IKEA topic

Weet iemand of je meubels die al in elkaar gezet zijn kan retourneren?

Klantendienst proberen bellen maar ik hang al meer dan 20 minuten in de wacht.

Ik heb de Långfjäll en ben er heel blij mee. Hiervoor had ik een Kullaberg maar daar kreeg ik na 5 minuten al last van mijn rug van.

1 like

Ik heb deze van de foto in die roze kleur en na een dag erop te zitten heb ik echt veel pijn aan mn onderrug :frowning_face:
Maar ja wie wou per se een leuk kleurtje :raising_hand_woman:

Ja dat kan! Ik had een misberekening gemaakt bij de pax kast en moest 1 element omruilen voor een kleinere. Kast was al opgezet, afgebroken, schroeven in een zakje en zo ingeleverd bij de balie. Kreeg een kado pasje ipv het geld, maar prima moest toch een nieuwe kast hebben. Was er zo blij mee dat het kon!

1 like

Weet iemand toevallig of de variera bakken stapelbaar zijn? Die lijken me handig voor in mijn voorraadkast!

Oh oef, goed nieuws. Gaat ook over een pax bij mij. Bedankt! Tegoedbon geen probleem heb toch nog dingen nodig.

1 like

Ja ik was ook zo opgelucht. Had de verpakking ook niet meer enzo, echt top service. Zo’n tegoedbon is inderdaad nooit erg!

1 like

Nee, die zijn (voor zover ik weet) niet stapelbaar (met iets erin). De onderkant is iets smaller dan de bovenkant, dus ze vallen in elkaar.

Edit: de Kuggis is wel stapelbaar (met deksel) misschien is dat wat? En de Pluggis ook, maar volgens mij alleen overdwars (bekijk foto op de website om te zien wat ik bedoel)

1 like

Jammer! De pluggis had ik inderdaad ook al gevonden, maar de variera is een stuk goedkoper, dus ik dacht ik ga dat eerst eens uitzoeken.

Ja, balen he! Ik bel dol op de Variera bakken (heb er echt heel veel thuis, gebruik ze overal voor), maar als je ze zou kunnen stapelen zou het nóg beter zijn.
(Misschien kun je een Kuggis bak onderop doen, en een Variera bak erboven? Ik weet niet hoeveel lagen je wilt stapelen? Ik kan thuis even testen (heb beide) of dat een beetje lekker op elkaar past (volgens mij wel).

1 like

Oh nee joh dat hoeft niet! Ik ga mijn voorraadkast opnieuw indelen en stapelen leek me wel handig, maar dat is op zich ook niet echt nodig. De Variera bakken lijken me verder echt handig en zien er ook netjes uit, dus ik ga die maar gewoon kopen zodra het weer kan!

1 like

Ja, ze zijn echt heel handig (ook door de 2 handvaten en de inkeping aan 1 kant multi-inzetbaar), stevig, makkelijk schoon te maken (niet in de vaatwasser). En in verschillende maten :+1:

1 like

Misschien kan je overal een dun houten of perplex plankje tussen leggen, als een soort deksel, en zo alsnog stapelen.

1 like

Ik had dat heel lang met planken voor de PAX kast, als ik dan mijn postcode intypte stond er dat het niet leverbaar was. Afgelopen week ineens wel weer, dus het kan veranderen

1 like

Ik probeer dus al een dag of 3 te bestellen, maar elke keer is het extreem druk en lukt het dus niet :frowning: Of dan zijn er dingen niet op voorraad.

Ik heb hetzelfde, ik wil een aantal dingen bestellen en heb ook een tafelpoot nodig en die is al een maand of 2 niet leverbaar. Maar wil het samen bestellen en niet lager bod 1 tafelpoot.

1 like

Dat probleem heb ik ook… ik had vorige week ook wat vragen via facebook gesteld maar nog steeds geen reactie

Ik had dit probleem ook, kon ik uiteindelijk bestellen was het product wat ik wilde niet leverbaar bij mij. Maar wel bij iemand met een andere postcode.

uiteindelijk besteld zodat het bij mijn neef wordt geleverd want dat kan wel :woman_shrugging:
haal ik het daar wel op haha

Ik had een vraag via Twitter gesteld (niet hierover) en kreeg toen na 2 dagen een reactie.

Ik kan overigens nog steeds niet bestellen. :joy:

1 like

Dit had ik vandaag ook. Op mijn postcode of die van mn man zn werk niet leverbaar, op die van mn zusje (10km bij ikea vandaan) wel. Bij mn vader (ook vlakbij ikea wonende) ook leverbaar en bij mn moeder (die verder weg woont van een ikea) weer niet. Bestellen en ophalen kon bij het dichtsbijzijnde filiaal helemaal niet, dus nu komt het naar mn zusje en haal ik het daar maar op :sweat_smile: