IKEA topic

Ik heb in de lade van mijn paxkast met ondergoed ed skubb-bakken en dan bv een bak per soort, fluffy sokken in een bak, bh’s in een bak, panty’s etc.

In de commode van onze dochter (hemnes 8 lades) gebruik ik die ook, maar dat zijn natuurlijk kleinere kleren. We hebben nu op de babykamer een hemnes dressoir en in die lades passen de skubb-bakken niet lekker. Je kunt er geen naast elkaar en houdt gekke ruimtes er tussen over (bij onze dochter is de ruimte er tussen dan zo groot dat daar dan bv sokken in liggen). Ik heb nu online ladeverdelers besteld die je zelf op maat kan knippen. Hopelijk komen ze komende week een keer binnen, dus dan kan ik we even laten weten hoe die bevallen. Niet die van Ali of Wish trouwens want die zijn er een keer als er al lang en breed een baby is :joy:

1 like

Nee, IKEA stop met het uitbrengen van een catalogus (ook digitaal)?? :open_mouth:
Jammer, was altijd zo leuk om te bekijken

Uh het is cataLoogus

1 like

10 likes

Vind ik ook echt stom ja.

1 like

Omg ! Noooit geweten. Dankje :sweat_smile::sweat_smile:

1 like

Werkt iemand hier toevallig bij de Ikea en kan mij vertellen wat er met de IKEA Trones schoenenkast/opberger aan de hand is? Hij is al weken nergens op voorraad :frowning:

Deze week wordt m’n Ikea bestelling (6-7 pax kasten, inhoud en wat accessoires). En ik ben zo hard aan het hopen dat alles binnen komt haha.
Ik heb toen echt 4x per dag, met wekkertjes op m’n telefoon, die Ikea site gecheckt tot alles leverbaar was deze week (en dat 3-4wkn lang hahaha).

3 likes

Ik heb ze bestel bij Bol.com , wel een stuk duurder dan op Ali maarja. Zijn nog ergens bij postnl :sweat_smile:

1 like

Wat was je tactiek? Waren er momenten op de dag dat ze alles aanvulden? Bij mij staat telkens dat de planken niet leverbaar zijn, de rest wel

Ja bij mij waren het basis element en telkens wat anders. Dan weer de planken dan weer de lades😬… maar gewoon 3-4x per dag reflreshen :’)
Gelukkig bewaard Ikea je mandjes inhoud…

Je post is al even geleden maar weet je zo of deze lampjes nog verkrijgbaar zijn? Ik zie ze niet op hun website namelijk.

Vorige week waren ze nog in de aanbieding. Houd de folders goed in de gaten. Ze komen echt regelmatig terug.

1 like

Ah oke, dankjewel!

He bah. Ik had gehoopt dat Ikea de afhaal service zou behouden… maar het is alleen nog maar bezorgen :tired_face:

In België tijdens de eerste Lockdown zat het leveren gauw vol voor sommige regio’s.
Ik heb weken (maand?) geen levering kunnen selecteren voor mijn postcode.
Dus als je absoluut wat nodig hebt, best niet te lang twijfelen.

Iemand een idee of de tegoed kaarten uit de advent kalender ook in de online shop te besteden zijn nu?
De ikea chatbot kan me niet helpen.

Hier ben ik ook benieuwd naar! Al betwijfel ik dat.

1 like

Was er nu een manier om de bezorgkosten van Ikea te omzeilen? Heb een bureau nodig en de bezorgkosten zijn 49 :frowning:

Kijken of iemand het op marktplaats verkoopt?