op de muur zit ook los ergens kan kopen/krijgen? De schakelaar is voor slimme verlichting maar ik heb dat metalen ding per ongeluk verkeerd om geplakt. De uitstulpingen zitten nu niet richting muur waardoor hij niet goed blijft hangen :woman_facepalming:t3:. Er af halen en omdraaien kan niet omdat er een dikke laag dubbelzijdig tape op zit.

Ikea kennende vast wel.

Of even klantenservice contacten.